دفتر اسکیس استاد خدابنده لو

درود بر شما  

با تشکر ازمدریت وبلاگ، دنیال مالمیری

از نیما به تمام بزرگان معماری.......سلام


و خداوند زمانی که انسان را آفرید، برای او رسالتی در نظر گرفت. و امروز من آمدم به رسالتی که از طرف استاد خدابنده لو بر دوشم است خط پایانی بکشم و عمر باقی مانده را با آسودگی خاطر به پایان برم .


اینک از استاد گرانقدر .......استاد خدابنده لو (که دلم بدجوری براش لک زده ولی تو صفحه کتاب/فیس....../ میبینیمش) دفتری به یادگار مانده است.دفتری که از ترم دوم دانشجویییش تا......(نمیدونم کی)،تصاویری با دستهای قدرتمندش ثبت شده هست.


از شما بزرگان بخواطر کم کاری بنده پوزش میطلبم زیرا نتوانستم اصل دفترچه را در دسترس همگان قرار دهم لذا ان را به آقای رشیدی سپرده تا نزد خویش نگاه دارد.


اما تصاویری با کیفیت بالا در اختیار است.تصاویری که حجم تمام ان به 248mb میرسد.حجم بالاییست.بنابراین دریافت آن مشکل به نظر میرسد.


به دو راهیی برخوردم....

میتوانم تمام این تصاویر را آپلود کرده و به صورت یکجا در اختیار شما بزرگان قرار دهم. یا اینکه این تصاویر را کم کم در همین وبلاگ گذاشته تا شما بزرگان این تصاویر را دیده،نظرات خود را راجب آنها داده و در صورت نیاز آنها را در رایانه شخصیه خود ذخیره کنید.


نظره ارزشمند خود را در قسمت نظرات داده تا ....................اره و اینا.اسسسسست


ادامه................


بروبچس خفن و لوتی و اره و اینا.....

اومدم که بگم ماهم .....همه رو دوس داریم.چه دخی....چه غیر دخی

همه با همیم....

اگه انتقالی نگیریم تا 3 سال دیگه!!!!!

دلم واسه بچه ها خیلی . شده.ولی 2 ماه دیگه مونده.من که خیلی وابسته شدم.شما رو نمیدونم ولی دلم واسه دعواهای خودمون....تیکه های مهرداد....اون موجود سبز توی پارک صیفیه( که چقد سرش خندیدیم؟)....!!!!!تنگیده

یادتونه هر کی زود تر میرسید این صندلی های نرمو برمیداشت.بدبختی اینجاست.من زودتر میومدم.یه صندلی هم بر میداشتم.2 دیقه میرفتم بیرون یکی صندلیمو عوض میکرد.....بعضیا خیلی...!!!!!!


تمام عکسهارو آپلود کردم.....برید دانلود کنید.نوش جونتون

البته ببخشید که یکم طول کشی....

به قول بچه ها...

زت زیاد


اسکیس 1

اسکیس 2

اسکیس ۳

اسکیس ۴

اسکیس ۵

اسکیس ۶

اسکیس ۷

اسکیس ۸

اسکیس ۹

اسکیس ۱۰

اسکیس ۱۱


من ی رسالت دیگه هم دارم.......بعد از این رسالت ....رسالت بعدی شروع میشه

قالب وبلاگ

سلام

خوبید بچه ها؟

خوش میگذره....

با تذکر دوستان قالب وبلاگو عوض کردم...

آره دیگه زده شده بودیم ازش یه خورده تنوع هم خوبه دیگه

نظرتون در مورد قالب فعلی چیه...

اگه کلا خوب نیست بگید تا عوضش کنم 

و اگر هم کم و کاستی داره بازم بگید تا اونو رفع کنم

پیشاپیش از نظراتتون تشکر میکنم


بچه ها سلام---------- 

بازم داششششتون اومد... 

شرمنده واسه اینکه فصل های بعدی کتاب دیر شد به جون خودم خیلی مشغله فکری داشتم.خیلیم سرم شلوغ بود.خلاصه اینکه الان در خدمت بچه های گل معماری هستم با فصل 3و4 بخونید و استفاده کنید... 

از دانیال جونم خواهش میکنم قالب وبلاگو عوض کنه...خودم خواستم عوض کنم دلم نیومد گفتم بذارم مدیریت محترم عوضش کنه Tankilu دانیال جان 

دلم واسه همتون و شوخیا و اذیت کردنای سرکلاس و مخصوصا اذیت کردن خانوم مهربانی و خانوم  عباسی(سجاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ) و البته داش ایمان اندازه اپسیلون صفر شده... 

البته امیدوارم از شوخیای سرکلاسیه من ناراحت نشید... 

فعلا 

اینم لینک دانلود:                  

                                                   فصل 3 

                                        فصل 4 + پیوست

رنگها...

بچه های عزیز دوستای خوبم سلام.حالو احوالتون چطوره؟ 

ها؟؟ ..... 

 آهان!! خوب راس میگید همین دیروز پریروز بود همدیگرو دیدیم!! خوب بازم دلم براتون تنگ شده! به قول اقای مالمیر تازه داشتیم به دوریتون عادت میکردیما.... 

بیخیال!... کاریش نمیشه کرد زندگی همینه...میگذره...

همکلاسی های گرامی امیدوارم از تابستونتون بهترین استفاده رو بکنید.اگه دوس داشتید از برنامه هاتون واسه مام بگید...من خودم که خیلی خوشحال میشم بشنوم.  

.................... 

....................

راستی مطلبی  که این پایین مایینا گذاشتم بد نیس درباره ی رنگاس فک کنم به عنوان یه معمار باید اینارو بدونیم. 

إإإإإإإإ...؟؟؟؟؟ خوب بالاخره که معمار میشیم!! الان نه ۳ سال دیگه!  

لازم به ذکره که واسه من تا همین جایه پستمو خونده باشید کافیه!!بقیشو اگه حال داشتید بخونید! 

 

  

 

تاثیرات حاصل از رنگ ها:
همواره لازمه دریافت نتیجه ای مطلوب از انجام هر نوع کار عملی، وجود اطلاعات و آگاهی لازم تئوری در آن زمینه است.

رنگ ها در دو بستر اصلی در محیط حضور می یابند

:
1-پوشش های اصلی فضاها شامل دیوارها، کف ها، سقف ها و درها.
2-لوازم دکوراسیون شامل مبلمان،پرده ها، فرش و غیره.
در مقام مقایسه این دو قالب با هم، به لحاظ نقش دکوراسیونی شان در محیط، پوشش های فضا از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند چون نسبت به لوازم دکوراسیونی ثابت تر بوده و به گونه ای نقش پس زمینه را برای آن لوازم اجرا می کنند.
در میان این پوشش ها، دیوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا،جایگاه ویژه ای داشته و میزان تأثیر گذاریشان بر دیگر لوازم دکوراسیونی بسیارچشمگیرتر است. گذشته از موضوع تأثیر بر روی دیگر لوازم محیط، دیوارها و رنگ انتخابشان در تغییر وسعت و نور فضا نیز بسیار مؤثر است.

 

  

 

 

اگه تا اینجای مطلب توجهتون جلب شدمیتونید روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.با تشکر از الطاف شما دوستان!!

 

 

 

ادامه مطلب ...

سلام

"نوشته شده توسط خانم تارا دانشجوی ترم 2 ادبیات انگلیسی"


طراحی خانه در 43 متر

فقط 43 متر کل فضا . واقعا طراحیش عالی هستش . بچهای معماری یاد بگیرن این چیزارو


ادامه مطلب چشم انتظار شماست

ادامه مطلب ...