بچه ها سلام---------- 

بازم داششششتون اومد... 

شرمنده واسه اینکه فصل های بعدی کتاب دیر شد به جون خودم خیلی مشغله فکری داشتم.خیلیم سرم شلوغ بود.خلاصه اینکه الان در خدمت بچه های گل معماری هستم با فصل 3و4 بخونید و استفاده کنید... 

از دانیال جونم خواهش میکنم قالب وبلاگو عوض کنه...خودم خواستم عوض کنم دلم نیومد گفتم بذارم مدیریت محترم عوضش کنه Tankilu دانیال جان 

دلم واسه همتون و شوخیا و اذیت کردنای سرکلاس و مخصوصا اذیت کردن خانوم مهربانی و خانوم  عباسی(سجاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ) و البته داش ایمان اندازه اپسیلون صفر شده... 

البته امیدوارم از شوخیای سرکلاسیه من ناراحت نشید... 

فعلا 

اینم لینک دانلود:                  

                                                   فصل 3 

                                        فصل 4 + پیوست

نظرات 4 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سجاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رو ترکرکوندی

Fariba-S دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام اقای حسینی خوب خدارو شکر که سرتون خلوت شدو کتابو نصفه کاره رها نکردید مرسی از زحمتتون

سلام خواهش میشه.

نیما سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

کارت عالی بود سجاد جونم.......
خسه نباشی

سلام نیما جون...مرسی
منم ازت بخاطر اون قضیه تشکر میکنم

شفیعه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

اولن که سلام دوما دستتون خیلی درد نکنه!آخه مگه من چیکار کردم؟من بیچاره آزارم به ۱مورچه ام نمیرسه حالاچه برسه به شماکه جای خود دارید؟حالا دارم واستون! بذارید ترم بعدبرسه۱ چشمه دیگه ای از ناگهانی ظاهرشدنمونشونتون میدم
ولی حالا خارج ازشوخی دلم واسه همه بچه های کلاس بدجورتنگیده و خیلی دلم هوای کلاسو کرده خصوصا هوای............(قابل توجه آقای حسینی!)

آخ خودتم بگی....بعضی وقتا از در و دیوار شفیعه میریزه...یهو میبینی از پشت سر ظاهر میشه یه کاغذ برمیداره بعد میذاره زیره میکروسکپ...تازه بعدم که قضیه رو کشف کرد ارجاعش میده به زیبا...
(ببخشید به اسم کوچیک صدا میکنم این کار در راستای نهضت نارنجیه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد