قالب وبلاگ

سلام

خوبید بچه ها؟

خوش میگذره....

با تذکر دوستان قالب وبلاگو عوض کردم...

آره دیگه زده شده بودیم ازش یه خورده تنوع هم خوبه دیگه

نظرتون در مورد قالب فعلی چیه...

اگه کلا خوب نیست بگید تا عوضش کنم 

و اگر هم کم و کاستی داره بازم بگید تا اونو رفع کنم

پیشاپیش از نظراتتون تشکر میکنم


نظرات 22 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

دنی جون دستت درد نکنه باحاله اما اگه فونت نوشته های کنار وبلاگو عوض کنی و یکم کوچیکترش کنی 20میشه

مهسا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام دستون درد نکنه خیلی خوب شده!فقط جاهایی که زمینه تیره نوشته ها معلوم نیست.ولی خداییش خسته شده بودیم قشنگ شده!!!!!!!!!!

سجاد یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

دانیال جون این یکی بهتره من با قبلیه حال نکردم ولی اگه اون my love هم میذاشتی باحال میشدا

خوبه حداقل یه خورده حال کردی...
اون my love مشکل شرعی داشت

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

به دست شما درد نکنه امروز که وبلاگ سر زدم خواستم راه اومده رو پس برم فک کردم اینجا محدوده ی اجنبیاس ولی دیدم نه بابا همه خودین
منم دلم برا همه تنگ شده امیدوارم تابستون گرمی -نه از لحاظ اب و هوا -داشته باشید

شایسته یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

ای بابا جدیدا کم حواس شدم دیگه . . .
بالایی بنده بودم

elham دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام.خیلی باحالترشده.فضاش شادترشده.قبلی 1کم دلگیربود.ممنون

negar دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام بچه ها خوبین؟بابا حوصلمون سر رفت.یه بحثی چیزی راه بندازیم .یه تنوعی میشه.راستی همه از نمره های بیانشون راضین؟

Fariba-S دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

به اقای مالمیری چه تنوعی به پا کردید!منم مثه شایسته یه لحظه فکر کردم ادرسو اشتباهی زدم!!خوب کاری کردید؛دستتون درد نکنه.فقط چرا صفحه نظرات همچنان با قالب قبلی میاد؟!

مرسی از تذکرتون
اصلاح شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

آره این بد نیس!!!!!!!میخوای صورتیش کن یادم دوس داشتی!!!!!؟؟؟؟میدونی کیم دیگه اسم نمیخواد!

والا قصد داشتم صورتیش کنم
دیدم مشکل شرعی داره...
آر ه بابا شناختم
ولی اسم هم بذاری بد نیس که من نخوام پارتی بازی کنم

نیما سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

fantastic

zahra سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام ,خیلی عالیه آقای مالمیر,ممنون.فقط به نظرمن زمینه سفیدیه خرده زیادی ساده اس,مثلاآبی یاهمین سبزباشه خیلی خوب میشه

نمیدونم خوب شد یا نه....
سبز شد

zahra سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

manzooreton ine ke abi shod dige??????mamnon,kheily khob shod

آبی؟؟؟؟؟
من سبز میبینم.....

مهسا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام دوستان چه بحث جالبی سر سبز وآبیه!!!!!!!!!!!بچه ها به این میگن سبز آبی.آقای مالمیر اون اولی که بچه ها فکر نکنم دیده باشنم قشنک بود واقعا دستون درد نکنه اینم خوب شده!

سلام
من هنوز رو حرفم هستم این سبزه
سبز آبی اینه http://cdn.dickblick.com/items/007/27/swatches/00727_GreenBlueLight-l.jpg
اولی خیلی ساده بود و باسجاد تصمیم گرفتیم اینو بذاریم

زیبا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

سلاااااام بر همه ی دوستای عزیزم!
میدونم تو این چن وقته که نبودم حسابی دلتون برام تنگ شده خداییش جایه خالیم کاملا احساس میشد مگه نه؟!!!!!!!!!!
جاتون خالی سفر مشهد بودیم به به! چه صفایی داشت!!ایشالله قسمت شما!
.
.
.
از این صحبتها که بگذریم.......
نگا ترو خدا؟؟ ۴/۵ روز نبودما؟!! چه چیزایی شده!! پستای جدیدو... قالب جدیدو....
..... اولش که امدم با اینکه از تغییرات اتفاق افتاده آگاه بودم ! بازم یکم احساس غریبی میکردم !!!!...
راستشو بخواید بنظرم یکم از اون حالت سنگینیش در امده میدونید؟! جلف شده!!!!جلفم نه ها... چجوری بگم بچه گونه و... دخترونه شده!!! ولی خوب خیلی لطیفو آرامش بخش تر از قبل شده.
درهر صورت مر۲۸+۲ جناب مالمیری!

سلام
ا ا ا ا
خانوم حجابی میگفتی شتری گاوی گوسفندی خروسی مرغی یا حداقل گنجشکی جلو پات سر ببریم همینطوری خوشک و خالی که نمیشه آخه..
نا سلامتی از زیارت اومدی
دستت درد نکنه واقعا ....بیا خو.بی کن و قالب وبلاگو عوض کن....اونوقت میگن جلف شده(شوخی)
خواهش میکنم.. این چه حرفیه قابل شما رو نداشت

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

نه بابا آقای مالمیر این کارا لازم نیس! بذارید بی سرو صدا باشه که ریا نشه!!(حالا نیس کسی نفهمید!!!)

والا راستشو بخواید منم تو این صفحات چیزی جز سبز نمیبینم!!

اولا حالا درسته ما شما رو می شناسیم ولی دلیل نمیشه که اسم نذاری
ثانیا بچه ها دیدید من درست مگم این سبزه
درسته که چشمام دو رنگه ولی رنگا رو درست میبینم....
فعلا طبق آخرین نظر سنجی سبز با 2 رای پیشتاز و سبز ابی و آبی هر کدام با یک را پشت سر آن قرار دارد

شایسته چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام دوستان
اول هر چیزی زیبا جان وای به حالت اگه برام سوغاتی نیاورده باشی یاورتو استاد میکنم
اگه هم اوردی که به به رسیدن بخیر عزیزم دلم برات یه ذره شده بود
اما در رابطه به این رنگا زمینه ی پستا و نوشته ها که سبزه ولی اون بیسه کلی یا قالب کلی حالا دقیقا نمیدونم چی درسته سبزابیه

مهسا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام دوستان!آفرین شایسته جون به این میگن دقت منم دقیقا منظور شایسته داشتم ودارم سر سبزآبیم هستم!!!!!!!!!!

آره دیگه قضیه داره به جنگ میکشه
حالا که اینطور شد فقط سبز...
(این رو با لحن طنز بخونید)

زیبا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

اون نظر بینامه من بودم.دوستان همگی بدانید!!!!
خوب یادم رفت!

شفیعه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

ااااااااااااه!به به بهزم آقای مالمیر گل کاشتید
دستتون حسابی دردنکنه ایشالا مام همین روزابااجازه شما۱کارایی تووبلاگ انجام بدیم
جوجه میگی جونم حالا دیگه شدی مش میگی!ایشالا حسابی بهت خوش گذشته باشه وجای مارم خالی کرده باشی راستی ترم بعدخیلی دیره!اگه میشه قربون دستت بی زحمت
اون سوغاتیای مارو بذار تو۱آژانسی چیزی واسمون پست کنن

بله بلاخره ما هم یه سری وظایف داریم دیگه...مرسی شما لطف دارید
فقط من قلبم ضعیفه یه دفعه دیدی پشت کام سکته ناقصه رو زدیم...
اول آماده سازی بکنید

میگی!!!!!(زیبا!) پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

شفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باز دوباره تو اسرارمونو ریختی وسط دایره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همین مونده بود اسمای مستعارمون اینترنشنال شه!!!! آخه خوجه کمپی چی بهت بگم!!!
۱۰بار نگفتم بهت یکم توداری و راز داریو از من یاد بگیر!!!!!!

سوغاتی میخوای؟!!! چشم...چشم......اصلا چرا آژانس؟!خودم!میارم تا دم در خونتون!
فقط یکم آبروداری کن!باشه مامان جان!!!!!!!!!!!

آخه اینا دیگه چیه شما به هم میگید!!!!
حداقل اینجا دیگه نگید.
اینجا جاش نیس.
برید تو چت روم.یا فیس بوک. واسه هم PM بزاری.توش فوش هم بدید کسی نمیفهمه
داش نیما

هیوا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://hivaalaee@yahoo.com

باسلام
ازوبلاگ مادیدن فرمایید

باران سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ http://khaneye-abshar.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم به منم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد