سلام

"نوشته شده توسط خانم تارا دانشجوی ترم 2 ادبیات انگلیسی"


طراحی خانه در 43 متر

فقط 43 متر کل فضا . واقعا طراحیش عالی هستش . بچهای معماری یاد بگیرن این چیزارو


ادامه مطلب چشم انتظار شماست


1


ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

2

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

3

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید


4

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

5

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

6

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

7

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

8

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

9

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید


10

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

11

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

 

12

ActiveDaneshjoo.Net --  اگر عکس باز نشده show pic یا  Reload کنید

در آخر تشکر می کنم از ایشون که انقدر به وب ما توجه میکنن

امید وارم بچه ها هم در این سه ماه از وبلاگمون غافل نباشن...

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام بابا تاراجون دمت جیلیز و بیلیز دلم برات اساسی تنگیده
البته دم طراح این خونه هم گرم من که خیلی خوشم اومد
اقای مالمیر از شما هم ممنون

به نوبه خودم خواهش میشه

شایسته جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

اون بالایی من بودم یادم رفت اسمم و بنویسم

زیبا شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام تارا جون! تو کجا اینجا کجا؟!!!
بابا کارت درسته دختر!!! نه یعنی کار ما درسته!! بالاخره معمارت کردیمو تو این خطا آوردیمت!!!
عکسای جالبی بود مرسی عزیزم!

شفیعه شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام تاراجون باورنمیکنی وقتی واردوبلاگ شدم وپستتو دیدم چقدرخوشحال شدم
بالاخره ماتورم معمارکردیم
راستی تاراگرمای تابستون باعث نشه فراموشمون کنیا!
ترم بعدبه احتمال زیاد باهم نیستیم ولی امیدوارم ازاین۱۰نفر باقیمونده(از۱۱نفر)حتی یکیشونم نمونه

تارا مستوفی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.english-2010@yahoo.com

سلام به همه بچه های معماری

امیدوارم عکسا واستون جالب باشه راستش دلم نیومد این عکسارو نبینید

از اقای مالمیر هم ممنون که به نظر همه احترام میذارن

خواهش میشه خانوم مستوفی.....

پریا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
کسی میدونه تحویل ِ بیان چه ساعتیه؟!

شایسته سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

فک کنم ساعت ۱۰ ولی مسلما استاد دیرتر میاد

زیبا جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام بچه ها خوشحالم که ۱شنبه میبینمتون.

danial شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

نمیدونم خوشحالم یا ناراحت
از یه طرف دیدن بچه ها از یه طرف ترک کردنشون
تازه داشتیم به دوریشون عادت میکردیما...

حسین چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://architecher.blogfa.com

سلام وبت نسبتا جالبه خوبه بد نیست خیلی نامرتبه به وب من هم یک سری بزن

milto پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ

عکس ها باز نشد خیلی دوست داشتم طراحی را در فضای 43 متری ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد