دعوتی به بلندای آسمانها

پروردگارا من به هر خیرى که سویم بفرستى

 سخت نیازمندم


به ما یاد داده اند گذشته های شیرین و تلخ مان را به یاد آوریم، شادی هایمان را با هم جشن بگیریم و بار سهمگین غم ها را با هم تقسیم کنیم.

به ما یاد داده اند برای زنده بودن مبارزه کنیم، به یکدیگر عشق بورزیم و در شادی و غم دیگران شریک باشیم...

اینک ما، بچه های دانشگاه ملایر میخواهیم به یاری هم ( در هفته اول اردیبهشت ماه)مراسمی  برای حمایت از کودکان سرطانی برگزار کنیم و هم اکنون از همه شما دعوت می کنیم که با حضور سبزتان ما را در برگزاری هر چه بهتر این برنامه یاری کنید.

با همیاری یکدیگر میشود به سرطان لبخند زد...


http://tokhobmishi.blogfa.com/

اطلاعیه مهم در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم 912

با توجه به  درخواست مکرر دانشجویان محترم در خصوص  تمهید  شرایط لازم برای حضور پرشور در فرآیند  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی  شهر و روستا  و به منظور   تسهیل حضور و مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهی  در امر خطیر انتخابات و  با توجه به دستور العمل معاون  محترم آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری  امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی  جاری  دانشگاه ملایر  با توجه به تقویم  آموزشی  جدید  از تاریخ شنبه  4 خرداد 92 لغا یت  دوشنبه 20 خرداد  92 برگزار خواهد گردید.  شایان ذکر  است سایر اطلاعات تکمیلی از جمله  تقویم آموزشی جدید،  متعاقبا  اعلام خواهد گردید.

منبع:سایت دانشگاه ملایر

ادامه مطلب ...

تویو ایتو و آکیسا هیراتا؛ غرفه لـِکسُس و ترکیب سرعت و شان


غرقه ی امسال لکسوس در هفته طراحی میلان ؛ توسط تویو ایتو(دارنده جایزه پریتزکر) و آکیسا هیراتا نصب و ساخته میشود . این نمایشگاه در موزه و گالری "دِلا پِرمانِنته" از 10 تا 14 آپریل به همراه 12 کاندیدای نهایی مسابقه هفته طراحی برگزار میشود .دیزیان بوم مسئول این مسابقه و تویو ایتو یکی از اعضای هیئت داوری بوده است .

مسیر های کانالی منحنی شکل که توسط این کمپانی برای شهر های آینده در نظر گرفته شده است ، مبتنی بر احساس زیبایی شناسی ، با هدف ایجاد محیطی چند حسی است که به بازدید کنندگان اجازه میدهد فضای شهر های آینده را به طور عملی و تجربی حس کنند .

همچنین مردم ،اتومبیل ، آب و باد را به عنوان یک موجودیت واحد میداند که در تعامل با راه های جدید زندگی و حرکت هستند .


عکس های بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...