دفتر اسکیس استاد خدابنده لو

درود بر شما  

با تشکر ازمدریت وبلاگ، دنیال مالمیری

از نیما به تمام بزرگان معماری.......سلام


و خداوند زمانی که انسان را آفرید، برای او رسالتی در نظر گرفت. و امروز من آمدم به رسالتی که از طرف استاد خدابنده لو بر دوشم است خط پایانی بکشم و عمر باقی مانده را با آسودگی خاطر به پایان برم .


اینک از استاد گرانقدر .......استاد خدابنده لو (که دلم بدجوری براش لک زده ولی تو صفحه کتاب/فیس....../ میبینیمش) دفتری به یادگار مانده است.دفتری که از ترم دوم دانشجویییش تا......(نمیدونم کی)،تصاویری با دستهای قدرتمندش ثبت شده هست.


از شما بزرگان بخواطر کم کاری بنده پوزش میطلبم زیرا نتوانستم اصل دفترچه را در دسترس همگان قرار دهم لذا ان را به آقای رشیدی سپرده تا نزد خویش نگاه دارد.


اما تصاویری با کیفیت بالا در اختیار است.تصاویری که حجم تمام ان به 248mb میرسد.حجم بالاییست.بنابراین دریافت آن مشکل به نظر میرسد.


به دو راهیی برخوردم....

میتوانم تمام این تصاویر را آپلود کرده و به صورت یکجا در اختیار شما بزرگان قرار دهم. یا اینکه این تصاویر را کم کم در همین وبلاگ گذاشته تا شما بزرگان این تصاویر را دیده،نظرات خود را راجب آنها داده و در صورت نیاز آنها را در رایانه شخصیه خود ذخیره کنید.


نظره ارزشمند خود را در قسمت نظرات داده تا ....................اره و اینا.اسسسسست


ادامه................


بروبچس خفن و لوتی و اره و اینا.....

اومدم که بگم ماهم .....همه رو دوس داریم.چه دخی....چه غیر دخی

همه با همیم....

اگه انتقالی نگیریم تا 3 سال دیگه!!!!!

دلم واسه بچه ها خیلی . شده.ولی 2 ماه دیگه مونده.من که خیلی وابسته شدم.شما رو نمیدونم ولی دلم واسه دعواهای خودمون....تیکه های مهرداد....اون موجود سبز توی پارک صیفیه( که چقد سرش خندیدیم؟)....!!!!!تنگیده

یادتونه هر کی زود تر میرسید این صندلی های نرمو برمیداشت.بدبختی اینجاست.من زودتر میومدم.یه صندلی هم بر میداشتم.2 دیقه میرفتم بیرون یکی صندلیمو عوض میکرد.....بعضیا خیلی...!!!!!!


تمام عکسهارو آپلود کردم.....برید دانلود کنید.نوش جونتون

البته ببخشید که یکم طول کشی....

به قول بچه ها...

زت زیاد


اسکیس 1

اسکیس 2

اسکیس ۳

اسکیس ۴

اسکیس ۵

اسکیس ۶

اسکیس ۷

اسکیس ۸

اسکیس ۹

اسکیس ۱۰

اسکیس ۱۱


من ی رسالت دیگه هم دارم.......بعد از این رسالت ....رسالت بعدی شروع میشه

نظرات 8 + ارسال نظر
دانیال سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

با درود
بنده حقیر دوست میدارم که همه آن آثار ارزشمند بصورت یکجا آپلود شوند
با تشکر

توجه شود.......۲۴۸ مگابایت دانلود برایه همه مقدور نیست.با dialup یکی دو روز طول میکشه.ولی خوب ببینیم چی میشه

zahra سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

salam,kheily khobe ke karaye ostado dashte bashim,kheily mamnon ke baramon mizarideshon.manam migam age ye ja bezarid behtare

ok......please write it in persian.
فارسی را پاس بداریم!!!!

zahra سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

bale midonam vali fonte farsim ye moshkeli dare dorost beshe hatman farsi minevisam

دانیال سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

با تشکر از نیما جان
یه کار کن 10 20 کار بیارزه
بیا عکسا رو دسته بندی کن تو قسمت های 20 مگی و زیپش کن
بعدش آپش کن
میدونم یه خورده کار میبره
ولی اگه اینکار رو کنی خیلی 20 میشه

حتما.....
این کار بهتره

زیبا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

سلامی دوباره!
جناب آقای جعفری! تبرییییییییییییییییییک!
این حس وفای به عهد و به انجام رسوندن رسالتتون بسیاااار قابل ستایشه!ما به شما افتخار میکنیم!!!
هر کاری که خودتان صلاح میدانید انجام بدید..(ما فبولت داریم!!!!)

راستی یه دفتر اسکیس بهم نشون دادی؟همونه؟

سلام زیبا خانوم!
زیارت قبول
نه ....این یکی دیگست.جدیده.کسی مثل این ندیده .رنگاش چقد عجیبه......حالا دست دست\][]\\][]\]][]\]][\\\\\\ببخشید واقعا.جو گرفت.مطربی و اینا

Fariba-S سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

با درود بی پایان به شما ولیعهد گرام
از اینکه در صدد اجرای این رسالت شگرف برامده اید بسیار خوشنودیم.
انچنان که ما میپنداریم اگر اپلود شوند بسا بهتر است.
برای مشکل حجم بالا و سرعت پایین اینترنت هم راه حلی که به ذهن این جانب میرسد همان است که در صورت امکان از برنامه kgb و یا در صورت نبود ان از برنامه 7zipاستفاده نمایید ودر اخر امر هم با کمال احترام پارت پارتش کنید و صد البته در سایت شیر رزیوم دار قرارش دهید.
با سپاسی صد چندان

ارادتمند همگروهی عزیزم .
هر آنچه که شما خواهید در رسالت خویش قرار داده تا در طلوع آفتاب معماران بزرگ درخشندگی به افلاک اسمانی رسد

شایسته چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

ای بابا این دیه چه مصر باستانیه را انداختین
بیاین تو فاز کوچه بازاری به این خارجکیا رو ندین ایران قدیمو عشق است
راستی دستت داش هادی-همون اقای جعفری خودمون ببخشید سیستمات حرفام به هم می ریخت-طلا
منم خوش دارم همه رو یه جا داشته باشم
زت زیاد

ای بابا.....
آخه ضعیفه....برو چاییتو بیار!!!!!بببخششششید.
جوکوچه بازاری گرفت.دمت طلا!!!!
مخلساتیم،نوکراتیم،خاک پاتیم.......اسسسستت

دانیال شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام
قبل از هر چیزی از کلیه بچه هایی که نظرشون پاک شد عذر می خوام
این چند روز جز خاطراتی بود که باید از وبلاگمون پاک میشد
امیدوارم که از دفتر ذهن بچه ها هم پاک بشه
<در ضمن اینجا میخوام یه نکته ای رو به کل بچه ها بگم
درسته که این وبلاگ رو من ایجاد کردم ولی مال من نیست
و نظراتی که با اسم"دانیال" درج میشن نظر من هست نه نظر وبلاگ
پس اگر بچه ها میخوان ایرادی هم بگیرن باید از من بگیرن نه وبلاگ...>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد