سلام

سلام به همه ی بچه های گل معماری بعد از تقریبا ۷ماه بالاخره منم اومدم جزء اعضای وبلاگ  

از دانیال جونم واسه ارسال دعوتنامه تشکر میکنم 

دوستتون دارم 

به قول بچه های ملایری  

  I LOVE YOU goragor 

فعلا بای بای

نقل مکان......................خداحافظ بلاگ اسکای

سلام 

بعد از انتقاد بسیاری از بچه ها مبنی بر اسم دامین وبلاگ 

بر آن شدم که یه دامین (مجانی) برای وبلاگ تهیه کنم....

آدرس جدید معماری های 89--------->http://memari89-mu.dxd.ir/

در ضمن همین آدرس هم فعال هست

در صورت استقبال شما از این کار در آینده یه دامنه org. یا com. تهیه می شود


جزوه ایستایی

بچه هایه گله معماری.... عامو علیک. چه خبر؟ خوشید ؟ سرحالید؟ ( به من چه ؟ )


یه جزوه ایستایی از ایترتر ( اینترنت) دانلود کردم که تقریبا مثل جزوه خودمونه. گفتم شاید بعضی از بچه ها ( مثل خوده من ) از جزوه استاد سردر نیارن.(مخصوصا گشتاور و کوبل و این حرفا) این جزوه شاید کمکشون کنه.




قسمت اول: «مقدمه، نیرو، بردارها» را از اینجا دریافت کنید.

قسمت دوم: «گشتاور، ضرب‌خارجی دو بردار، کوپل، برآیند پیچ‌گشتی‌وار» را از اینجا دریافت کنید.

قسمت سوم: «تعادل اجسام ساده و مرکب» را از اینجا دریافت کنید.

قسمت چهارم: «خرپا، قاب و اجزاء ماشین» را از اینجا دریافت کنید.


دانلود (Pdf)


دانلود (Rar)

سلام به همه ی هم کلاسی های گرامی !

 امیدوارم تعطیلات به همگی خوش گذشته باشه و البته خیلی ناراحت کارای انجام ندادمونم     نباشیم 

راستش امروز برای تنوع گفتم به جای اینکه بیامو مثه همیشه فقط نظر بذارم،خوب منم یه مطلب بذارم دیگه! حالا امیدوارم که خوشتون بیاد.. 

 

از تجسم تا واقعیت...  

 مراحل طراحی و ساخت یکی از آثار زاها حدید به نام Pierre Vives،ساخته شده در Montpellier(یکی از شهرهای فرانسه) : 

 

ادامه مطلب ...

هندسه فراکتال

سلام

چند باری این اسم به گوشم خوذده بود یه چیزایی هم میدونستم ولی نه کامل

تو نت یه خورده گشتم و به این چیزا رسیدم.....

واژه فراکتال مشتق از واژه لاتینی فراکتوس- به معنی سنگی که به شکل نامنظم شکسته خرد شده است- در سال ۱۹۷۵ برای اولین بار توسط بنوت مندل بروت مطرح شد. فراکتال ها شکل هایی هستند که بر خلاف شکل های هندسی اقلیدسی به هیچ وجه منظم نیستند. این شکل ها اولاً سر تاسر نامنظم اند، ثانیاً میزان بی نظمی آنها در همه مقیاسها یکسان است.


ادامه مطلب ...