سلام به همه ی هم کلاسی های گرامی !

 امیدوارم تعطیلات به همگی خوش گذشته باشه و البته خیلی ناراحت کارای انجام ندادمونم     نباشیم 

راستش امروز برای تنوع گفتم به جای اینکه بیامو مثه همیشه فقط نظر بذارم،خوب منم یه مطلب بذارم دیگه! حالا امیدوارم که خوشتون بیاد.. 

 

از تجسم تا واقعیت...  

 مراحل طراحی و ساخت یکی از آثار زاها حدید به نام Pierre Vives،ساخته شده در Montpellier(یکی از شهرهای فرانسه) : 

 

 

۱.طرح 

  

۲.مدل های اولیه 

 

 

  

 

 

 

۳.مدل اتوکد 

 

 

 

۴.ماکت 

 

 

 

۵.مدل کامل شده ی اثر 

 

 

 

۶.و عکس هایی از داخل مجموعه 

 

 

 

   

 

نظرات 10 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
اولا تبریک می گم نویسنده شدنتونو
دوما مرسی کار جالبی بود کمتر شده بود که مراحل ساخت یه بنا از ایده تا کامل شدن اونو ببینیم.....

سلام اقای مالمیری
اولا خیلی ممنون
دوما خواهش میکنم..خوشحالم که از مطلب راضی هستید

nima یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

حرف نداره. ولی بیایید یه کاری کنیم . همه بربچه هایه معماری پاشیم بریم بیش این زاها خانم. ببینیم این طرحاشو از کجاش در میاره. اخه یکی نیست بگه فلان فلان شده. این چه طرحیه؟؟؟ نه سر داره .نه ته داره.یه کاغذ گذاشته جلوش خط خطی کرده شده ساختمون...!!!!!
ولی خدایی دمش گرم. طرحاش بیسته بیسته.
منمنون از خانوم سالاری.

خیلی ممنون اقای جعفری..من که کاملا موافقم با رفتن بیش ایشون،بریم شاید دستی هم به سر ما بکشند و .. ولی،بله دیگه همین ذهن خلاقشون قابل تحسینه..
بازم مرسی

/ یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام برای من که عکسا کامل باز نشد.اما یه چیز جالب اینه که ساخته شدش شبیه ماکت شایسته ایناست.مرسی

سلام
راستش نمیدونم چرا عکسا براتون باز نشده!شاید به خاطر سرعت اینترنتتونه ولی اگه مشکلی هست که من میتونم رفعش کنم بم بگید.بله درست حدس زدید..چون طراح اون ماکت طرحشو از اثار زاها حدید ایده گرفته بوده!
ممنون از توجهتون

zahra یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

تبریک فریباجون جالب بودفکرمی کنم اینطوری راحت تربشه یه طرح ودرک کرد وازش ایده گرفت.

ممنون زهرا جون..منم امیدوارم همین طوری که تو میگی باشه
مرسی از نظرت

تارا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.english-2010@yahoo.com

سلام فریبا جوووونم.دستت درد نکنه مطلبت جالبه

منو سوما میدونستیم تو یه چیزی میشی
راستی:
اسسسسسسسسسسسسسسستتتت

سلام تارا جون مرسی عزیزم
شما لطف دارید..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

salam fariba jonam mer30az zahamatet.rasti nevisande shodanetam tabrik migam

سلام خیلی ممنون
حالا ببخشید شما؟!

yourself یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام فریبا جوون واقعآ دستت درد نکنه فوق العاده بود Terekundyyyy

سلام خواهش میکنم..مرسی از نظرتون.

shafie یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

salam faariba joonam bebakhshid 1 khurde dir varede web shodam b khatere haminam majburam alan nevisande shodaneto tabrik begam omidvaram mesle hamishe movafagh bashi

سلام شفیعه جونم این چه حرفیه؟!مرسی عزیزم..لطف داری

ziba & shenia یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

baba fariba in nazar bi esme man bodam khob chi kar konam hamash yadam mire esm benevisam! rasti axa vaghean jaleb bod.mer28+2

زیبا تو بودی؟!باز دوباره یادت رفت اسمتو بنویسی؟!خوب دخترم همیشه اول اسمتو بنویس بعد نظرتو دیگه!حالا چرا میزنی؟!!
خلاصه مرسی از هر دوتون بابت نظر ..

حسین چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://architecher.blogfa.com

دوستان من به من یک سری بزنید دست خالی برنمیگردید دوست من اگر دوست داشتی یک تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد