جزوه ایستایی

بچه هایه گله معماری.... عامو علیک. چه خبر؟ خوشید ؟ سرحالید؟ ( به من چه ؟ )


یه جزوه ایستایی از ایترتر ( اینترنت) دانلود کردم که تقریبا مثل جزوه خودمونه. گفتم شاید بعضی از بچه ها ( مثل خوده من ) از جزوه استاد سردر نیارن.(مخصوصا گشتاور و کوبل و این حرفا) این جزوه شاید کمکشون کنه.




قسمت اول: «مقدمه، نیرو، بردارها» را از اینجا دریافت کنید.

قسمت دوم: «گشتاور، ضرب‌خارجی دو بردار، کوپل، برآیند پیچ‌گشتی‌وار» را از اینجا دریافت کنید.

قسمت سوم: «تعادل اجسام ساده و مرکب» را از اینجا دریافت کنید.

قسمت چهارم: «خرپا، قاب و اجزاء ماشین» را از اینجا دریافت کنید.


دانلود (Pdf)


دانلود (Rar)

نظرات 9 + ارسال نظر
@ یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام همه میگن خوشحالن میخوان برگردن ملایر ولی واقعیت اینه که من خوشحال نیستم .به خاطر جزوه استاتیکم ممنون

zahra یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام،ممنون بابت جزوه. راستی بچه هاکسی منبعی که تمرین یامثال حل شده برای مباحث ایستایی داشته باشه می تونه معرفی کنه؟؟؟استادکه زیادتمرین نمیگه

دانیال یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام آقای جعفری
خوب هستین شما؟
مرسی از مطلب جالبتون برای من که خیلی مفید بود

yourself یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام خوبی؟این جوری که بوش میاد مثل اینکه هیچ کدوم از دو تا جزوه ها نتیجه بخش نبوده !!نه جزوه خودمون نه این یکی!!!با این امتحان ایستایییییی!!!مثل جلسه کنکوررر بود!!!!!

ریحان سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.memari90deylaman.blogfa.com

خیلی خیلی خیلی خیلی مرسییییییییییییییییییییییی

* دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ق.ظ

ممنون؛ واقعا جزوه ی خوبیه

torkamanfatemeh24@yahoo.com پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام جزوات دانشگاه تهران برای معماری منظر رو میخوام دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وحید دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:10 ب.ظ

عالی بود
دمتون گرم

ترم آخری یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:17 ق.ظ

اقا اول از همه عرض ادب و خسته نباشید بگم خدمت تمامی استاد های مادر خراب ، من از هر قبرستونی بگین جزوه دانلود کردم ولی هیچ کدومش به ک*یری بودن این سایت نرسید ، استاد صندلی ها بهت وفا نمیکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد