بازگشت پرستوها!!!

بچه ها سلااااااااااااااااااااااام!!

از پستای رنگارنگ بچه هام حسابی ممنونم!!!ستاره جان؟فریبا جان؟متشکر!!! اما یه لطفی کنید چن صباحی فعالیتهاتونو قطع کنید تا تکلیف این پست و در نتیجه ی اون تکلیف خودمون روشن بشه!!! 

ااا.............؟؟؟کجا؟؟؟؟؟ 

قربون قدماتون!!ببخشیدا!شرمنده شدیم!تو شادیهاتون جبران کنیم!..........حالا تشریف داشتید؟؟شامی نهاری؟!!بابا یه لقمه نونو پنیر پیدا میشد!!!؟؟؟!!!! 

(بچه ها؟؟؟؟؟ شوخی میکنما!!!!ناراحت نشید؟؟!!!!دوستون دارم!!)

راستی به همه ی بروبچی که معماریه ملایرو قبول شدن هم تبریک میگم!!!فقط خواهشی که دارم لطف کنن خیلی اظهار ناراحتی و افسردگی نفرمایند!!خیلی ببخشید اینو میگما.... ولی شانس آوردید همین ملایر بود وگرنه روزانه معماری جایه دیگه نمی آوردید!!!نه فقط شماها ورودیای خودمونم همین طور.ما هم شانس آوردیم ملایر بود! خودمونیم دیگه چنتا معماری زدیمو نیاوردیم؟!!من خودم که یه 20 تایی قبل ملایر زده بودم.... روزانه که هیچ بجز یکی دوتامورد حتی شبانه ی هیچ کدوم از شهرای دیگه رو نیاوردم......پس بیاید خدامونو شکر کنیم که ملایری بودو معماریه ملایری....که سرمونو بالا بگیریمو بگیم روزانه قبول شدیم!!!!

خوب دیگه بهتره از منبر بیام پایین!!!!

برم سر اصل مطلب؟؟.................رفتم!!

کی برگردیم ملایر؟؟؟؟؟لطفا صادقانه جواب بدین!!میتونیم سوم مهر بیایم یا اینکه یه هفته دیگه بپیچونیمو از 9مهر بیایم.من خودم که تا همین هفته ی پیش میگفتم 3وم بریم....اما الان که داریم نزدیکتر میشیم راستش خیلی دوس ندارم زود بیام.ام خوب اگه تصویب شه زود بیایمو شماها بیاید منم میام دیگه!!!

بیصبرانه منتظر نظراتتون هستم....

راستی یه سری از بچه ها رو صندلی داغ نشستن؟؟؟نمیخوان؟؟؟شایسته؟ستاره؟آقای مالمیر؟؟؟؟فک نکنید حواسمون نیستا؟! 

باتشکر!

نظرات 28 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام زیبا خانم
چطور مطوری؟
من؟ هرچی خانمم بگه!
ولی ........ من دوس دارم 3وم بیام

سلام!واقعااااااااا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
خوش بحال خانمت!!!
مرسی از نظرت!!ببینیم بچه ها چی میگن!!!

دانیال پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://danialgto@gmail.com

سلام
همون هفته دوم بیایم
هفته اول و بذاریم بچه های ورودی بیان و حال کنن
صندلی؟...کی؟ من؟
انشالله صندلی داغ بمونه برای وقتی اومدیم دانشگاه

elham پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام زیباجونم.من که اینجام وهروقت شماهارخصت دادین سریع میپرم میام.البته دوست دارم زودترببینمتون چون دیگه طاقت دوریتونوندارم

ستاره پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام گلم.
والا بنده هفته دوم میام.
اگر نظر شخصیمو میخوای که به نظرم دیرترم جا داره بریم.
بعدشم فصل صندلی داغ دیگه تموم شد بابا.......
تازه من با حسنا و پریا و .... حرف زدم همه از هفته دوم میان.
لطف کنید همگی هفته دوم تشریف بیارین.
راستی زیبا واسه خوابگاه دولتی اگر دیر بریم مشکل پیش نیاد؟
حالا یه جا اسممون مثه آدم و بی چک و چونه در اومده هاااااا...

ستاره ه ه ه؟مگه واسه خوابگاه کاری نکردی؟؟؟
عزیزم باید 265000به حسابشون بریزی و بعدبری اونجاو اتاق انتخاب کنی.البته میتونی اینکارم نکنیو تا مهرماه صبر کنی اما ته مهاش هرچی بمونه بهت میدن....یه اتاق زیر شیروونی چیزی!!!
از طریق اینترنتم میتونی اتاق انتخاب کنی(سایت دانشگاه) اما در نهایت اگه پول ندی بهشون ثبت نامت معلق خواهد بود!!!واسه ما که شفیعه رفتو زحمت انتخاب اتاقشو اون کشید.
شفی جونم؟؟؟مرسی عزیزم!!!ایشالله که بتونیم جبران کنیم!!

سجاد پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام...
بروبچ هروقت خواستید تشریف بیارید...قدمتون به روی چشم...ولی سوم یکم ضایس...به نظر من ه فته دوم بهتره

زیبا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام بچه ها!!
ستاره؟؟؟؟حالا خوبه گفتم یه ۲/۳ روز دندون به جیگر بذار!!
چه اکتیو شده واسه من!!(ببخشید فعال!!!)
با این اوصاف....فک کنم همون ۹ام بیایم بهتر باشه....
به نظر منم ضایس با بچه های ورودی بریم یونی!!! ترم بالایی گفتن...ترم پایینی گفتن!!!!!

وایییی چه خشن شدی....دددددد...
آره هفته دوم.
من جوابمو دادم بعد مطلب گذاشتم.
آخه دلم میسوزه واسه وبلاگ.
با چند تا از وبلاگای دانشگاههای دیگه که مقایسش میکنی خیلی خالیه.
ما نویسنده هاش باید بهش جون بدیم عزیز.
بازم ببخشید اگر مشکلی پیش اومد.

elham شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

بچه هاانگارهمه بانهم موافقن.پس بادوستانی هم که درارتباطین هماهنگ کنید که اونایی که ازجای دیگه میان الاف نشن.ممنون

Fariba-S یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام به همگی..
بچه ها حالا واقعا همه میخواید نهم بیاید؟؟؟؟؟؟؟!! یعنی سوم کنسل؟؟؟؟؟؟!!! اخه مطمئنید این هفته بچه ها از شهرای دیگه نمیان؟!

فریبا جون ترو خدا زود نیاید.
بذارید نهم بیاید.
ستاره.

هادی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

من دیروز ملایر بودم.واسه خونه....
با دنی رفتم یونی....
هیچ کس تو بونی نبود.حتی اموزش. به نظر من 9 مهر هم زوده...
بزنیم آبان بیاییم.

مهرداد یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

بیاید کلا نریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هادی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

پایم!!!!کلا نریم...ولی هیفه....12 تومن پول دادیم

سجاد دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

هادی پول چی دادی؟؟؟؟؟؟

هادی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

پول خونه....تو ملایر خونه گرون شده.به دانشجو هم نمیدن.منم دنبال خونه رهن کامل میگرشتم.ی دونه پیدا کردم( البته به لطف خانم اسدی که واقعا ازشون ممنونم.ایشون همیشه به ما لطف داشتن).12 تومن رهن کامل.میخواستم تنها بگیرم ولی اینقد پول نداشتم... دنبال ی نفر میگشتم که نصف این پولو بده و با هم خونه بگیریم....که خدا رو شکر ی نفر پیدا شدواین خونه رو باهم گرفتیم

زیباااا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

بچه ها؟؟؟سلام!
چیشد آخر سر؟نهم دیگه؟؟؟
باشه پس نهم بیاید!!!ما که سوم میریم!!!!!!!!!
نه جدی شاید بخاطر خوابگاه ما یکم زودتر بریم اما خوب سر کلاس نمیریم....
اگه شنیدید ما ملایریم نگید چرا زدی زیر حرفت از الان گفته باشم!!!!

زیباااااااااا جدی بچه ها میخوان از سوم برن؟
اگر همه میرن کلاس بگین که ما هم بیایم.... ستاره

مهسا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام دوستان!!!!!!!!!!من با اینکه میخواستم برا وسایلای خوابگاهم ۲-۳بیام اما با نهم کاملا موافق بودم.امامثل اینکه همه میخوان سوم بیان.آخه از 1سری بچه هام هم خودم پرسیدم سوم میان احتمالا ما 3-4تا هم سوم میاییم.

یعنی جدی جدی سوم؟
بچه ها خیلی زوده سوم.
بذارین همون هفته بعد.
لطفا زودتر به من خبر بدید که کی بیام.
اینم یادتون باشه هفته اول ماله ترم اولیاست.
ستاره ام.

zahra چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام .بچه هامیشه لطفایه آماربدین ببینیم کیامیخوان سوم برن سرکلاس؟؟؟؟چیزی نمونده به سوم که ،معلوم بشه چیکارمیخوایم بکنیم دیگه.هرکس ی چیزمیگه،ای بابا

Fariba-S چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

بچه ها هیچ معلوم هست اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟!!!!!
از اول قرار بود همه سوم بریم!مطرح کردن پیشنهاد نهم کار درستی نبود؛چون مطمئن بودم نمیشه با همه هماهنگ کرد!
منکه خودم میخواستم سوم برم به خاطر قراری که گذاشتید گفتم باشه نهم!به چند نفرم خبر دادم!حالا باز دوباره لحظه اخر میبینم همه میخوان سوم برن!!!!!!
لطفا هر چه سریعتر یه تصمیم کلی بگیرید...

شایسته چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

چه شلوغی شده اینجا؟؟
بچه ها همه به صورت رسمی ۹ام میایم منتها اگه کسی کاری داره (مثلا خوابگاه و خونه) زودتر بیاد کاراشو حل کنه
پس ۹ام سر کلاس همو می بینیم

Fariba-S چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

پس اگه قرار بر نهم شد؛لطفا به همه اطلاع بدید!چون هنوز خیلیا بیخبرن...!!

فریبا جون به هر کسی خبر دادید سوم لطفا دوباره خبر بدید که بچه ها نهم میان کلاس ممنونت میشم.
ستاره.

Fariba-S پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

ستاره جان فکر کنم منظورمو اشتباه گرفتی!من به کسی خبر ندادم سوم بیاد!برعکس!به چند نفر گفتم نهم بیان!
و برای اینکه حرفم غلط نشه خواستم شمام به بقیه خبر بدید.
همین

آهان فهمیدم فریبا جونم...
ممنون گلم.

zahra پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

دوستان یه 3،4 نفری هستن تصمیم گرفتن سوم بیان وبرن سرکلاس می خوام بدونم اگه اونابرن کسایی که برای کارای خوابگاهشون رفتن یاکسایی که اهل ملایرن باهاشون کلاسارومیرن یانه؟؟؟؟؟

ستاره پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

زهرا جان اونایی که میرن کلاس سوم خبر از قرار ما بچه ها دارن؟
اگر اونا برن ما هم باید بریماااااااا......

هادی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

بابا.......هر کی دوس داره سوم بره....هر کی هم دوس داره نهم بره.بچه که نیستیم.مطمعن باشن استادا سوم نمیان.غصه نخورید.من که فردا شب با مامانم اینا میریم ملایر اثباب کشی خونه.پس فردا هم بر میگردم کرج.دوباره نهم میرم ملایر.

zahra پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

نمیدونم ولی فکرمیکنم خبردارن!واقعاموندم که چکاربایدبکنم؟؟؟

ziba پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ


bacheha khobe k adam to bazi chiza ba baghiye hamahang bashe ama bazia dg kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
in hame vabastegiam khob nis.man vaghti migam 9om miam kole bache ham zodtar bian sare harfam mimonam o be sharayete khodamam nega mikonam..na be inke felan kas key miado behman kas key miad.
tahe tehesh chi mikhad beshe?????shayad yeki mikhad chan roze akharo pishe khanevadam bashe?hala bayad bebine baghie key mian????ajaba
bebakhshid finglish neveshtam

زیبا جون خودتو ناراحت نکن عزیزم.
آقای چعفری راست گفتن ما دیگه بزرگ شدیم.
ستاره.

zahra پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

بهرحال دیگه فرقی نمیکنه مثل اینکه ازاولشم هرکی بایدخودش تصمیم میگرفت.دوسه روز اینور اونورم فرقی نداره ،من سوم ملایرم .

سجاد شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ

بچه ها خجالت بکشید...بابا دیگه مثلا سال بالایی شدید ها...میخواید عین این بچه ها که ذوق دانشگاه دارن پاشید برید دانشگاه...بابا جون خودتون کلاس معماریو نگه دارید...زشته بابا...عجب ها...

سوم نرید سرکلاس بهمون میخندن....عین سال بالایی های خوب 9ام بیاید سرکلاس...اومدید ملایر کاراتون رو انجام بدید ولی کلاس نرید

ارام دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام زیبا جون از اینکه میبینم یه دختر اینفدر کم توقعه خدا رو شکر میکنم و ویه کم به شما دخترا امیدوار میشم معمار خوبی بشی بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد