هنر نقاشی سه بعدی روی خیابان(سری دوم)

 سلام دوستان عزیز :

سری دوم عکس های "هنر نقاشی سه بعدی بر کف خیابان" شامل چند نقاشی وسیع به صورت دره هستش.

حتما می دونید که عواملی مثل باران و خیلی چیزها در به هم زدن این گونه طرح ها تاثیر دارن؛ مثل اینکه برخی از این نقاشی ها تنها تو سه ، چهار روز کشیده شده. در برخی از عکس ها پوشش هایی جهت جلو گیری از تاثیر باران بر روی این نقاشی ها می بینید: 

 

برای دیدن بقیه عکس ها برین تو ادامه مطالب..... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رانندگی هم ترسناک میشه ها...

نظرات 8 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ

دوستان کسی نیست جواب منو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم منتظرم...........

تارا.ش چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

واااااااای!!!!!یعنی بازم از ایناااااا؟!؟!؟!؟
مرسسسسسسسی ستاره جونم!!!!!

خواهش میکنم گلم.
بازم برات میذارم.

نسرین چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام دوستان
من امسال معماری ملایر قبول شدم،راستش من مدرک کاردانی کامپیوتر از ملایر و دارم و امسال بجای شرکت توی کنکور کارشناسی ناپیوسته کنکور سراسری دادم، حالا به نظرتون واحدهای مشترک و برام معادل سازی میکنن؟؟؟؟ کسی بین شما بود که مشکل من و داشته؟؟؟چکار کرد؟
و برای آخرین سوال میشه ایمیل مدیر گروه و بهم بدید؟؟؟
ممنون
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
مجبور شدم دوباره براتون نظرمو تکرار کنم
خواهش میکنم زودتر جوابمو بدید

سلام
من دانیالم همکلاسی خانوم ستاره
آره درسیای مشترک رو معادل سازی میکنن
البته مماری با گروه های دیگه درس مشترکی نداره ولی باز عمومی ها رو میتونی معادل کنی
بودن کسایی که از رشته ی دیگه ای اومدن ولی نه به این صورت که مدرک کاردانی داشته باشن.......
مدیر گروه ما مهدی ریسمانیان هست...البته اگه تو سایت دانشگاه ملایر می رفتی هم ایمیلشو پیدا می کردی هم شماره تماسش...
rismanyan@yahoo.com این ایمیلشه
خواهش میشه
سلام ستاره هستم.
فکر کنم توضیحات جامع بود.

ati چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

manaaaaaaaaaaaam malayer memari ovordammm...geryeeee

سلام
آخی میترسی؟
چرا گریه؟؟
رشته خیلی خوبی قبول شدی عزیزم.
بهت تبریک میگم.(ستاره)

دانیال چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://danialgto@gmail.com

سلام
ااااااا بازم از اینا...متشکرم
یه آموزش گام به گام هم برامون میذاری ببینیم چطوری گشیده میشه؟

سلام
چشم سعی میکنم اونم پیدا کنم.

Fariba-S چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

بیگی منو که نیفتم..!داشتم میفتادم تو عمق عکسا!
مرسی ستاره جون.خیلی قشنگ بودن

خواهش میکنم خانوم.
قابلتو نداشت عزیزم.

شفیعه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام به بروبچ گل خودمون واقعا ساری به خدا دست خودم نبود این چند روزه به دلایلی سرم خیلی شلوغ بودو ۱ جورایی پام بدجوری گیر بود قبلشم که ویندوز گرامی پرواز فرموده بودن یا به عبارتی پرپر!!
ستاره وفریبا جون از پستاتون ممنون عالی بودن.
میگم بچه ها بیاید ۱ مرکز مشاوره تحصیلی تو وبلاگ واکنیم به جان خودم کارمون خوب میگیره ها!فقط قبولیای ملایرو ویزیت کنیم کافیه!!!!!!!!!!!

خواهش میکنم گلم.

هادی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

دوباره این اومد...نظر داد.!!!!
البته پیشنهاد خوبی داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد