صندلی داغ 3

درود بر شما

دوستان خوب و همکلاسی های گرامی خانوم اسدی هم روی صندلی نشستن و کم کم داران بلند میشن...(آقا نیما هم که ترکوند با این همه سوال)

نفر بعدی که میزبان این صندلی هستند جناب آقای سید سجاد سید الحسینی هستند

اقا سجاد از 3 شنبه یکم شهریور به مدت 4 روز مهمان این صندلی هستند

دوست دارم صندلی رو برای آقای حسینی چنان گرم کنین که..........


نظرات 32 + ارسال نظر
نیمی سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

سجاد جان اماده هستی؟...
جنبه که داری؟ البته از اونجایی که من میدونم بچه با جنبه ای هستی....
میزارمت تو خماری فعلا نمیپرسم

سجاد سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام دوستان...مرسی که بهم اجازه دادید بشینم...
من آماده ام هرسوالی که خواستید بپرسید در هر زمینه ای...

ناشناس سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام آقای حسینی: من یک سوال داشتم:
آیا شما در ملایراحساس رضایت میکنید؟ منظورم اینه که ملایر را دوست دارید؟ چرا؟(بارسم شکل)(۱نمره)

راستش ملایر خیلی کم و کاست داره....خیلی...اما من دوسش دارم بیشتر به خاطر دوستام...

هادی سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

سجاد جان.....
بچه ها خیلی نامردن.
خودم سوال سوال ازت میپرسم.
۱-پرسپلیسی هستی یا استقالالی؟
۲-ورزش مورد علاقت؟
۳-چند بار عاشق شدی؟
۴-الان عاشق کی هستی؟
۵-بازیگر مورد علاقت کیه؟
۶-دوس داری چند سال زندگی کنی؟
۷-دسته چندتا دختر نامحرمو تا الان گرفتی؟
۸-اهل دختر بازی هستی؟
۹-فک میکنی خوشگلی؟
۱۰-عشقو تعریف کن؟
۱۱-کدوم یکیو تو خودت بیشتر میبینی؟منطق-احساس-ذوق؟
۱۲-آخرین کتابی که خوندی چی بوده؟
۱۳-از رشته ای که اومدی راضی هستی؟
۱۴-اهل ل......(نه این زشته)!!!
۱۵-یکی آرزوهات چیه؟
بزار بقیشو بعدن بپرسم!۴۷

سلام نیما جون
بازم مرام تو...
۱.از فوتبال اصلا خوشم نمیاد...هیچوقتم نگاه نکردم و دنبال نکردم

۲.والیبال و شنا

۳.من ۲بار عاشق شدم

۴.خودتون میدونید دیگه.....آره و اینا....ح....ا

۵.علی صادقی...مجید صالحی...امین حیایی...کامبیر دیرباز...افسانه پاکرو.... jason statham....wentworth-miller

۶.اگه وضع پولیم خوب باشه خیلی زیاد

۷. ۸هشت نفر یا شایدم بیشتر

8.نه اصلا ازینکه تو خیابون دنبال دخترا بیوفتم و بهشون متلک بندازم یا شماره بدم شدیدا متنفرم...تا الانم این کارو نکردم

9.سوال سختی پرسیدی...نمیدونم....فکر کنم معمولی باشم

10.عشق یعنی علاقه نه کفگیر و ملاغه...شوخی بود...هر وقت تونستی از خیلی چیزایی که دوسشون داری بخاطرفت بگذری عاشق شدی

11.منطق و احساسو با هم دارم

12.من اصلا کتاب نمیخونم...فکر کنم کتاب اندیشه 2 بود

13.خیلی زیاد

14.آره اهلشم

15.اینکه تو زندگیم موفق بشم و پولدار...و تو زندگی آینده در کنار همسرم خوشبخت باشم

هرچی خواستی بپرس

شایسته چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

بچه ها من باز اومدم ا الهام عزیزم معذرت می خوام که نبودم ولی بعد سوالامو ازش می پرسم
اقای حسینی این کلمات و که می شنوفید اولین چیزی که به ذهنتون میرسه رو بگید
۱.اریان(خواهرزاده یا برادر زاده تون بودن خوب یادم نمیاد)
۲.دانشگاه ازاد
۳.خوراکی
۴.گرگ
۵.ته مرام
۶.ته بی معرفتی
۷.خنده
۸.اخرین باری که گریه کردید کی بود و واسه چی؟
فعلا همینا. . .

به به سلام خانوم مروتی عزیز کم پیدایی خواهر من....در خدمتم

۱.شیطون و بلا

۲.پول دادن

۳.چای و جونور(hibye)

4. یکی از هم کلاسای سابقم

5.ایمان و سعید دوستم

6.حالا این بماند

7.کلاس استاد حسینی

8.اوایل ترم 1 که مادر بزرگم فوت کرد

زیبا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

آقای حسینی از بچه ها دلگیر نشید میدونید که این شبها همه مشغولن دیگه....
ما خودمونم امروز افطار مهمون داشتیم اماگفتم شما منتظر نمونید بهتره!
میگم.....خوبه دیگه!!! تو کلاسای استاد حسینی اینهمه خندیدیو خوش گذروندید نمرتونم آخرش فککنم ۱۹.۵ شد نه؟؟؟چه حالی کردید انصافا!

۱.چرا معماری رو انتخاب کردید؟
۲.از شهرتون راضی هستید؟
۳.تا حالا شده ح..... ازتون بخواد عشقی که ازش حرف میزنیدو بهش ثابت کنید؟
۴. دوس دارید ادامه تحصیل بدید یا یه کار خوب پیدا کنید؟
۵.دوس دارید چن سالگی ازدواج کنید؟
۶.تا حالا شده از پر رویی یکی انقد به ستوه بیایید که دوس داشته باشید بزنید تو دهنش؟!
۷.سیایتو دوس دارید؟
۸.اهل دعوا هستید؟
۹.بهترین و بدترین خصوصیتی که دارید از نظر خودت؟
۱۰.چرا هیچ وقت تیپ اسپرت نمیزنید؟
۱۱.اهل هنر هستید؟
۱۲.اگه قرار باشه یه رشته غیر معماری میرفتی چی انتخاب میکردی؟

خانوم حجابی دلگیر شدن نداره که خب شاید بچه ها از من سوالی ندارن یا....بیخیال بابا...مرسی از مرامتون...آره سر کلاس استاد حسینی کلی خندیدیم آخرشم بهم 20 داد..خدایی حال داد

1.بخاطر اینکه پول توشه و درس خوندن نداره

2.تقریبا

3.تا دلت بخواد...ولد آخه چطوری میشه ثبت کرد

4.من درس میخونم واسه کار...مگه ...دارم کار پیدا بشه و ولش کنم برم درس بخونم

5. وقتی که آماده شدم واسه ازدواج...یعنی پول و ماشین و خونه مهیا باشه بعد...البته قبلشم یه چند تا کشور خارجی رو مجردی برم بگردم بعد

6.خیلی زیاد

7.آره ولی از اینکه وارد سیاست بشم میترسم

8.تا الان دعوا نکردم...البته تو مدرسه دعوا کردم ولی جدی نبوده...ولی اگه واقعا لازم بشه میرم جلو واسه دعوا

9.بدترینش اینه که زیادی احساساتی و زودرنجم بهترینش اینه که زود یادم میره و طرفو میبخشم

10.بیشتر بخاطر کارم ولی کلا با تیپ مردونه بیشتر حال میکنم...شاید همین تیپم باعث میشه که اهل دختر بازی نباشم

11.نه خیلی...بیشتر آدم فنی هستم

12.عمران...چون پول توشه...یا فیزیوتراپی...اونم چون پول توشه

دانیال چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام داش سجاد گل...
1)از مرگ می ترسی؟
2)چه قدر به حرفایی که آخوندا در مورد زندگی بعد از مرگ میگن اعتقاد داری؟
3)بهترین کار تو دنیا چیه؟
4)دوس داشتی جای کسی بودی؟کی؟
5)از زندگی چی فهمیدی؟
6)چقدر خودتو دوست داری؟
7)با مزه ترین جک زندگیت؟
فعلا اینا بسه تا بعد

سلام داش دنی بامرام...مخلصیم

1.آره...چون نمیدونم چه اتفاقی قراره بیوفته

2.تقریبا 2 3 درصد

3.رانندگی...اونم با سرعت زیاد و لایی کشیدن

4.آره...بیل گیتس

5.اینه تو زندگی اول سلامتی بعد پول از همه چیز مهمتره....اگه داشته باشیش احترام و همه چیزه دیگه باهاش میاد

6.خیلی زیاد

7.لره شب عروسیش باباش میمیره بهش میگن بابات مرده میگه ((سکو(ببین) نفهم بازی آقام))

نیمی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

چقد زو ج دادی!!!!
۱-با ح...ا تریپ ازواج ریختی؟
۲-واسه رفیقات جقد مرام میزاری؟
۳-نزدیک ترین رفیقت؟
۴-چشچرون هستی؟مخصوصا سر کلاس؟
۵-یزرگترین اشتباه زندگیت؟
۷-تو کلاس بیشتر به کدوم یکی از دخترا نگاه میکنی؟اگر ح...ا نباشه!!!!
۸-اگر ح...ا نبود با کدوم یکی از دخترای کلاس دوس داشتی دوس بشی؟یکی یکی حتما انتخاب کن.
۹-چی شد که با ح...ا دوس شدی؟(اگه نمیخوای ج نده)
۱۰-نماز میخونی؟
۱۱-خدارو چ شکلی میبینی؟
۱۲-بهترین خاطرت از یونی؟
۱۳-بدترین خاطرت از یونی؟
۱۴-الان چقد تو حساب بانکیت پول داری
۱۵-اگه ۱ ملیارد تومن بهت پول بدن....اولین کاری که میکنی چیه؟
۱۶-دود یا الکل؟
۱۷-از اخلاق کدوم یکی از بچه های کلاس بیشتر خوشت میاد!!!!(یکی دختر بگو یکی پسر)
۱۸-مامانو بابات چند سال اختلاف سنی دارن؟
۱۹-بهترین هدیه تولدت؟آخریشو از کی گرفتی؟تاریخ تولدت کیه؟
.......ادامه دارد

من همیشه آنلاینم
۱.شاید ح....ا دوست نداشته باشه بگم

۲.رفیق داریم تا رفیق...اگه رفیق واقعی باشه جونمم واسش میدم

۳.تو دانشگاه با همتون رفیقم اما با ایمان صمیمی ترم...از هم شهریام سعید قنبری که همتون میشناسیدش البته رفیق فاب زیاد دارم اما با سعید دیگه هم کاسه ایم...خونه هم دیگه میریم و...

۴.نه به همه هم کلاسام به چشم خواهر برادری نگاه میکنم

۵.خدارو شکر اشتباه بزرگی تو زندگیم نداشتم اما یه اتفاقی ترم قبل افتاد که واسه من خیلی بد شد...ح....ا میدونه چیه...

۷.به الهام ظاهری و پریا خندان و ستاره مسلمی چون با اونا سر کلاس حرف میزنم و باهاشون صمیمی ترم...البته به این که ح...ا باشه یا نباشه ربط نداره...من و ح....ا باهم این مشکلارو نداریم

۸.بهش فکر نکردم چون تقریبا از هفته اول با ح....ا بودم و اونو انتخاب کردم...اما...نمیدونم...

۹.اتفاق خاصی نیوفتاد...راستش شمارشو وقتی داشت واسه گوران مینوشت ورداشتم و همون موقع هم بهش گفتم شمارتو ورداشتم اونم گفت ایراد نداره...بعد بهش اس دادم و....آره و اینا

۱۰.گه گداری اگه یادم بمونه.آخه همیشه یادم میره

۱۱.خیلی بزرگ و با عظمت و البته بخشایشگر

۱۲.وقتی داشتیم ماکت ترم قبل درست میکردیم همش خاطره بود...ولی این ترم هم کلاس استاد حسینی خیلی واسم خاطره داشت...اونبارم که با استاد خدابنده رفتیم بام و.......یادته دیگه...خیلی خوش گذشت...آها یبارم با سعید رفتم چای بخوریم یهو همه بچه ها و از جمله استاد حسینی ریختن سرم و همشونو مهمون کردم

۱۳.اینو نمیگم...البته ح...ا و ستاره و شاهین میدونن چیه چون ۴تامون توش شریک بودیم

۱۴. ۵۷۲۰۰۰ تومن

۱۵.یدونه ماشین توووووپ میخرم ترجیها bmw یا بنز...بعدش یه کارخونه میزنم با سود کارخونه با همسرم میرم دور دنیارو میگردم

16.خلاف سنگین من قلیون و ورقه

17.از پسرا ایمان از دخترا شایسته و الهام ظاهری و الهام اسدی

18.بابام 57 سالشه مامانم 55 سال

19.بهترین هدیه رو از ح...ا گرفتم...از همون ح...ا.16 آذر 1370

مهرداد پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ

منم میخوام بشینم رو صندلییییییییی!!!!

مهرداد پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

اخرین دروغی ک گفتی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مهرداد جون...نیستت؟؟؟؟؟؟؟؟نه تو fb هستی نه وبلاگ..دلمون واست تنگ شده بود پسر

آخرین دروغی که گفتم ساعت 11 شب بود به بابام گفتم با دوستام میخوام برم پارک اما رفتیم قلیون کشیدیم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
خسته سوالا و ماه رمضون و روزه نباشی
1.تو زندگیت دروغ زیاد میگی؟
2.زود اعتماد میکنی یا دیر؟
3.زود باوری؟
4.رفاقت واست چی معنا میده؟
5.اعتماد واست چی معنا میدده؟
6.دوستی واست چی معنا میده؟
7.از کی تو زندگیت میترسی؟
8.از کی حساب میبری؟
9.چرا زود رنجی؟
10.واسه رفقای دخترت بیشتر مایه میذاری یا پسرت؟
فعلا اینا باشه تا بعد.

به به رفیق و یار قدیمیم هنوز منو یادشه؟؟؟؟؟دلمون واسه توام تنگ شده بود دختر...تو خودت جواب همه این سوالارو میدونی اما اشتباه...حالا من روشنت میکنم خواهر من(گرچه سر اون اتفاق ازت دلخورم)

1.نه از دروغ بدم میاد مگه مجبور باشم که اونم خیلی کم پیش اومده(ولی تو فکر میکنی من از 100تا حرفم 99 تاش دروغه)

2.خیلی زود و از بدترین اخلاقم میدونمش(بازم خودت جواب اینو میدونی)

3.اینم آره که اینم از بدترین اخلاقام میدونم(اینم خودت میدونستی)

4.رفاقت اگه واقعی باشه و احساس کنم طرف واقعا رفیقمه واسش جونم میدم(تو جواب اینو اشتباه برداشت کرده بودی)

5.آدم باید به رفیقش اعتماد کنه

6.چه سوالای سختی...عرقم درومد...دوستی یه رابطس بین افراد ولی با رفاقت کلی فرق داره

7.از ح.........اا و البته از اطلاعات (دیگه خودت که میدونی)

8.تقریبا از هیچکس...به قول مامانم خودمختارم(ولی یخورده از خواهر بزرگترم)

9.نمیدونم والا هرچیم سعی کردم درست بشم نشد...(عین خودتم)

10.واسه کسی که واقعا رفیق باشه دختر پسرم نداره...تا الان واسه رفقای پسرم و بیشتر سعید

ازسوالات معلومه تقریبا منو خوب شناختی

ستاره پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآخ ببخشبد من ستاره ام>>>>>>.......

دانیال پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

مهرداد جان نوبتیه سه چار نفر جلو ترن

ستاره پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

خوب مهردادم نوبت گرفت دیگه.

نازی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

1.اگه قرار باشه قشنگترین جای ملایرو به دوستات معرفی کنی کجاست؟؟؟
2. برف و بیشتر دوست داری یا بارون؟
3. همسر آینده ات برات توی اولویته یا خانواده الانت؟؟
4. اگه 1 روز بزرگترین عشق زندگیت و با 1نفر دیگه ببینی توی اون لحظه چکار میکنی؟
5. فرق عشق و دوست داشتن؟
6. اگه 1،000،000،000 تومن پول داشتی چکار میکردی؟؟
7. بزرگترین نیازت توی زندگی که هیچ وقت برآورده نشد؟؟
8. زندگی پس از مرگ؟
9. بهترین کادویی که دوست داری بگیری؟
10. تا حالا شده دوست داشتی بابا و مامانت کسای دیگه ای بودن؟
11. مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو؟
12. بزرگترین سرگرمیت؟
13. نظرت درباره دخترا؟
14. چرا بعضی از پسرا فکر میکنن از دخترا بهترن؟
15. چه پوششی و برای دختر و پسر میپسندی؟
16. اگه آسمون بجای رنگ آبی قرمز بود و خون،آبی چکار میکردی؟
17. فکر کن غول چراغ جادو میخواد 3 تا از آرزوهاتو برآورده کنه،اونا رو به ترتیب بگو؟
18. چرا پسرا به خواهرشون بیشتر از زنشون گیر میدن؟
19. تا حالا کسی بهت دسته گل داده؟
20. اخلاقتو توصیف کن؟
21. تیکه کلامت چیه؟
.
.
.

سلام نازی جان

۱.همون پارک سیفیه که واقعا زیباست...البته جاهای دیگه هم هست که بچه ها نمیتونن برن

۲.برف

۳.هردو

۴.اگه باهم رابطه داشته باشیم وبهم خیانت کنه میرم جلو محکم میزنم تو صورتش...اما اگه باهم رابظه نداشته باشیم واسش آرزوی خوشبختی میکنم...و فقط ناراحت میشم

۵.ممکنه آدم بتونه خیلیارو دوست داشته باشه ولی فقط عاشقه ۱ نفر میشه

۶.قبلا اینو جواب دادم سوالای بالارو بخون

۷.من آرزوهای بزرگ زیادی دارم ولی هنوز امید دارم بهشون برسم چون هنوز خیلی وقت دارم

۸.هیچ تصوری ازش ندارم و به این حرفایی هم که میزنن اعتقادی ندارم

۹.ارزش کادو واسم فرقی نمیکنه بیشتر این مهمه که طرف به یادم بوده

۱۰.نه اصلا

۱۱.هر دو

۱۲.رانندگی با سرعت زیاد و لپ تاپم

۱۳.آدمای جالبین با خودشونم نمیسازن و زیرآب همو میزنن و پشت سر هم میحرفن

۱۴.خب حتما بهترن......ولی به نظر من دختر و پسر هیچ فرقی باهم ندارن و جایگاهشون باید یکی باشه...فقط تو ۱مورد باید فرق داشته باشه اونم واسه کاره...به نظرم اولویت استخدام باید با مردا باشه...چون اونا باید یه زندگی رو بچرخونن ولی دخترا بیشتر واسه تفریح کار میکنن...

۱۵.پوشش باید آزاد باشه...یکی دوست داره با حجاب باشه یکی دوست داره راحت باشه و بی حجاب باشه...لباس هیچ کس به دیگری ربط نداره...این سوال خیلی جای بحث داره اما اینجا جاش نیست...

۱۶.هیچی...اونوقت تو میپرسیدی اگه آسمون به جای قرمز آبی بود و خون قرمز چیکار میکردی

۱۷. ۱=واسه خودم و خونوادم و البته دوستام سلامتی....۲=یه ثروت کلون و یه همسر خوب که خوشبخت بشم...۳= مرگ با عزت واینکه اونقدر پیر نشم که محتاج کمک کسی باشم

۱۸.من اصلا به خواهرام گیر نمیدم...چون اونا واقعا خوبن البته یکیشون ازدواج کرده...به همسرمم گیر نخواهم داد چون معتقدم هر کسی عقل و شعور داره

۱۹.دسته گل که نه ولی شاخه گل بهم دادن

۲۰.والا من نمیدونم بچه ها باید اخلاقمو توصیف کنن...

۲۱.اصلا مثلا....خواهرم خیلی مسخرم میکنه سر این تیکه کلام

منتظر بعدیاش هستم ها

شایسته پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

۱.چند تا خواهر برادرید؟
۲.میشه بگید کارتون چیه که به خاطرش مردونه می پوشید؟
۳.بدترین و بهترین خاطرات زندگیتون؟

۱. ۲ تا خواهر دارم منم بچه آخرم

۲. من تو یه دفتر مهندسی کار میکنم...بیشتر به خاطر مشکلات اطلاعاتی اینجوریم

۳.بدترین وقتی فهمیدم مادر بزرگم فوت شده بهترین هم هنوز اتفاق نیوفتاده البته خاطرات خوب زیاد دارم ولی انقدر بزرگ نبودن

سجاد جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

بچه ها از سوالاتون ممنونم...یه خواهش ازتون دارم...اگه واستون امکانش هست اخلاق منو توصیف کنید میخوام خودمو بیشتر بشناسم و اگه نقصی هست سعی کنم برطرفش کنم...هرچی هست بگید من ناراحت نمیشم...مرسی از محبتتون

نازی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

آقای سجاد اگه این ذهنیت من درباره شما اشتباه به بزرگی خودتون ببخشید...
با اجازه همکلاسیهاتون....
به نظر من شما آدمی هستید که پخته تر از سنش رفتار میکنه...مهربونی....طبیعتا چون تک پسر هستی و چون بچه آخر هستی لوس تشریف داری.....دوست داری به بقیه کمک کنی....مسئولیت پذیری....
امیدوارم تصورم درست باشه....
راستی من همین جا باید از خانم ز....ا(دوست آقای نیما) و خانم ح...ا( دوست آقای سجاد) عذر خواهی کنم شاید سوالای زیادم درباره دوستاشون اونارم ناراحت کرده باشه
بوس...ماچ.... و فعلا بای

مرسی از اینکه ذهنیتتو گفتی

نازی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

چرا جواب من به همکلاسی با غیرت و حذف کردید؟؟؟؟
ایشون توضیح خواست منم ج دادم....
مگه اینجا آزادی بیان نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زیبا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

نازی خانم من پاک کردم.
ما نمیخواییم جنجال بپا شه.
بحثش تموم شه بهتره.

خانوم حجابی ازتون ممنونم که از یه جنجال دیگه جلوگیری کردید......

همینجا از همتون عذرخواهی میکنم.....ببخشید

ستاره جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام دوباره.
1.چرا از دستم ناراحتی؟
اگه می خوای ج بده.
یا اینجا یا هر جا.
تو رفیقای پسرتو بیشتر دوست داری حتی اگه رفیقای دخترت بیشتر به فکرت باشن و این بده.
2.تا حالا اس اشتباهی دادی؟
باشه فعلا تا بعد.

سلام خواهر گل خودم

1.بعدن بهت میگم به صورت حضوری...البته بهت اس هم میدم ولی قول بده لج نکنی

2.آره خیلی زیاد...توام خودت شاهد چندتاش بودی...خیلی بده اس اشتباه بدی...

ستاره جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

در ضمن نازی جان سلام من نمیشناسمت ولی سجاد اصلا لوس نیست.

مرسی ستاره جان از حمایتت....

ستاره اگه میشه تو هم نظرتو راجبه اخلاقم بگو...تو منو از همه بیشتر میشناسی....

البته از بقیه بچه ها هم میخوام که لطف کنن و نظرشونو بگن.

مهرداد جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

جدا نوبتیه!!!!!.میشه من خودم ی صندلی بیارم کنار سجاد بشینم!!!!!!!

دانیال جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

درود بر شما
سجاد جان من چند تا کلمه میگم تو بگو هر کدوم چه رنگیه......فقط رنگو کامل بگو مثلا سبز جیگری
1)من
2)خودت
3)ملایر یو
4)گذشته
5)آینده
6)فک و فامیل
7)رفیق فابات
8)خودت یه چیز بگو رنگشم بگو

دنی این چه سوالاییه...میخوای واسه شب اول قبر آمادم کنی؟؟؟بابا اونجا هم ازین سوالا نمیپرسن

۱.تو دو رنگی...رنگ چشمات

۲.مشکی چون فکر میکنم غمگینم

۳.زرد

۴.سبز

۵.آبی روشن یا آبی آسمونی

۶.قرمز (بخاطر شور و شوقشون)

۷.نارنجی

۸.والا چیزی به ذهنم نرسید(یدونه به ذهنم رسید اما سیاسی بود نشد بگم)

ستاره جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

مهرداد تو همیشه انقد قانون شکنی؟؟؟؟؟؟

دکتر نیما افشار جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

دمت گرم سجاد جان....جوابات عالیه
منم بپرسم؟
۱-.......همش سانسور شد!!!!
بعدا حضوری میپرسم

ستاره شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

بمیرم برات کاش همه فمگینا مثه تو بودن............

ستاره اینو الان به من بودی؟؟؟؟فمگینا چیه؟؟؟

ستاره شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

اما اخلاقیاتت
نه اینکه زودرنجی نمیخوام برنجی پس محاسنتو میگم فقط.
تو مهربونی
با گذشتی
دوست داشتنی هستی
سنگ صبور (بودی)
اهل کاری(خیلی خوشم میاد)
....
باشه فعلا تا بعد.

مرسی...من هنوزم سنگ صبور هستم اما دیگه بعضیا منو قبول ندارن

درضمن من دوست دارم بدی هامم بدونم...لطفا بگو

[ بدون نام ] شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام آقای حسینی ببخشید ولی واقعا سوال خواصی ازتون نداشتم و از سوالای بچه ها به ج رسیدم اما توصیف شما ازنظرمن:
به نظرم بزرگترین ویزگی شما که به چشم میاد شوخ طبعیتونه
احساس میکنم تو روابطتتون چه با دختراوچه پسرا خودتونیدو اصلا ریا ندارید
یه خورده بدون فکر شوخی میکنید که البته ببخشید خودتون گفتید راحت باشیم ولی احساس میکنم در کل تو رفاقتتون با دیگران اصلا ریا ندارید
ازاین تیریپ مردونتونم خیلی خوشم میاد چون یه جورایی با تیریپ خیلی فشن خیلی حال نمیکنم
اینم خیلی ویزگی خوبیه که از حالا دستتون تو جیب خودتونه
کلاس و بلف الکیم تو کارتون نیست

مرسی شما لطف دارید اما اگه اسمتونم میگفتید بد نبود ها...البته خودم یه حدثایی میزنم که شما کی هستید......

کاراگاه.....درسته؟؟؟؟؟

شایسته شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

اقای حسینی خیلی شوخ طبعید ولی از یه چیزی رنج می برید (به نظر من ها)
من یکی از شوخی هاتون تا حالا ناراحت نشدم
چیزی تو دلتون نیس
فک کنم یکم مادیاتی هستین(البته خوبه)
منم از اینکه دستتون تو جیب خودتونه واقعا تحسین تون می کنم
و خیلی چیزای دیگه . . .
در اخر هم ارزوی موفقیت برای شما

شفیعه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

آخ آخ یادم رفت اسممو بنویسم
درسته!

راستی باید اضافه کنم باهوشم هستید!

نازی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

زیبا جونم من قصد اذیت کردن کسی و ندارم....معذرت اگه ناخواسته میخواستم جو وبلاگ و خراب کنم....
راستی ستاره جونی من فقط ذهنیتم و گفتم .... 100% شما همکلاساتو بیشتر میشناسی...مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد