دانشگاه آزاد

سلام به بروبچ

چند هفته پیش تو دانشگاه آزاد بچه های معماری ژوژمان داشتن و چندتاشونم پایان نامه دادن

منم یه سری رفتم و چندتا عکس از کاراشون گرفتم گفتم بذارم شما هم ببینید تا با کارای خودمون مقایسه کنید!!!!!!!!

بیشتر از توضیح نمیدم تا کدورتی پیش نیاد.

فقط هرکی به هر نتیجه ای رسید نتیجشو تو نظرات بذاره...نظرات آزاده...مرسی

واسه راحتی کار عکسارو zip کردم.


                                            دانلود عکس ها

                                            

                         


نظرات 18 + ارسال نظر
elham شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

ممنون از زحمتتون.من بیشتر ازشیتاخوشم اومد.

دکتر افشار شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

کارت عالی بود سجاد جان

داش هادی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

راستی سجاد...
خودم هواتو دارم...اگر چه بقیه بچه ها رو پسته تونظر نزاشتن ولی خودم برات کافیم.

نیمی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

شاید بچه ها نتونن دانلود کنن ولی .... حداقل دسترنج خودته و به ی دستت درد نکنه میارزه....
باید سردر اینجارو گل بگیرن. این ۷-۸ نفر هم نیان سنگین تریم

elham یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

داداش نیما راست میگه...راستش میام تووبلاگ میبینم خبری نیست افسردگی میگیرم(گرچه همینجوریشم افسرده هستم...)بچه ها نمیدونم چجوری ولی بیاید یه کاری کنیم حداقل اینجا ازاین وضع بیادبیرون.اینقدردلم واسه همه تنگه که گریم میگیره.بیاین حداقل اینجادورهم باشیم....من که ازین وضع خسته شدم

دانیال یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
دمت گرم داش سجاد
کاش میگفتی ترم چندن و پروژه کاردانیه یا کارشناسی
ولی در کل کاراشون بد نیس
نمیدونم چرا بچه ها اینحوری شدن؟
ولی این درس عبرتی میشه که دیگه بحثی تو وبلاگ راه نندازیم

سجاد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

مرسی بچه ها
دقیقا حق با دانیاله اون بحث بچه هارو خیلی از هم دور کرد....نمیدونم شایدم من خیلی بیخیالم که بعد اون همه حرف بازم اومدم اینجا

نیمی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

ولی ...اره خوب...بچه ها.بیایید همه با هم ی ساعت قرار بزاریم بیاییم تو همین وبلاگ .یادمه قیلا دنی ی چت روم درست کرده بود.اگه میتونید بیایید اینجا با هم بچتیم.خیلی حال میده

شایسته یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

اقای حسینی ببخشید ولی من اصلا نمی تونم عکسا رو دانلود کنم اگه تو پست شما نظر نذاشتم به همین دلیل بوده هر وقتم که بیرون میرم یادم میره برم کافی نت
منم از این وضع زیاد خوشحال نیستم بابا پای ثابتا هم نموندن
زیبا .شفیعه .فریبا .مهسا .نگار .زهرا. تاراها و. . . .
به هر حال خوشحال میشم دفه ی بعد که اومدم تو وبلاگ نظرات جدیدوببینم

شایسته یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

منم با اقای جعفری موافقم

مهسا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام دوستان!!!!!!!!!بابا بچه ها این طوری نگید من خودم شخصا تواین یکی دوهفته با عرض پوزش اینترنتم خراب شده نمی دونم چرابعد از صذبار refresh که تازه وبلاگمون بازمیشه ولی هرچی نظرمینوشتم برا پست آقای جعفزی که خیلی قشنگ بود الان میرم اونجام میگم وشفیعه saveنمیشد وسطش اینترنتم قطع میشه.الانم آمدم جایه دیگه که بتونم 4تا نظر بدم .
به هر حال ببخششیددوستان.
آقای حسینی دستون درد نکنه به خاطر زحمتی که کشیدید فعلا که متاسفانه نمیتونم دانلود کنم ببینم!!!!!!

مهسا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

شایسته جون من ازساعت 2.30که منتظرم مطالب دانلود بشه نظرمو بدم شما همه آمدید واینارو گفتید منظورم اینه که ازقبلش تصمیم داشتم ایناییکه گفتمو بگم.
منم با نظر آقای جعفری شدید موافقم.

مهسا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

البته دانلودم نشد یادم رفت بگم

elham یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

من هم باداداش نیمام موافقم.بچه ها انصافابیاین

نیما یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

منم با اقای جعفری موافقم!!!!

zahra یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام.ممنون آقای حسینی،منکه خیلی دوست داشتم کارای دانشگاههای دیگه روببیم که شمازحمت یکیشوکشیدین.مرسیاینم بگم که من هرروزچندبارمیام وب ولی خب یه چندوقتیه ازجذابیتش کم شده پستای جدیدم دیرمیاداینه که نظری نمیذارم.وگرنه من جواینجاروخیلی دوست دارم،هیچ ربطیم به اون بحثانداره.

شفیعه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

بنده نیز از همینجا موافقت خود مبنی بر برپایی چت روم رااعلام میدارم از همه دوستان نیز عاجزانه درخواست مینمایم که شماهم پایه باشید به نظرم زمان آن هم صبح باشد بهتر است
با تشکر نیازمند یاری سبزتان هستیم

با ساعت ۱۲ - ۱۴ موافقم

زیبا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام آقای حسینی ممنون از زحماتتون.خیلی عکسای جالبی بود! ااااااااااا......................
البته من نتونستم ببینم اما مطمئنم جالب بوده!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد