سلام!

دوستای خوبم هم کلاسی های عزیز سلااام!!! 

والا راستشو بخوایید این چن وقته که همدیگرو ندیدم حسابی دلم براتون تنگ شده.(بخصوص ن3 های عزیزم!!) و البته هم واسه تک تک بچه ها هم دانشکدمون و هم خود خود ملایر! سیفیرو بگو!!! یادش بخیر هر روز اونجا بودیم!!(البته سوء تفاهم پیش نیاد همراه استاد خدابنده لو می رفتیم دیگه!!!راستی سلام استاد!!! خوبید!! بابا یه افتخاریم به ما بدید یه سری بما بزنید! بروبچه های فیس بوک پیغام منو به استاد برسونن!) آره خلاصه... دورانی داشتیم اون موقع ها! ....

چیه؟ لابد میگید چه باحسرت دارم حرف میزنم هنوز 3سالی هستیم...آره؟ ولی نه ...دیدید به چه سرعتی این یه سال گذشت؟ انگار همین دیروز بود که امدیم دانشگاهو...باور کنید به همین سرعتم این 3سال میگذره...

...ولی نمیدونم چرا این ایام امتحانات انقد دیر میگذره لامسسب! بابا پدرمون در امد با این ایستاییو ریاضیو البته و صد البته زبان!!! نه که سخت باشه ها نه خداییش .احتمالا تاحالا خودتونم فهمیدید که(بجز زبان البته!) زیادم سخت نیس ولی نمیدونم چرا خوندنش انقد زور داره واسه آدم! حداقل واسه من که اینجوریه...طرح تفصیلی استاد ریسمانیانم که مااا شااا الله!!!! قوزه والای قوزه!!! نمیدونم کسی هس که انجامش داده باشه ؟؟خودشم که 20 نمره ی قلمبه داره!!

کار مقدماتم که هستو...هرچند خداییش کارما از کار بچه های استاد خدابنده لو آسونتره...ولی خوب هس دیگه...تا 19 تیرم که درگیر بیانیم دیگه....

برو بچه های عزیز دوستای خوبم واسه همتون آرزوی موفقیت میکنم.حسابی درس بخونید که ایشالله اینارم پاس... نه!! ایشالله که با نمره های عالی!!! پشت سر بذارید!!ان شاءالله...

آره دیگه! خلاصه اینکه حالو هوایه یونی زد بسرمونو گفتیم به این بهونه یه چن کلامی باهاتون بحرفیم! باز خداروشکر این وبلاگ هس که یجوری بهم وصل شیم.(تبلیغات نامحسوس بود!)

راستی ببخشید دیگه من خیلی اهل پیدا کردن مطالب علمیو معمارانه و اینا نیستم!!ترجیح میدم اینجوری پست بذارم.شمام همین دردو دلو از من بپذیرید دیگه!

 

خدا میدونه تابستون میخوایم شی کنیم!!!! 

 

 

 حال کنید جه عکسی براتون گذاشتم!!

نظرات 22 + ارسال نظر
شایسته دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

به به زیبایی
کجای دختر؟ اره بابا صددرصد باهات موافقم درسامون خیییییییییییییلی راحته موندم چرا این همه بهمون فرجه دادن؟
حرفات مثه خودت زیبا بود
خسته نباشی

سلام شنی جونم! مرسی از لطفت عزیزم.

elham دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام زیباجون خودم.دلم خیلی برای همتون تنگ شده...عکستم که باب حال وهوای ماست.مرسی عزیزم.

سلام الیه عزیییییییییزم!!!
آره دیگه!!! در دلم هوای دلتنگی بپاس!!!

sajad دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

salam khanume hejabi are darsa rahate vali gure babaye latifi ba in dars dadanesh aslan malum nist chi gofte
man ke be jozve pish panah ovordam

سلام آقای حسینی!!! مرسی از نظره لطفتون به استاد ریاضی!!!!!!
والا چی بگم؟؟ من خودم که نصفه و نیمه خوندم. تا انتگرالا که خوندم چیز خاصی نداشت. ولی مبحث های بعد انتگرالش واقعا گنگه و بی سرو ته...
ایشالله که موفق باشید!

zahra دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام زیبا جون،راس میگی فکرکنم این درد دل همممونه وقتی اونجاییم وتوخوابگاه یه جوردلتنگیم وقتیم خونه ایم یه جوردیگه تابستونو می خوام چطوری بگذرونم خدامیدونه.
درساآسونه ولی به جزاین کاراستادریسمانیان که من یکی واقعامی ترسم ازش امیدوارم کارهممون خوب بشه

سیام زهرا جون. آره عزیزم دقیقا همینه.
واس کار استاد ریسمانیانم خیلی نگران نباش!! هممون در همین حدو حدودیم!!

پریا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

bebakhshid vali kojaye istaei asoune?!!!

به به !!سلام پریا جون! خوبی؟ از این ورا؟؟

حالا نه اینکه خیلی ام آسون باشه!! ولی خوب میشد خوندش...البته آخراش یکم سخته من خودمم آخراشو درستو حسابی نخوندم.

تارا(ن ۵) شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.english-2010new.blogfa.com

سلام زیبا جونم
درمورد زبان داری کم لطفی میکنی.درس به این قشنگی
بخاطر ما زبانی ها هم که شده حفظ ظاهر کن
تابستون دلم واستون میتنگه
قوربونتتتتتتت
اسسسستتتتتتتتتتتتتتتتت

سلام تارا جان!! بابا خوب من چیکار کنم با این زبان مشکل دارم!!!
هر چند با نمره ای بسیار پرافتخار قبول شدم!!!!
منم دلم برات تنگ میشه!
اسسسسسسسسسسسسسسست

نازی چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
من اولین باره وبلاگتون و نگاه میکنم
جدا خیلی قشنگ
تبریک میگم...........
راستش 1 زحمت براتون دارم .....
من امسال کنکور میدم و آرزوم معماری قبول بشم....میخوام ازتون خواهش کنم درصدها و رتبه هاتون و برام بگید
و اینکه تا چه رتبه ای قبولی داشتید
خواهش میکنم برام بزرگتری کنید و کمکم کنید
امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام دوست عزیز.

راستش بنظرم به درصد ها خیلی توجه نکنید چون هرسال متناسب با درجهء سختیه کنکور خیلی متغیره
اما اگه رتبه بخوای ....نگفتی منطقه چندیو بچه کجایی؟؟....
اگه بومی منطقه باشی تا ۱۰/۱۱ هزارم قبولی داده
ولی اگه بومی نباشی فک کنم ماکسیموم زیر ۸هزارو باید بیاری البته همه ی اینا واسه منطقه ۲هستس.
در کل اگه معماری میخوای اول بهت تبریک میگم بخاطر حسن انتخاب و سلیقهء خوبت!! و دیگه اینکه اگه نوع دانشگاهش برات مهم نباشه نترس پذیرشش بالاس....

موفق باشی همکار آینده!!

بهار جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام زیبا جونم.خانم مهندس.
بار اوله که به وب تون سر میزنم.خوشم اومد.برو بچه های معماری همیشه همین جوری باحال و پرانرژی بودن وهستن.درساتون سختن خداییش.من میدونم!!!
یه اعتراف:گاهی وقتا دلم هوای کلاسای معماری و آتلیه رو میکنه...

خیلی دوستون دارم
همیشه موفق باشید.
نیلوفر۸
بهار

سلام بهار عزیزم.به وبلاگ ما خوش امدی.
معماری یعنی زندگی!!! یعنی عشق!!!بخدا نمیدونی ما با چه عشقو انرژی سر کلاسا میریمو پشت اون میزایه آتلیه میشینیم.....
ای جااااااااااان!!!!
اما مطمئنم توام واسه خودت دلایل محکمی داشتی که تونستی معماری رو ول کنی.
و دیگه اینکه منم دوست دارم عزیزم!!
امیدوارم بازم بهمون سر بزنی

نازی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام
بچه لطفا جوابم بدید اینجوری خیلی نا امید میشم.............

منتظرتونم
بوس بوس

نازی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

مرسی از جوابتون
بچه ملایرم....
مرسی

elham چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام نازی جون.شرمنده این چندروزخیلی سرهمه شلوغ بوده وگرنه حتماجواب میدادیم.من حدوددرصدهام یادمه.ریاضی38/فیزیک35/شیمی40/ادبیات57/عربی40/دینی40/زبان35/رتبه منطقه دو 8115 /زیرگروه یک 7800/البته من ملایریم.امیدوارم همیشه مخصوصافرداموفق باشی

شایسته چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام نازی گل فردا کنکور داری منم امیدوارم به هدفت برسی من ۸هزار منطقه۲شدم

بیکار شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

کاری نموخوا کنی بیر بنیش خونه آفتاب نسوزونت.......................لری بخونش قوقونت......................

نازی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام
منو که یادتون هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه کنکورم خراب کردم.....
ریاضیش خیلی سخت بود....منم وقت زیادی براش گذاشتم.....به خاطر همین داغونم.....
فیزیکش خیلی واسم خوب بود....میتونستم راحت 50 تارو بزنم.....اما............................
از اون روز حالم حسابی گرفته......
آخه بدیش اینه که معدل دیپلمم خیلی پایینه....حدودا 14 ....البته پایین تر...............

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ


به نازی:
تا اونجا که من یادمه سوالای فیزیک 45 تاست
در ضمن به ﮔفته دوستان امسال شیمیش خیلی سخت نبوده
حتما تو شیمی جبران کردی و بالا زدی
در مورد معدلم ﮔفتن که امسال درس به درس اون رو تاثیر میدن نﮔرانش نباش
در مورد انتخاب رشته هم اﮔر کانونی هستی میتونی الان رو سایتش رتبتو تخمین بزنی بعد از رو یادﮔار ماندﮔار ببینی کجا رو میاری

نازی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

عزیزم منظورم از 50 تا ، درصد بود...50%
آره شیمی خوب زدم...
مرسی که دلداریم دادی....حرفات 1 کوچولو آرومم کرد.....
نه کانونی نبودم.....
اما من اگه قبول نشدم معماری هم تا آخر عمرم عاشق معماری و معمارهای عزیزی مثل شما میمونم

سلام دوست عزیز
خودتو ناراحت نکن من روزی که کنکورمو دادم احساس میکردم خیلییییییی افتضاح دادم!!! خدا میدونه چقد گریه کردمو سرمو به درو دیوار کوبیدم!!!!!!!!!!!
اما خوب رتبه ام بد نشد (۶۸۰۰)
توام خودتو ناراحت نکن اگه سخت بوده واسه همه سخته هر چند شنیدم از پارسال آسونتر بوده.
اگه واقعا معماری میخوایو جاشو پولش برات مهم نیس بهت بگم من کیسیو میشناسم با ۹۰ هزارم معماری آورده!!!!!
موفق باشی.

myself سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ


به نازی:
درصد ها تو بگو خودم رتبتو تخمین می زنم
اون کامنت بالایی رو هم من نوشتم اسمم رو یادم رفت بنویسم
در ضمن امسال قراره تو بعضی دانشگاه ها تفکیک جنسیتی راه بندازن شاید به نفعت شد

به نازی:
درصد ها تو بگو خودم رتبتو تخمین می زنم
اون کامنت بالایی رو هم من نوشتم اسمم رو یادم رفت بنویسم
در ضمن امسال قراره تو بعضی دانشگاه ها تفکیک جنسیتی راه بندازن شاید به نفعت شد

نازی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام
مرسی از کمکتون
1 دنیا ممنونتونم
من حداقل حداقل حداقل ......درصدامو میگم.....
ادبیات 45
عربی 25
دینی 45
زبان 40
ریاضی 15
فیزیک 20
شیمی 65

سلام درصدات خیلی خوبن فقط تو فیزیک کوتاهی کردی--من واست تقریب 7000 میزنم که حتما با این رتبه معماری ملایر قبولی--انشا الله ترم بعد تو دانشگاه میبینمت---منم خودم همین درصدارو آوردم فقط فیزیکم شد 42 و دینی شد 61 شدم 5000 موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام نوشته بین 10تا 15 هزار
اما فک اشتباه می کنه از 10 قطعا کمتری
خودت می تونی بری عضویتم نمی خواد
www.kanoon.ir/extra/estimate.asp

نازی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

مرسی
خیلی ممنون
من تو این مدت خیلی از سایتها رفتم و با خیلی ها صحبت کردم اما هیچ کدوم مثل شماها باهام صحبت نکردن و بهم توجه نکردن....
از همهگی شما خیلی خیلی ممنونم
براتون آرزوی موفقیت میکنم تو تمام مراحل زندگیتون
دوستتون دارم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
بوس بوس بوس

دانیال چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ

با سلامی گرم خدمت خانوم حجابی..
داشتم 2باره پستت رو می خوندم..
دیدی امتحانا هم گذشت زبان ایستایی ووو حتی طرح تفصیلی و...
یه جورایی استرس اون موقع رو به بیکاری الان ترجیح میدم

حق باشماست......

setare پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://famouse.blogfa.com

baba salam fishiiiiiii
chetoriiiiii?
aslanam delam vase daneshgah tang nashode,faghat vase bazi bache haaaaaaaaaaaa...

سلام ستاره ی من! فیشی از خودته!
کشته منو این احساساتت دختر!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد