عذر خواهی ویژه

سلام  

چند مدته که به قول شما فونت وبلاگ یه جوریه 

تنها دلیل این موضوع من بودم چون سعی داشتم تبلیغات بالای وبلاگ رو پاک کنم ولی نشد که نشد 

(اومدیم ابروشو درست کنیم زدیم چششو هم کور کردیم) 

به هر حال به خاطر اینکه این چند وقت وبلاگ مشکل داشت ازتون عذر خواهی می کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

خواهش میکنم این چه حرفیه...؟؟ حساس نشو آقای مالمیر!!!!

Ryan چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

ebi nadare del angiz !!!

مهسا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

دستدن درد نکنه هر دفعه که میامدم حالم گرفته میشد

دانشجو سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام من دانشجوی مهندسی کامپیوتر بهبهان هستم ورودی بهمن ۸۹ میخام انتقالی بگیرم بیام کامپیوتر ملایر دانشگاه فنی مهندسی شما چطوره؟امکانات دانشگاه وخوابگاه ؟استادها؟خواهش میکنم توی این دوروز جوابمو بدید

nazare mano mikhay asan az jat tekoon nakhor

دانشگاه سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

به نظر شما دانشگاه ایلا م ازدانشگاه شما بهتر نیست ؟ دانشگاه شما چند ساله که رشته مهندسی کامپیوتر داره؟ به یک ورودی جدید توی دانشگاه شما خوابگاه میدن؟

دانشجو چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

چرا؟؟؟؟؟
مگه دانشگاه شما بده ؟ بابا یه خورده از دانشگاهتون بگید چیزی ازش کم نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد