بازم سلام به بر بچ گل معماری  

داشتم وب گردی میکردم که به لینک دانلود کتاب چگونه معمارانه طراحی کنیم برخوردم گفتم خوبه که بچه های ما هم ازش بی بهره نمونن واسه همین هم لینک دانلودش رو واستون گذاشتم  

البته چون حجمش زیاده فعلا فصل 1 و 2 رو واستون گذاشتم چند روز دیگه 2 فصل بعدی هم واستون میذارم

 انشاالله که ازش استفاده کنید و واسه من هم دعا کند........ 

حالا هی بگید سجاد بده............. 

 

لینک دانلود:  فصل1 

                      

                فصل2

نظرات 4 + ارسال نظر
dani جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام
دارم دانلودش می کنم
مرسی رفیق

سلام
قابل نداشت

زیبا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام.خسته نباشید آقای حسینی.
راستی ما دچار مشکلاتی شدیم! یعنی فک کنم وبلاگ دچار مشکلاتی شده.چرا فونتش این مدلی شده؟ اگه بدونید ما از کجا پستتونو خوندیم!!!

سلام مرسی
فک میکنم browserتون مشکل داره اگه یه بار دیگه دچار مشکل شدید از راه زیر برید احتمالا درست میشه
page>encoding
اینجا که برید چندتا زبان داره اگه تغییرش بدید درست میشه

H.Kh سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ق.ظ

حالموبهم زدی دیکه برو بمیر ............ابروریزی عین سرطان میمونی............

مسلم شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام . بقیه فصل های کتاب رو هم واسه دانلود بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد