برگشتن به یونی

دوستان عزیز سلام.

ای بابا... ایام عیدم مثل برق و باد گذشت... عوض پارسالو حسابی درآوردید دیگه؟؟ آره پارسالو میگم. یادتونه که؟از ترس مهمونو شلوغی مجبور بودیم کجاها درس بخونیم!! من که تقریبا تمام ایام عیدو تو انباریه بسیار تمیزو مرتب خونمون گذروندم! به به! جاتون خالی چه لذتی داشت!  شما کجاها بودید؟زیرزمین یا بالا پشت بوم! آخه... میدونم که یاداوریش تلخه ...

 بیخیال بابا دیگه مهم نیس مهم اینه که امسالو بدون استرسو دلشوره خوش گذروندید.خوب به سلامتی...

راستش میدونم سخته ولی متاسفانه باید یادآوری کنم که ایام عید هم در حال به پایان رسیدن هستو کم کم باید بریم سراغ بستن چمدون هامونو....

هرچند شاید خیلی هم بد نباشه خوب دلمون تنگ شده دیگه!

قرار بود یه بحثی کنیم راجع به تاریخ بازگشتمون. از اونجایی که استاد ریاضی گربه ی گرامیشونو دم حجله نفله کردنو تهدیدهای لازمو بجا آوردن من که میگم بهتره 4شنبه رو(که میشه 17ام)  سر کلاس باشیم.و از هفته بعدش هم همه کلاسهارو بریم دیگه.حالا هر چی که اکثریت توافق کنن ماهم هستیم چون ما احتمالا از 15 ام ملایر باشیم.

نظرات 14 + ارسال نظر
shayeste پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام راس میگی بخدا پارسال چه روزگاری داشتیم ولی امسال به من یکی خیلی خوش گذشت خیلی دلم براتون تنگ شده بخصوص تو و شفیعه و فریبا ۱۵ام می بینمتون

خداروشکر که بهت خوش گذشته.چون میدونم پارسال مثل تنها در خانه ۱۳ روزو تنهایی تو خونتون بودی! منم همین طور

Fariba-S پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

بچه ها سلام.آره بازم روزا خیلی سریعتر از اونی که فکر میکردم گذشت..!منم دلم برای همتون تنگ شده در مورد تاریخ اومدنم موافقم..من که احتمالا ۱۶ بیام.

بابا فریب دل بکن از مامانتینا! ۱۵ام وسلام! همه دورهمیم حیفه نباشیا!!! حال نداریم خاطراتو ۲ بار ۲بار تعریف کنیم!!!

تارا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.english-2010new.blogfa.com

سلام بر بچه های گل معماری.سال نوتون مبارک.

شایسته/زیبا/فریبا/شفیعه خیلی دلم واستون تنگیده

استتتتت

سلام تاراااااااااا.... ما هم همینطور! مرسی که به وبلاگمون سر زدی! ما مخلص همه بروبچه های زبان هستیم!

راستی تارا! اسسسسسسسسسسست!!!

Nima جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

جمع یه کم دخترونه شده!!! منم که کم رو و خجالتی نمیدونم چی بگم.تا امروز دنبال گشت و گذار بودیم. تازه برگشتم و یاد کارایی که باید انجام میدادم افتادم.غول همشون 10 تا کروکیه که هیچیشو نزدم. باید برم از کارایه ترم قبل یه چندتا جدا کنمدلم واسه همه بروبچه معماری تنگیده....حسابی.
see you!!!!

به به یه پسر هم بین این همه دختر پیدا میشه
خوبی نیما جونم
اشکال نداره منم مثل تو ام
خدا بزرگه یه جورایی خودش درست میشه
دانیال

zahra شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام امیدوارم خوش گذشته باشه بهتون من که واقعاامسال تعطیلات سال قبلوجبران کردم آخه منم پارسال خونه تنهابودم بچه هاراستش من یه خرده مشکل دارم برای اینکه چهارشنبه ملایرباشم من میگم میشه هماهنگ کنیدکه ازبیستم برگردیم؟؟البته درهرصورت تابع جمع هستم

زهرا جان راسیتش فک نکنم بشه... اما خوب یکار دیگه میتونیم بکنیم و اونم اینه که دعا کنیم مشکلت هر چه زودتر حل بشه و بتونی زود برگردی!! ایشالله

[ بدون نام ] یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

ببخشید اینجا یه نیازی به شفاف سازی میبینم!!! جواب آقا نیما رو بنده انقد صمیمی ندادم!!! احتمالا کار آقای مالمیر بوده...
لطفا دیگه سوال نفرمایید!
راستی لازم بذکر که بگم فکر میکنم هممون تو این زمینه مثل همیم.منم هییییییییییچ کاری نکردم.

زیبا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

یادم رفت تو نظر قبلیه اسممو بگم زیبام.

دانیال یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

اشتباه از من بود
یا نباید جواب اونو میدادم
یا باید زیرش اسممو می نوشتم
در هر حال من عذز میخوام

NEGAR دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام.امیدوارم حال همتون خوب باشه.راستش یه سوالی برام پیش اومد.اونم اینکه شما میخواین همه کلاسارو از این هفته شروع کنید یا فقط ریاضیو؟مگه از اول قرار نبود بیستم برگردیم؟

Ry@/\/ دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

danial baba jooOoOoOone madaret gir nade man bekham cm farsi bezaram 2gharn tool mikeshe khob !!!
rasti baxe gol salam !!!
baba che giri dadin be in kelas riazia mage ghablan inaro nakhoondin dg az in ye jalase jooone dadash begzarid man mikham kam khabiaye eido jobran konam !!!
az hafteye dg mese bachehaye khoob mirim sare kelas dg !!!

!!!!!!!!!!!!!!! سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

منم موافقم۲۰ ام بریم چه معنی داره برا کلاس ۲س ۳روز زود بریم!!؟؟؟؟؟!!!!!

ایمی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سللللام
اکنون که قلم در دست گرفتم و اینا...
انشاالله که سالا خوب شروع کردید وآره واینا اما من پارسال شب عید کاملا تفریح کردم نه انباری در کار بود نه زیرزمینی و آرزو می کنم اون عید یکبار دیگه تکرار بشه از نرفتن سر کلاسم نترسید اگه قرار باشه اتفاقی بیفته حتما سر من میاد .

بله!!حالا یادتون میافته یه سری به وبلاگ بزنید!!کلاس ریاضی هفته پیش بود که تشکیلم شد خیلی هام امدن.اون ۲ تا غیبت شما هم کاملامحفوظه!!
در کل ممنون که پاتون به وبلاگ باز شد!امیدوارم پاگیربشید!!!!

ایمی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

مطالبا جدید کنید مردیم

ای بابا! چقد طاقتتون کمه شما جناب رجبی! میخوایید خودتون دست به کار شیدو یه حرکتی بیاید؟نویسنده هم که شدید؟!

his self چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام مطالب خوندنی گذاشته بودید در جای خودش جالب بود من شانسی وارد این سایت شدم اما اسمای جالبی نظر گذاشته بودن واقعا زیبا اسمتونه یا یه صفته که انتخاب کردید.

سلام دوست عزیز ماشالله اسم مستعار کم داشتیم شمام پیوستید!! خیلی ممنون از اظهار لطفتون.زیبا اسممه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد