مجله معماری دانشگاه ملایر

با سلام به دوستان همیشه در صحنه.......

با تاخیر فراوان دوباره وبلاگو آپ کردم (اینم یکی از مضرات نویسنده نداشتن)

بلاخره ترم بالایی ها همت کردنو مجله معماری رو به راه انداختن منم سعی می کنم در این کار سهیم باشم............

امید دارم که از این مجله که به زودی چاپ میشه حمایت کنید.........

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.arn.blogsky.com

سلام خسته نباشید از سایت گروه حسابداری دیدن کنید وهمچنین در صورت تمایل لینک ما را در سایت خود قرار دهید در صورت همکاری من هم لینک شما را در سایت خود قرار خواهم داد.با آرزوی موفقیت و همکاری بیشتر بین دانشجویان دانشگاه آزاد ملایر

Mirage پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

که ترم بالایی ها بالاخره همت کردن آره؟؟؟؟؟!!!!!
از حقوقتون کم می کنم

دیاکوابراهیمی شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.English-2010new.blogfa.com

سلام وبلاگ مفیدوجالبی دارید.
میتونید مارو با نام گروه زبان دانشگاه ملی ملایرلینک کنید
منم شمارو لینک کردم
فقط دانشگاه آزادید؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

elham چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

salam.mamnun az mataleb va tasavire jalebetun.omidvaram hamamun be jahaye khub beresim.

طراح شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

از بچه های فیزیک یاد بگیرید

ah_shabani جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

salam.merc az inke khabare majale ro dadi vali in term balaeia dalil dashtan ke ta hala majale nadadan.dar zemn yadet bashe tu in daneshgah ye memar poshte memare dg ro khali nemikone, age midunestam ba term balaeia tu weblogetun in huri harf mizani zoodtar nazar mizashtam

salam
amir hossein jan cheghad asabani shodi hala ma ye shokhi kardim cheghad asabani shodi...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد