بچه های کلاس استاد حسینی نخونن

سلام به مهندسای گل گلاب خسته امتحانا نباشید 

 خبر خببببببببببببببببببر  

این خبری که دارم واسه بروبچ کلاس استاد بلوردیه 

بچه های استاد حسینی نخونن 

طی 1 اطلاعیه جدید تحویل نهایی درس مقدمات طراحی کلاس استاد بلوردی از روز 12بهمن 90 به تاریخ 17بهمن 90 انتقال یافت میتونید 1چند روزی نفس راحت بکشید 

البته خبر مهم ترمونده.... 

طی جدیدترین خبرها که به دست ما رسیده میتونید ماکت رستوران رو در مقیاس دلخواه ساخته وتحویل دهید 

باتشکککککر 

موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
کریمی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

از طرف بچه های مکانیک دانشگاه ملایر
با سلام
آدرس جدید ما
www.mechanicmu.mihanblog.com

حسین یوسفی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.hpowerpoint.co

سلام
ازاینکه چن دقیقه ای ازوقتتون میگیرم پیشاپیش عذرخواهم.
می خواستم بهتون یک پیشنهادهمکاری بدم.
من یک وبلاگ دارم درمورد انواع پاورپوینت های آماده مربوط به رشته عمران ومعماری .
که مناسبه واسه ارائه تحقیق ویاکنفرانس دانشجویی.
اگه شماهم پاورپوینت هایی درموردرشته عمران ویامعماری داریدوتمایل به همکاری داریدوبراتون امکانش هست ،میتونید اطلاعات پاورپوینت هاتون که شامل خلاصه ای ازمطالب داخل پاورپوینته به علاوه چن تاازنمونه اسلایداش برای من بفرستین.
بعدمن این اطلاعات توی سایت میذارم.وقتی که اولین مشتری پیداشد،من پاوربه قیمت پیشنهادی خودتون میفروشم وبعدهزینش به حساب شماواریزمیکنم وشماهم بعدازدریافت هزینه ،اصل پاورپوینت برای من میفرستید.
اگرهم مطالب جالبی مثلابه شکل پی دی اف دارید که قابلیت تبدیل شدن به پاورپوینت دارن ،اونارهم میتونید بفرستید.
امیدوارم تونسته باشم منظورم به طورکامل برسونم.
اگه اطلاعات بیشترهم خواسته باشین میتونین بااین شماره من تماس بگیرین:09153240363
آدرس قبلی سایت من این بوده:
www.ppom.mihanblog.com
ولی آدرس جدیدسایتم باظاهری متفاوت ومطالب بیشتراینه:
www.hpowerpoint.com
اگرهم ازاین روش همکاری خوشتون نمیاد لااقل عذرخواهی من بپزیریدبابت وقتی که ازتون تلف شد.
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد