یه فکر جدید

سلام

پس از حمایت های شما از این وبلاگ با خودم فکر کردم چرا همیشه یک عده نویسنده باشند و یک عده خواننده و تصمیم گرفتم یه FORUM(انجمن) ایجاد کنم برای کل بچه های معماری....

حالا این فروم یا بقولی انجمن چیه:

   فروم مکانیه که هر کسی میتونه نویسنده باشه یا به عبارتی سایتیه که نویسنده مشخصی نداره هرکی عضو بشه میتونه تو اون نویسنده باشه....

دوست دارم همون طور که با نظراتتون به من امید آپ کردن وبلاگو میدید تو این کار هم به من کمک کنید...

واما آدرس اینه http://architecture.mihanbb.com 

اولین کاری که شما باید بکنید اینه که عضو بشید...

بعد از اون در هر موضوعی که میتونید فعالیت کنید....(اگر موضوعی به ذهنتون میرسه که تو انجمن نیست بگید تا اضافه کنم)

پیشاپیش از همکاری شما متشکرم. 

مالمیری

نظرات 6 + ارسال نظر
Nima چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

omidvaram bacheha hamkary konan

ziba پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

salam.man ozv shodam!ye matlabam neveshtam!

سلام
دمت گرم کلی حال کردم
انشات خیلی خوبه ها
به بقیه بچه ها هم توصیه میکنم این مطلب رو بخونن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

rasti ino yadam raft begam ke kareton kheili kare jalebo ghashangie.kash bacheha esteghbal konan.

shayeste پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

baba ziba damet jiliz o biliz kheili khob bud manam be khatere dostaie mese u inja mundam

ziba پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

mamnon az ezharate loffeton

shafie پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

ey baba pas chera mihanbb paride... hala ye bar ma khastim ozv shim ha...inam az shanse ma.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد