پروزه پایان ترم

از اونجایی که وبلاگ در حال انقراضه به دنبال راهی بودم....

 وبلاگ کمی سنگین شده. یمقدار دیر لود میشه.اگر دانیال جان به این مشکل رسیدگی کنه ممنون میشیم.


متاسفانه در اخر این ترم اصلا فرصت نشد کارای بچه هار ببینم(شاید شما هم همینطور)

من کار خودم میزارم.اگر دوس داشتید شما هم بزارید.(اگر نتونستید بزارید میل کنید به من که بزارم nima.architecture@yahoo.com ) 

خیلی خوب میشه که ایرادای همدیگرو بگیم.



البته کیفیت این عکس پایینه....اگه میخواید با کیفیتشو ببینید برید ( اینجا )




نظرات 3 + ارسال نظر
elham چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

ممنون از پستتون.متاسفانه منم نتونستم دقیق کارهاروببینم.درسته حجم کارهاخیلی بود اما ایکاش مثل ترم قبل بچه ها همراه بااستاد کارای همو میدیدن.حداقل همراه استاد کار خودشونومیدیدن تااشکالاشونومتوجه میشدن.البته من نباید اینوبگمبه هرحال امیدوارم همه موفق باشن.

ستاره پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

ممنون از پستتون
الهام جان اگر زود میومدید واسه ارایه استاد هم کارهارو میدید هم بررسی میکرد و اشکالاش و میگفت
نمیگم کامل بررسی میشد کار نه ولی بهتر از هیچی بود واسه مایی که این همه کار کرده بودیم
حالا نمیدونید چرا نمره هارو نمیزنن؟
برداشت و حقوق و طرح هنوز نمره ندادن.......

شایسته شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

سسسسسسسلام به همگی متاسفانه کلاس شبیه سابق نیس
حالا نمیدونم اشکال از ماست یا ........
به هر حال امیدوارم ترم بعد درست شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد