وفا

در تنگنای کوچه باغ زندگی .... دنبال نقطه ای هستم از جنس وفا.... 

که برایش دلی صفا دهم .....

روحی را جلا دهم...

با بالهایش تا رویا سفر کنم ، بستایمش ، و برایش از زندگی بخوانم ....

از سرای نیلوفری

از نقاط تاریکی و اندوه دلم

با خبرش سازم . برایش از درخت خشکیده بی روح ترانه ای بخوانم.....

نظرات 7 + ارسال نظر
aRezOo سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

Merc,,setare jun.khub bud.
ama ..heif.. ke BEee Vafayee ziyad shode!!!!!

mersi golam....are

M پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

salam bishtare vaghta matalebeto mikhunam ama nazar nemizaram ama in ye ki ba hameye mataleb fargh dasht. mishe bedunam shaeresh kie?

salam...khob nazar bezarid age nazari darid....peyda mikonam baraton.

مهرداد چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

kheili kheili aliiiiiiii bood

tanx

myself پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

من همونی هستم که سال 89 اینجا کامنت میذاشت (میتونید ایملمو چک کنید)
اومدم اینجا که بگم من هم کلاسیتون نبودم ،اصلن اون موقع دانشجو نبودم
پس اگه کسیتون از کارام ناراحت شده بدونه که کار همکلاسیاش نبوده
بعضی وقتا فقط برا سرگرمی می اومدم اینجا و کامنت میذاشتم

باشه بابا...

ehsanam دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

just like

مرسی

زیبا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

شعره قشنگی بود ستاره جون.مرسیییییییییییییییی

مرسی عزیزم

حسنا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام
من دیگه فارغ التحصیل شدم ازدانشگاه ملایر...قدراین روزهای آخرکارشناسی روبدونین..
سرامیکی نبودم امایکی ازدوستای خوبم همکلاسی شماس..
راستی چراوبلاگتون قسمت نویسندگان وبلاگ نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد