باران

وای وای

باران باران

شیشه

پنجره

را باران شست

از دل من

اما چه کسی

نقش تو

را خواهد شست

اسمان

سربی رنگ

من درون

قفس

سرد اتاقم دلتنگ.

می پرد ،نگاهم تا دور

وای

باران باران

پر مرغان

نگاهم

را شست

خواب

رویای فراموشی هاست

خواب را دریابم

که در ان

دولت

خاموشی هاست

من شکوفایی

گلهای امیدم را

در

رویاهایم

می بینم

و

ندایی

که به من می گوید

گرچه شب تاریک است،

می قوی دار ،

سحر نزدیک است .

نظرات 5 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

زیبا بود

بله

محمد صدفی جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

نیا باران پشیمان می شوی
زمین جای قشنگی نیست
من از جنس زمینم
خوب می دانم که اینجا جمعه بازار است
و دیدم عشق را در بسته های کوچک زر نسیه می دادند
در اینجا قدر مردم را به جو اندازه می گیرند
نیا باران
زمین جای قشنگی نیست

ممنون........

ارشد سازه ملایر جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.ceramic90.blogfa.com/

سلام ما بچه های ارشد سازه ملایر هستیم
شما رو لینک کردیم
ممنون میشم لینک کنید

mamnoonam be modiriyat enteghal midam.

saleh پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام من ورودی 89 دانشگاه ملایرم رشته کامپیوتر کمک خواستید در خدمتم!
blue.boy_92@yahoo.com

mamnoonam , lotf kardid.

مهرداد سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ

خوشمان امد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد