عکاسی از مگس مرده

یک عکاس سوئدی با جمع‌آوری لاشه مگس‌های مرده از کنار پنجره‌ و لامپ‌های خانه خود و با کمک خلاقیت و هنر خود و مداد طراحی‌اش زندگی تازه‌ای به آنها بخشیده و به نوعی سیرک حشرات مرده به راه انداخته است.  

ماگنس ماهر ۴۰ ساله می‌گوید: سالها پیش این ایده در یک میهمانی به ذهن من خطور کرد. در آن مهمانی من خسته شدم و برای قدم زدن به بیرون آمدم و یک حشره مرده بر روی زمین پیدا کردم و بلافاصله این ایده به ذهن من خطور پیدا کرد.

وی در ادامه می‌افزاید: من این حشره‌ها را در خانه بر روی یک کاغذ سفید و در وضعیت‌های مختلفی گذاشتم و با مداد خودم محیط پیرامون آنها و دست و پای آنها را ترسیم کردم و بعد از آنها عکس گرفتم.

این عکاس اهل شهر کارلسکوگا از این حشره‌ها در حالت‌ها مختلفی مانند خوردن و خوابیدن، حمام آفتاب گرفتن، شنا کردن و حتی شیرجه زدن و یا رقصیدن عکس گرفته است.

وی همچنین تاکید می‌کند که وی برای این کار هیچ کدام از این حشره‌ها را نکشته و یا از آنها سوءاستفاده نکرده است.

این عکاس سوئدی عکس‌های خود از این حشرات مرده را به قیمت هر نسخه ۳۵ یورو به فروش گذاشته و برنامه تهیه یک مجموعه ۲۵ عکسی از این حشرات را دارد.

نظرات 8 + ارسال نظر
دانیال شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

ببین قبل از مرگشون دست از سر ما ور نمی داشتن
بعد از مرگشون ما دست از سرشون بر نمیداریم...

بله اینم حرفیه.
یاد کلاس مصالح افتادم و زنبور سیریشه

elham دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

جالب بودعزیزم.ممنون.آره منم یادزنبوره افتادم.زنبور باحالی بودا

زنبور که دمش گرم خیلی با حال بود.
خواهش می کنم.

زیبا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

چه ادم خلاقی بوده خیلی خوشم اومد

چقد خوشت اومد زیبا جون؟
با دست نشون بده؟؟؟
دادی؟
آهان حالا شد....
دلم واست . شده.

my self شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://memari89-mu.blogsky.com

با سلام خدمت دوستان گرامی :دی
مدتی این مثنوی تاخیر شد.............
من برگشتم
حالتون خوبه؟

سلام
با اینکه نمیشناسمتون ولی خوش اومدی.

.•´¯`•«(¯! NeggY !¯)»•´¯`•. یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://architect90-mu.blogsky.com

سلام سلام...
خیلی جالب بود...
اما خب من که از قضیه زنبورتون چیزی نمیدونم....
در هر حال ممنون ... استفاده نمودیم...
ورود خودمو به وبلاگتون تبریک میگم...

سلام دوست عزیز
قابلتو نداشت
خواستی بیا برات تعریف کنیم جریان زنبور رو
منم ورودت به سایتمون رو تبریک میگم.

فرهاد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام فک کنم یارو هرجا میرفته با خودش۱ پشه کش میبرده و پشه های بخت برگشته رو شکار میکرده.در کل خوب بود مرسی

ممنون

mahfam جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

...slm seti jun khufi? kheyli bamaze bud

salam azizam, khobi jigar?
delam barat tang shode
yesar be bezan
hala am ke dg tanha nisti
refighe ma ham omade pishet

ندا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

خیلی بامزه بود و همینطور عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد