و اما سلف....

سلام دوستان 

کمکم داره ترم جدید شروع میشه و باید بریم سر درس و زندگیمون. 

کنار این درس خوندن مخصوصا واسه کسایی که خونشون ملایر نیست مشکلاتی هم وجود داره مثل خوابگاه و دوری از خانواده و غذااااااا..... 

وای از غذا.... 

خدا کنه این ترم غذاهای دانشگاه بهتر بشه.... 

امید داشته باشید دوستان  

به هر حال من نمیخوام دلتونو بسوزونماااااا ولی یه سری از عکس های سلف بعضی از دانشگاها رو گیر اوردم براتون میذارم . 

دیگه قضاوت با خودتون. 

بقیه عکس ها هم تو ادامه مطالبه....

 

نظرات 7 + ارسال نظر
دانیال جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://danialgto@gmail.com

سلام اینا رو بیخیال
قرمه سبزیه خودمونو عشقه :d

سلام.
من که تز قرمه سبزی و قیمش متنفرم.

زیبا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام!
منم با نظر آقای مالمیر موافقم!!!
خدایی ستاره غذاهای خودمونم بد نیس الکی شلوغش نکن!!! تو با دانشگاههای ایران مقایسه کن به نتایج بهتری میرسیم!!!
راستی خوابگاهو چه کردی؟؟؟

سلام عزیز.
والا حسنا رفت امروز و گرفت.
دستشم درد نکنه عزیزم.
باید معده درد داشته باشی تا بفهمی غذاهای دانشگاه چین.

پریا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

بابا جون اینجا ایرانه !!!
چیش خوبه که غذای دانشگاهش خوب باشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

آره عزیزم...
تو کلا همیشه راست میگی.

علی قاسمی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://ememari.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید
بنده علی قاسمی دانشجوی مهندسی معماری موسسه آموزش عالی ارم شیراز ورودی 90 هستم. وبلاگی در همین زمینه طرح ریزی کرده ام. ممنون میشوم اگر موافق باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم.
اگر موافقید خبر دهید تا شما را لینک کنم.
با تشکر فراوان
موفق باشید

علی قاسمی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://ememari.blogfa.com

با سلام. شما با عنوان «دانشجویان معماری دانشگاه ملی ملایر»
ممنون میشم ما را با عتوان «معماری موسسه آموزش عالی ارم شیراز» لینک کنید
با تشکر

آقای قاسمی لطفا با مدیریت وبلاگ آقای مالمیر تماس برقرار کنید.
مسلمی.

شایسته سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

بابا کیفیت مهم نیس کمیت مهمه
این غذاها که یک پنجم معده ی ادمو پر نمیکنه!!!!!!!!!!!!!
قربون اون لاستیک پلو(به اصطلاح کباب )خودمون برم


عزیزمی تو.
یکی ندیده باشت فکر میکنه دو متر در سه متر هیکل داری
قربونت برم من که دلم برات یه ذره شده.....

سارا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام من تازه توی دانشگاه ملایر ثبت نام کردم راستیتش استرس گرفتم یهنی اینقد غذا ها بده ؟ بعد اینکه به نظرتون کدوم سلف اگه برم بهتره ؟ سلف دانشکده عمران و معماری یا خود دانشگاه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد