سوالامو یه سری کاغذ دیواری

سلام دوستان عزیز... 

امیدوارم از این روزای باقی مونده تابستونتونم کنید. 

قبل از مطلب اصلی یه سوال دارم کلاسا از کی شروع میشه؟ 

۲۶ شهریور؟ 

۳ مهر؟ 

یا هفته دوم؟ 

و سواله بعدی اینکه شما از کی میاید؟ 

و حالا مطلبم. 

من یک سایت پیدا کردم که پر از عکسای فانتزی کاغذ دیواری بود. 

چند تاشو براتون گذاشتم. 


 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 


امیدوارم خوشتون بیاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام دوستان
من امسال معماری ملایر قبول شدم،راستش من مدرک کاردانی کامپیوتر از ملایر و دارم و امسال بجای شرکت توی کنکور کارشناسی ناپیوسته کنکور سراسری دادم، حالا به نظرتون واحدهای مشترک و برام معادل سازی میکنن؟؟؟؟ کسی بین شما بود که مشکل من و داشته؟؟؟چکار کرد؟
و برای آخرین سوال میشه ایمیل مدیر گروه و بهم بدید؟؟؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد