چند نمونه از انواع ایستگاه های متروی ساخته شده در جهان(۱)

سلام به همه دوستان عزیز ... 

حالتون چطوره؟ امیدوارم که تا الان تعطیلات به همگی خوش گذشته باشه.گرچه دیگه خیلی از این تعطیلات باقی نمونده و انشاءا.. تا چند وقت دیگه دوباره باید بریم سراغ کار و زندگیمون!و البته شروع یه ترم خوبو برای همتون ارزومندم

 

اما از اونجایی که ما چند وقتی تو وبلاگ کم پیدا بودیم(!)گفتم حالا که میام حداقل دست پر بیام

 

 توضیح: چون تعداد عکسا زیاد بودو حجمش بالا و دلم نیومد یسری رو نذارم ؛ تو چند تا پست براتون گذاشتم تا دیدنش برای همه مقدور باشه. البته امیدوارم

  

 

 

 

 

  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Tara.sh دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

عالی بود!!!!!مرسی!!!!

خواهش میکنم! مرسی از نظرت

هادی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

گوووود

تنکیو!

هادی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

الان که بازم دارم میبینم..........................خیلی گووووود
مرسی خانم سالاری

.....خیلی تنکیو!
خواهش میکنم اقای جعفری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد