مهراد

خانمها.....آقایان.....

و اینک....فردی مرموز....اب زیر کا....گوشی بدست و.....

شخصی که هر کسی به دنبال پرسیدن سوالهایی از اوست....

از آقای مهرداد حاصلی دعوت میکنیم تا بروی این سندلی داغ ما بنشیند و سوالهایی که جوابش برای هر کسی جالب خواهد بود را بشنود.....

آیا مهرداد حاصلی هم.....آره و اینا؟

آیا مهرداد حاصلی....است؟

.

.

.

با سوالهای خودتان همچنان این صندلی رو داغ نگه دارید!!!!


( چقد جالبن بعضی از بچه های ما...... مخصوصا....وقتی نوبت خودشون بود سوالارو خوب جواب میدادن ولی وقتی آب از سرشون گذشت دیگه سر به وبلاگ هم نزدن...آقای حسینی؟خانم اسدی؟دمتون گرم)


نظرات 25 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

مهرداد؟
54 تا پرسیدی؟
55 تا میپرسم که طعم جواب دادن به سولای زیادو یچشی.......

ارین !!! جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ق.ظ

سلام مهرداد جون خوبی داداش
شنیدم اون گوشی فسیلتو عوض کردی ؟!؟!
خوووووب :
1.چنتا دوس دخمل داری ؟!؟ خودم و خودت میدونیم که داری پس تعداد بده ترجیحا با اسماشون !!!
2.ببینم تو خسته نمیشی انقدر با این دخیا با گوووشی حرف میزنی ؟!
3.اینهمه حرف میزنی حالا کودومتون میزنگه ؟؟!
4.به کودوماش اعتقاد داری :
عمه
روح
عصمت
طهارت
face
سوراخ دماغ
هیکل
.........
( به چی اعتقاد داری به عشق یا نفرت ؟؟؟ مرحوم بهرام )
5.تا حالا دست یکیشوونو گرفتی ببری بیرون یا نه همش حرفه ؟؟؟! اگه میبری کجا میرین ؟ کافی شاپ , سفره خوونه , قهوه خووونه , یا .... اره و اینا ؟؟!؟ کلک تنهایی ؟! از گلوت پایین نره !!!
6.ببینم اولین قرار دخیرو میبینی چیکار میکنی :
سلام
سلام دست
سلام دست بغل
سلام دست بغل روبوسی
سلام دست بغل روبوسی ..... دیگه انجا جاش نیست روتو زیاد نکن !!!
بعد چند وقت چی ؟!
7.فرض کن فقط فرض کن از یه دختر خوشت میاد من میگم منم اره بخاطر من میکشی کنار ؟!
8.از دختر بی ادب و باحال خوشت میاد یا با ادب و شوت ؟!
9.موقع خواب چیزی تنت میکنی ؟!
10.تا همینجاشم جوووونم دروومد تا نوشتم اگه اسلام دست و بالم و نبسته بوووود بهت میگفتم دنیا دسته کیه !!!
خیلی سعی کردم با ادب باشم به خداااااااااااا !!!

شایسته جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام دوستان
منم می خواستم همینو بگم اقای جعفری اخه این ۲تا کجا رفتن الله و اعلم
۱.از اینکه قم می شینید مشکلی ندارید قصد بدی ندارم ولی فک کنم اونجا زندگی کردن یه جورایی سخته؟

مهرداد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام.مرسی ک واقعا این فرصتو ب من دادید.لطفا نظرات انتقادات و پیشنهادات خودتونو هم بگید.هر چی هم خاستید بپرسد!!!!!

مهرداد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام داش ارین.خوبی؟؟بابا دلم واست تنگ شده.
1)دوست دختر ک چند ماهی هست ندارم.پاکه پاکم.اما دوست اجتماعی دارم خوب.البته اونم جدیدا کمتر شده.اخه ی اکیپ بودیم اینجا
2)زنگ میزنن چیکار کنم.البته حالا هر کی زنگ میزنه ک دختر نیست حالا
3)اونا.من شارژ ب عزرایل نمیدم!!!!
4)جدا!!!هر کدوم خودت راحتری اقا!!!
5)خوب اره.من سفره خونه رو خیلی دوست دارم.
6)سلام.من معولا اول دست نمیدم
7)راستشو بخای اره خدایی.البته اون ک منو ول نمیکنه بیاد با تو!!!!
8)دختر با نمک و با شخصیت.از ادم خیلی بی تربیت خوشم نمیاد اصلا.
9)اره معمولا رکابی
همش ک راجع ب دختر بود!!!میخای برام استین بزنی بالا!!!!!!

مهرداد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام خانوم مروتی.خوب هستین؟؟
نمیدونم چرا فکر میکنید اینجا زندگی سخته.تو این 2سالی ک اینجا بودیم خیلی خوب بوده.سوارکاری میرم باشگاه پینت بال عضوتیم هستم.جای خوبیه.مثل تهران شلوغ نیست.جای باکلاسی.راستی مذهبی هم نیست

شایسته جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

من تا حالا قم نیومدم فقط یه بار رد شدم
خوب واقعا شناخت ندارم ولی هرکی رو دیدم چادری بود شاید همین باعث میشه مذهبی به نظر بیاد
حالا بگذریم............
گفتید ۲ساله قم می شینید پس اصالتا کجایی هستید؟

هادی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

احتمالا جفتشون مردن!!!!!
فاااااااتحه!!!!!صلوات

میگم مهرداد؟
1-اقا ما یلاخره نفهمیدیم....قم میشینید.تهران میشینید...اصلا نمیشینید!!!!؟؟؟؟؟؟بلا خره کجا پیدات کنیم

2-لب تاخریدی؟

3-بیشتر به کدوم یکی ار دخترای کلاس اس میدی؟؟؟با کدومشون راحتری؟؟؟

4- اولین دختری که تو دانشکده شمارتو دادی ......کی بود؟

5- امسال خونه میگیری یا خوابگاه یا هنوز معلوم نیست؟؟؟؟

6- از چ کاری بیشتر لذت میبری؟

7-تاریخ تولت دقیقا کیه؟

8-درمورده داداشتم بگو...همون که باهاش تلفنی تو تپه عباس آباد همدان صحبت میکردی؟؟؟؟یادته که!!

مهرداد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

1)اول تهران بودیم ولی بابام مدیر عامل نیروگاه حرارتی قم شد اومدیم اینجا فعلا
2)ب زودی!
3)والا من همه رو با ی چشمم میبینم!!اما با چند نفر ک ته کلاس هستیم راحترم
4)منظورت پیش دادنه ندادم تا حالا اما اگه فقط شماره ب هم کلاسیا دادنو بخای یادم نیست
5)معلوم نیست
6)از بیکاری
7)من مثل محسن چاووشی 7 مرداد ب دنیا اومدم اما تو شناسنامه 25/5/1371.حالا ترم دیگه هم کادو بیارید هم اشکال نداره ها!!!
8)چی!!!!!من؟؟؟؟شیب؟؟؟بام؟؟؟؟

مهرداد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

خوب بعضی جاها چادری بیشتره اما مگه ملاک راحتی من چادر پوشیدن یا نپوشیدن خانوماست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهرداد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

بچه ها ممنون میشم بگید چطور ادمی هستم

زیبا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام! !! آااااقاااااااای حاصلی!!! گفته بودم نوبت شما هم میشه!!!
شوخی میکنم بابا نترسید سوالای من آسونه!!!ولی لطفا وقت بذارید! با صبر و حوصله جواب بدید .سرسریم جواب ندید.تا حد امکانم از دادن جوابای کوتاه خودداری کنید!با تشکر فراوان!
1.یه سوتی که سر کلاس دادی؟؟
2.معماری رو دوس داشتی؟
3.الان از رشتت راضی هستی؟
4.از خونوادت راضی هستی؟
5.مامانت بیشتر بهت گیر میده یا بابات؟
6.چرا آقایون انقدر تنوع طلبن؟
7.اصولا از نظر شما خیانت معنایی داره؟
8.بهترین تفریحت؟
9.بهترین دوست دانشگاهیت؟
10.چرا لباسای مارکدار می پوشی؟(بچه ها میگن!)
11.به نظر شما عشق وجود داره؟بخصوص در آقایون؟اگه آره تا حالا عاشق شدی؟واسه رسیدن به عشقت حاضری چی کار کنی؟چجوری بهش ثابت میکنی دوسش داری؟برات مهمه اونم ترو دوس داشته باشه یا نه؟همین که باهاش باشی برات کافیه؟
12.از اینکه مهرداد حاصلی هستی راضی؟
13.بهترین تیپت؟
14.بهترین تیپ واسه خانوما؟
15.نظرت راجب بچه های کلاس چیه؟دخترا و پسرا؟
16.ته ته آرزوهات؟؟ مثلا اینکه دوس داری سوار چه ماشینی بشی و کی کنارت باشه و!!! خونت کجا باشه؟؟!!!حداقل در 3 خط!!!
17.پسر باغیرتی هستی؟تا حالا واسه کی از خودت غیرت نشون دادی؟
18.خواهرو برادر؟چنتا داری؟
19.به عشق قبل ازدواج اعتقاد داری یا بعد ازدواج؟دوسداری خودت طرفتو انتخاب کنی یا مامانت؟چه سنی رو واسه ازدواج مناسب میدونی؟دوسداری همه چی داشته باشی بعد ازدواج کنی یا با طرفت به خیلی چیزا برسی؟
20.بهترین استادمون؟
21.مفت ترین نمره ای که الکی الکی گرفتی؟
22.چرا تو امتحانا انقد تقلب میکنی؟؟!!!!!
23.ملایرو دوس داری؟انتخاب چندمت بود؟سال اولت بود؟
24.بیوگرافی کامل خودتو بگو!
25.بیشتر دوسداری فوتبال بازی کنی یا فوتبال تماشا کنی/
26.آدم مغروری هستی یا خاکی؟
27.چرا موقع را رفتن همیشه دستاتون تو جیباتونه؟
28.دوس داشتی جایه کی باشی؟
29.چرا معمولا آقایون به نزدیکترین دوستاشونم اسرارشونو نمیگن؟
30.راز بزرگی تو زندگیت داری؟
31.علم بهتر است یا ثروت؟البته که ثروت!ولش کنید سوال بعدی!
32.آدم با احساسی هستی؟شنیدم شعرم میگی؟؟!!!/
33.تاحالا شده انقد دروغ بگی که خودت خجالت بکشی؟
34.آدم دورویی هستی؟اهل چاپلوسی چی؟واسه بدست آوردن منافع خودت تا چه حد پیش میری؟
35.بهترین آدمی که میشناسی؟
36.بهترین فیلم؟بهترین آهنگ؟بهترین خواننذه؟بهترین بازیکن فوتبال؟
37.شما میدونید چرا اکثر آقایون از آنجلینا جولی خوششون میاد؟و همچنین نیوشا ضیغمی؟!
38.تو دعوا اوصولا میزنی یا میخوری؟!
39.بیشتر شبیه مامانتی یا بابات؟
40.گرونترین لباسی که تاحالا خریدی غیر از کتو شلوار!!! چی بوده و چند؟؟؟؟
41.دسپخت مامانتو دوس داری؟چه غذایی رو بیشتر دوس داری؟
42.به نظرت کار خونه سخت تر از کار بیرون نیست؟
43.چرا تراکتور اییییییییییییینهمه طرافدار داره؟؟؟!!!!!!!!!!!
44.آدم پول دوستی هستی؟دستو دلباری؟بیشتر به یه آدم پولدار احترام میزاری یا یه آدم تحصیل کرده؟
45.خونواده ی شما چجورین؟مذهبی هستن یا نه؟دوس دارن شما چجوری باشین؟چه تیپی؟
46.به نظرت کتاب خوندن سرگرمیه؟بهترین کتابی که خوندی؟
47.به زندگیه بعد از مرگ اعتقاد داری؟بهشت؟جهنم؟خودتو مسلمون میدونی؟مسلمونی به چیه؟بنظرت چرا همه ی ماها شدیم مسلمونای شناسنامه ای؟؟؟؟ما کم گذاشتیم یا اسلام چیزی کم داره؟اصلا به دین اعتقاد داری؟؟میشه بدون خدا و دین زندگی کرد؟؟؟؟؟؟
48.مستند ظهورو دیدی؟(( نظم نوین جهانی)) شنیدی این عبارتو؟؟؟اگه آره بنظرت حرفایی که پیرامونش زده میشه..... راسته؟
49.چی باعث میشه یه آدم دزدی نکنه؟؟؟
50.الان حرصت در امده؟؟؟!!!
51. دوس اری یه دختر بهت پیشنهاد ازدواج بده؟؟؟
52.نظرت راجب من؟
53.واسه اینکه ثابت کنم اهل کل کل نیستم سوالامو تو همین شماره به پایان میرسونم!!!

مهرداد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام خانوم حجابی.شما خوین؟؟؟بابا بخشش شیرین تر از انتقامه!!!!
1)اره.هنسفری تو گوشم بود اما یادم رفت ب گوشی وصلش کنم بعد اهنگو پلی کردم و .....
2)اره.من همه انتخابامو معماری زدم
3)اره.خیلی.حتی از قبل هم بیشتر.
4)خیلییییییییییییییییییییییییییییی
5)بابام بیشتر تو مسایل درسی گیر میده.کلا خیلی بهم گیر نمیدن
6)اگه یکی باشه ادمو واقعا درک کنه تنوع طلب نیستن دیگه
7)اره خیلی.حداقل از نظر من داره.از خیانت متنفرم
8)قبلا سوارکاری.جدیدا پینت بال
9)رضا و علیرضا از بچه های عمرا
10)رو لباس حساسم.بیشترشون هم مارکداره مجبورم دیگه!!!
11)اره.من از عشق های اساطیری خوشم میاد ک ب هم نمیرسن نه اینا ک اخرش ازدواجه.اره مهمه خیلی.عشق یعنی اینکه هرکاری کنی طرفت در اسایش باشه
12)تا قبل تابستون اره
13)این ترم میزم !!
14)دختر باید شیک باشه اما جلف نه
15)باید فکر کنم بعدا میگم
16)وقتی مردم کسی پشت سرم فحش نده
17)اره.نه از اینا ک ب حجاب گیر میدنا.دوست ندارم اطرافیانم اذیت بشن و نمیزارم یعنی تمام سعیمو میکنم
18)2تا داداش دارم.بهزاد و محمد جواد
19)قبل ازدواج.خودم مامانم هم نظرش اینه.28 تا 32.ادم باید ی چیزایی داشته باشه بعد ازدواج کنه
20)استاد ریسمانیان
21)از گوران واسه رنگ ها.هادی میدونه
22)کییی؟من؟؟؟؟؟؟؟؟؟ی دستی میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
23)راستشو بخای نه بیشتر تحملش میکنم.اخرا بودش.اره سال اولم بود
24)این سوال بوی انتقام میده ج نمیدم!!!!
25)بازی کنم.2سال پیش تو تیم ایرانجوان بازی میکردم.
26)مغرور ولی خودمو نمیگیرم
27)عادته ولی دیگه نمیزارم.البته تو جیبم ی چیز خیلی خیلی مهم دارم حواسم ب اونم هست بیشتر
28)خدایی پسر خاله تو کلاه قرمزی
29)میگن همه چیو معمولا اما من شخصا نمیگم.تو دارم
30)اره.
31)میدونی چرا میپرسی دیگه
32)اره احساساتیم.شعر میتونم بگم ولی از شعر گفتم بدم میاد
33)اره.1بار شده
34)نه.نه.اگه ببینم یکی زور میگه تا اخرش کلا لج بازم یکمی
35)مامانم
36)جدایی نادر از سیمین و سنگسار ثریا.ای ساربان محسن نامجو.گروه کیوسک و 25باند.علی کریمی
37)معلومه دیگه||||تو پسر بودی خوشت نمیومد!!!!!!!!!
38)تا حالا دعوا نکردم ولی زورم زیاده ولی
39)داییم
40)شلوار بود همین تابستون.تقریبا 180ت اگه کفشو لباس حساب نکنیم
41)اره.مثل همه مردای ایرانی قرمه سبزی
42)نه.اینو خانوما از خودشون در اوردن
43)کدوم همه؟؟؟چرا شایعه درست میکنی!!!
44)نه اصلا.خیلی.من ب ادم احترام میزارم
45)نه اتفاقا مذهبی نیستن خیلی.ب تپم کاری ندارن دست خومه
46)نه کار ضروری هست.بر باد رفته
47)اینا رو تو امتحان نهایی دین و زندگی ج دادم ورقمو میارم واست
48)اره.نه بابا.چرت و پرته با این حرفا میخان جلو تهاجم فرهنگی غربو بگیرن
49)گرسنه نبودن زن و بچش.شغل داشتن
50)دارم ب انتقام فکر میکنم!!!!!!!!
51)نه.ادم باید خودش زحمت بکشه عرق بریزه
52)دختر خوب و شیک و با کلاسی هستی خودتو هم نمیگیری
در اخر مرسی ازت

جیمی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام مهرداد
چند تا سوال جزئی دارم؟
1 سکوت؟
2مرگ؟
3 خدا؟
4 دروغ؟
5 بچه؟
6 شب؟
7راز؟
8امید؟
9بهترین غذا؟
10بهترین رنگ؟
11بهترین دوست؟
12بهترین سال؟
13بهترین روز؟
14هترین ماه؟
15دیروز؟
16امروز؟
17فردا؟
18سایه؟
19گناه؟
20ترس؟
21مرد؟
22زن؟
23بودن یا نبودن؟
24سیاه یا سفید؟
25مرد یا زن؟
-26نظرت راجع به جلبک , خز, اسفنج چیه؟
27آیا به نظرت در ماه مبارک رمضان، روزه موجب لاغری بعضی‌ها میشه!؟
28یه عکس از صفحه اول شناسنامه ات بگیر و بگذار این جا.
29چه سالادی رو دوست داری ؟
30نظرت در مورد زبان کرمانجی چیه؟
31از همسایه هاتون چند نفر رو میشناسی ؟
32-از میز چند نفره خوشت میاد ؟
33-ورق پاره های زندان یاد چی میندازت؟
34 چه شبکه ی تلویزیونی؟
35فک می کنی من بتونم عصبانیت کنم؟ انقد که گریت رو در بیارم؟
36- دوست داری بال داشته باشی؟
37 قبول داری تخلیه اطلاعاتی کاری سخت و طاقت فرساست؟
38 زرنگی بهتره یا تدبیر؟
39 ماه عسل با همسر آیندت کجا میرین ؟
40 ادما میرن اون ور اب خیلی چیزا و کسا یادشون میره , چرا؟
41 تا حالا حیوون داشتی ؟؟
42مذهب برا قشنگیه؟ نماز روزه میخونی و میگیری؟
43 دنیا بی رحمه؟
44 وضعتون خوبه؟(راستشو بگو بدک نیست جواب نمیشه!!!) کم؟
45از مردن میترسی؟
46 فکر میکنی جهنمی هستی یا بهشتی؟
47به خودت یه امتیاز بده از 100 که چطور آدمی هستی (بالاتر خوبتر)
48 مشروب خوردی تا حالا؟
49چه سبک موسیقی گوش میدی؟
50اولین دکمه ای که روی کیبورد زدی چی بود؟
51من بهترم یا تو؟
52می تونی بدون ماوس با کامپیوتر کار کنی؟
53بهترین بازیی که دوست داری؟(منظورم بازی کامپیوتر نیست ها مثلا قایم موشکی چیزی )
54-بیشتر تو ماه رمضون تشنه میشی یا گشنه؟
55در ماه رمضان اول نماز می خونی یا اول افطار می کنی؟
56-چرا اومدی به این دنیا؟
57عینک بهتره یا لنز چرا؟
58-شکنجه گاه بهتره یا صندلی داغ یا صندلی میخی یا بازداشگاه؟
59بچه چند تا خوبه؟
60-بهترین فیلم رو پرده؟
61پنیر پیتزا چرا کش میاره ؟
62- افسانه بهتره یا افسون ؟
63دنیا رو چه رنگی میبینی؟
64- زندگی رو چی؟
65مرگ چی؟
66 مذهبی هستین؟
67-اگه دعوا بشه , اول خودتو ایرانی میدونی یا مسلمون؟
68دعا یعنی چی؟
69قشنگترین شعری که تا حالا شنیدی یا خوندی؟
70-فاطمه فاطمه (س) است یعنی چی؟
71-چرا قابیل هابیل رو کشت؟
72-چرا هابیل نتونست قابیل رو بکشه؟
73-بچه های آدم با کی ازدواج کردن؟
74-اگه جنگ بشه میری جنگ؟
75-کارتون های تلویزیونی مورد علاقت؟
76دوست داری تا کی زنده بمونی؟
77-فکر میکنی تا کی زنده میمونی؟
78تاحالا مرگ رو تجربه کردی؟
79کسی تا حال بهت گفته بالای چشمت ابروست؟تو چه واکنشی نشون دادی؟
80-اگه با دوستت قهر کنی ، تو میری منت کشی یا میزاری اون بیاد؟
81-تاحالا تصادف ماشینی کردی؟ چیزیتم شده؟
82سیستمت چیه ؟(مشخصات سخت افزاری کامل)
83-دوس داشتی چند سالت بود؟
84هل ورزش هم هستی ؟
85از سرعت اینترنتت راضی هستی ؟
86سیستم عاملت چیه؟
87یک عکس از دسکتاپت بگیر بزار این جا.
88دوست داشتی خدا بهت پول میداد ولی عقل نمیداد !؟!
89با این وضعی که تا الآن طی کردی تا این سن و سال و دینی که ما داریم یعنی اسلام فکر میکنی شانسی برای رفتن به بهشت داری ؟!
90بهترین جای دنیا به نظرت کجاست ؟!!
91 دوست داری با دوستات بری بیرون یا با اعضای خونوادت ؟؟؟
92- اگه تو یه جمع باشی و تو هم از یه چیز دلخور باشی با کسی در میون میذاری یا با خودت حلش میکنی ؟!


[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

1در چالش های سیاسی فرایند چند سوی دگماتیسم چه تاثیری بر جوامع غربی میزاره؟
2اگه یه کاغذ بودی دوس داشتی کی مچالت کنه؟
3قضیه شمالو چرا پیچوندی؟
4سیم کارت منو کی میدی؟
5چرا هر وقت کار داری به من زنگ میزنی؟
6تو قضیه کاشان نفر سوم کی بود؟

جیمی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

1 فرزند چندم هستی ؟ اختلاف سنیت با داداشت چنده؟
2.مشخص کن:
رنگ مورد علاقه ؟
حیوان مورد علاقه ؟
شهر مورد علاقه ؟
کشور مور علاقه ؟
آهنگ مورد علاقه ؟
خواننده مورد علاقه ؟
شاعر مورد علاقه ؟
ماشین مورد علاقه؟
3. آشپزیت چه طوره ؟ چی رو بهتر از همه میپزی ؟
4. نظرت درباره دوست جنس مخاف چیه ؟ باشه خوبه یا نباشه ؟
5. با داداشت دعوات میشه ؟(بزن بزن کشتی کج ،کی میزنه کی میخوره؟)
6. اخرین بار که به سینما رفتی کی بود ؟ چه فیلمی بود ؟
7. تیپ لباس پوشیدنت چه طوریه ؟ قدت چنده ؟ وزنت چی ؟پوستت چه رنگیه ؟ الان چی تنته ؟ چه جنسیه ؟ چه رنگیه ؟
8. 10تا جای دیدنیه قمو بگو
9.چرا گور خر همیشه لباس ورزشی میپوشه؟
10. یک جمله داشجویان دانشگاه ملایر وصف کن؟
. فکر میکنی کدوم خصوصیتت باعث جلب نظر دیگران میشه؟
12. لطفا با خوندن این کلمات اولین برداشت ذهنیتو بنویسین.
بی وفائی:
بد قولی:
بدگوئی:
بدزبانی:
برداشت بد:
بد ذاتی:
بد نامی
13. علم بهتر است یا ثروت؟چرا؟(جواب فقط یه کلمه)

14. نظرت درباره مهریه و مقدار اون چیه؟
15. دوست داری به سن میانسالی برسی یا دوران جوانی بهتره؟ چرا؟
16. به نظرت چرا بعضی از خانومها عادت دارن سنشون و کمتر از اون چیزی که هست بگن؟
17. لطفا با خوندن هر کدوم از کلمه های زیر اولین چیزی به ذهنت میرسه رو سریع بنویسید.
فداکاری:
عشق:
پاییز:
زندگی:
ایمان:
بهار:
ایثار:
انسان:
حیوان:
مهمان:
18. از چه تیپ آدمی خوشت میاد و چرا؟
19.چرا میگن اصفهانیه و قزوینیه و رشتیه و لره و ترکه ؟
20. یه جوک خیلی توپ و باحال بگو(ذهنی)
21. بهترین همدم تنهایی ات؟ بدترین دوستی که تا حالا داشتی چه اخلاقی داشته؟
22. تا حالا خلاف کردی؟
23. غذا چی دوست داری؟ شکمو هستی یا نه؟
24. بلدی بندری برقصی؟
25. دلت واسه کسی تنگ میشه؟ چرا؟
26.اگه صد میلیون بهت بدیم چیکار میکنی؟

27.اگه سیصد میلیون دیگه هم بهت بدیم چیکار میکنی؟

28.حالا اگه همشو ازت بگیریم بهت یه بیست و پنج تومنی بدیم چیکار میکنی؟

29.حالا اگه اون بیست و پنج تومنی رو ازت نگیریم و بهت ببخشیم چیکار میکنی؟
30. وقتی عصبانی میشی اغلب چیکار میکنی؟
. بهترین اسم دختر و بهترین اسم پسر؟
32. چرا اسمتو گذاشتن مهرداد؟
33. بیشتر فیلم ها رو باسانسور نگاه می کنی یا بدون سانسور؟؟؟( ای کلک راستشو بگو)
34. پدرتو بیشتر دوس داری یا مادرتو؟
35. تا حالا شده با سنگ بزنید کله بچه همسایه رو بشکونید و در برید؟
36. بنظرت تو این دوره زمونه معرفت کیلویی چنده؟
37.تا حالا شده تو اتوبوس بین شهری 1 داشته باشی و راننده نگه نداره؟
38. 7تا اسم مختلف دستشویی و بگو
39.گور خر دوس داری؟
40. بهترین فیلمی که تا بحال دیدی ؟
41. ظرتون رو در مورد شخصیت های زیر بگین :
شهید چمران
دکتر شهید علی شریعتی
فیدل کاسترو
گاندی
ماندلا
چرچیل
کونفوسیوس
جلال آل احمد
سهراب سپهری
جیمی
42. میونت با چه گروه سنی خوبه ؟(کودکان - نوجوانان - جوانان - میان سالان – پیرها) ؟اگه با همشون به نوعی رابطه دارید با کدوم بیشتر راحتید ؟
43. دوست داشتین جای کدوم یکی از افراد مشهور دنیاباشید چرا؟(غیر دینی)
44. معلم کلاس اولتو یادته؟
45. اولینحرفی که زدی یادته؟ چی بود؟

سجاد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام بچه ها...والا جفتمون زنده ایم اما جون شما خیلی کار داشتم اصلا وقت نداشتم....
مهرداد من میدونم اولین بار به کی پیش دادی بگم؟؟؟؟؟بگم؟؟؟؟؟
اگه یادت نیومد بگو تا یاد آوری کنم...

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام مهرداد اقا
خوبین؟
وای واقعا خسته کنندست
می خواین من ازتون سوال نکنم؟
بی تعارف میگم؟
۱.بهترین شخصیتی که باهاش برخوررد کردین؟
حالا باشه

گلنوش یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ

یه سوال واقعی که هر چی بگی انجامش میدم به احتمال زیاد!
من دیوونه معماریم و الان معماری ملایر قبولیدم (خودمم ساکن همدانم)بیام؟گرچه یه رشته هایی که متنفر بودم مثه آی تی بوعلی قبول بودم اما عمرا میرفتم!یه سال دیگه صبر واسه بوعلی می ارزه؟تو رو خدا زود بجوابیا شنبه ثبت نامه هاااا

سلام
من ستاره هستم از همکلاسی های مهرداد.
خواستم اگه بتونم کمکی کرده باشم.
من تو خوابگاه هستم و رشتمو با بقیه رشته ها هم مقایسه کردم.
رشته واقعا خوبیه.
اصلا دردسر نداره هنریه خیلی به ادم می چسبه تفریح و احساس توش زیاده و واقعا بهت خوش می گذره.
درس خوندنیم زیاد نداره.
شاید دانشگاه بوعلی بهتر باشه ولی به نظر من ارزش ۱ سال موندنو نداره ولی عزیزم این فقط نظر منه.
امیدوارم کمک کرده باشم.

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

گلنوش خانم روزانه قبول شدی یا شبانه؟؟؟اگه روزانس که باید بری اگه هم شبانس....بیشتر فک کن.شاید به یسال موندنشم بی ارزه.

گلنوش دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

مرسی که زود جواب دادید بهم فکر کنم یه کم می ترسم از موندن چون امسال 9000شبانه بوعلی معماری قبول نشد یعنی 3000تا از پارسال پایینتر...اگه سال بعد بدتر هم بشه ... خوبیش اینه که با 4تا از دوستام قبول شدم !مرسی از کمکتون از ته قلبفکر میکنم بیام
p.s:ببخشید که تو صندلی داغتون اختلال ایجاد کردم

ستاره دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام دوستان
جواب منو که ندادید.
منتظرم.

مهرداد دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

کلا سوال دیگه ای جز دوست دختر و این چیزا تو ذهن کسی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!11

ستاره دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

وااااااای
چرا جواب منو نمیدی؟
عجبا تو هم فقط سوالای مشکل دار و ج میدیااااااااااا....
سوالای منم ادمن...

مهرداد چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام ستاره.خوبی؟؟؟؟؟این سوال بی اسمه مال شماست.بهترین ادمی ک دیدم پدرم بوده

سلام
خوب به سلامتی سواله منم دیده شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد