خاطرات یک دانشجوی دم بخت (دختر)

امروز روز اولی است که من دانشجو شده ام. شماره ی کلاس را از روی برد پیدا کردم.
توی کلاس هیچ کس نبود، فقط یک پسر نشسته بود. وقتی پرسیدم «کلاس ادبیات اینجاست؟» خندید و گفت:بله، اما تشکیل نمی شه(!) و دوباره در مقابل تعجبم گفت که یکی دو هفته ی اول که کلاس ها تشکیل نمی شود و خندید.

با اینکه از خندیدنش لجم گرفت، اما فکر کنم او از من خوشش آمده باشد؛ چون پرسید که ترم یکی هستید یا نه. گمانم می خواست سر صحبت را باز کند و بیاید خواستگاری؛ اما شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم زیاد نخندد!

دو هفته بعد، سه شنبه:امروز دوباره به دانشگاه رفتم. همان پسر را دیدم از دور به من سلام کرد،
من هم جوابش را ندادم. شاید دوباره می خواست از من خواستگاری کند. وارد کلاس که شدم
استاد گفت:"دو هفته از کلاس ها گذشته، شما تا حالا کجا بودید؟" یکی از پسرهای کلاس گفت:
«لابد ایشان خواب بودن.» من هم اخم کردم. اگر از من خواستگاری کند، هیچ وقت جوابش را نمی دهم چون شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم زیاد طعنه نزند!
این داستان ادامه دارد....

نظرات 6 + ارسال نظر
ناصر رایگانی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.bastam.blogsky.com

سلام
مطالب وبلاگتان عالیست.
اگر مایل به تبادل لینک بودید اطلاع دهید.
مرسی

ستاره دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
از اینکه ازمطالب خوشتون اومده خوشحالم.
لطفا برای تبادل لینک با مدیر وبسایت آقای مالمیر تماس برقرار کنید.
متشکر.

zahra دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

باباستاره دخترااینقدرکم جنبه نیستن که!!!!!!!!!!

نمیدونم والا.....
به دل نگیر اینا دخترای تازه به دوران رسیده ان نه ما که ......

با یک تیر دو نشان بزنید آمار وبلاگ + دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.kasbedaraamad.blogfa.com

ا یک تیر دو نشان بزنید آماروبلاگ + کسب درآمد
با ثبت وبلاگ خود در نیازکده هم آمار بازدید وبلاگ تان را منفجر کنید و هم درآمد کسب کنید
@ نمایش وبلاگ شما در تمامی وب لاگ های عضو
@ تبادل لینک دوطرفه با وبلاگ ها و افزایش رتبه وبلاگ شما در گوگل
@ نمایش آمار واقعی بازدید از وبلاگ تان
@ دریافت 40% پورسانت بابت آگهی دهندگانی که از طریق شما در نیازکده آگهی دهند
@ واریز 10% از درآمد معرفی شدگان شما به درآمد تان
@ با قرار دادن کد آمارگیر و آگهی نامه در وبلاگ تان 1000 تومان به درآمد تان اضافه خواهد شد.
@ ثبت انواع آگهی های خرید و فروش اتومبیل , ملک , کامپیوتر و سایر موارد + آگهی استخدام و آماده به کار و ...
@تمامی این کارها بدون هیچ هزینه ای حتی یک ریال انجام میگیرد فقط با صرف چند دقیقه وقت امکان پذیر است
@فرصت را از دست ندهید و هم اکنون ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنید
بعد از ثبت نام واردمنوی کاربری خود شوید و از قسمت کسب درآمد مراحل دریافت کد را انجام دهید هر مشکلی هم داشتید میتوانید ازطریق پشتیبانی همیشه آنلاین su.niyazkade@yahoo.com یا از وبلاک http://www.niyazkadeh2012.blogfa.com کمک بگیرید
برای ثبت نام در نیاز کده به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://www.niyazkade.com/default.aspx?REID=33

سجاد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

ستاره خیلی باحال بود....من که خیلی حال کردم...دمت

سلام خدا رو شکر....

سعید دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://shaghayg.blogfa.com

الهی زیاد سختگیر نباشین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد