5 hotseat no

دوستان خوب و همکلاسیای خوب من سلام

اینجا ایران است و پست مرا از وبلاگ رسمی دانشجویان معماری دانشگاه ملایر میخونید

امیدوارم که حالتون بیست باشه و طاعات و عباداتون در گاه حق تعالی باشه

و همچنان این قصه ی صندلی داغ ادامه داره و اینبار این صندلی رو وجود گرم خانوم حجابی داغ میکنن

برای اینکه از پست اسپم جلوگیری بشه از ایشون تقاضا میشه یکبار دیگر پست آقا نیما رو بخونن و بجای نام "شفیعه عباسی " اسم خودشونو قرار بدن

این صندلی از روز 5 شنبه10 شهریور داغ است..

در ضمن از دوستانی که برای یه سری دیگه از دوستان فیلتر میذارن تقاضا میشه که برای او سری فیلتر نذارن :d تا صندلی همچنان داغ باشه

نظرات 30 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام بعد زیبا کی می خواد بشینه؟
لطفا لیست کسایی رو که میخوان بشینن رو اعلام کنید.
ممنون.

سلام
بلی
نفر بعدی خانوم نگار هستن
و بعدش مهرداد
راستی خانوم مسلمی شما نمیشینین؟
دانیال

ستاره پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام.
کدوم نگار؟
این جمله سوالی بود آقای مالمیر؟

درود
منم نام خانوادگیشونو نمیدونم
بلی

negar جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام.با عرض پوزش باید بگم من این هفته بخاطر یه سری مشکلات نمیتونم رو سندلی داغ بشینم ولی خوشحال میشم یکی از دوستام(الهه یا زهرا)جای من بشینه.در ضمن افشاری هستم و فکر نکنم نگار دیگه ای توکلاس داشته باشیم ستاره جون.

سلام عزیزم.
ببخشید که نشناختمتون.

زیبا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام بچه ها!!!بابا قبلش یه هماهنگی با آدم بکنید!!! راستش ما ۵شمبه جمعه عروسی بودیم!!!واسه همین خیلی خیلی سرم شلوغ بود!
ایشالله قسمت شما!!!
اما از این به بعد هستم در خدمتتون اساسی!!

زیبا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

در ضمن اینکه گفتید از ۵شمبه داغه قبول نیستا!!
از همین امروز!
این توضیحاتی هم که دادیدو من نگرفتم؟!!!همین جا بپرسید دیگه!!
فقط دوستان از همین الان اعلام میکنم اصلا جمبه ی بالایی ندارم!!!لطفا وارد مسائل خ خصوصی نشید!!!قربان شما

زیباااا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

بازم ببخشید من بیخبر بودم!بپرسید دیگه!!!

شایسته شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام دوستان
زیبا جان قبل از هر چیزی لازم به ذکره که شفیعه کامپیوترش دچاره مشکل شده و معذرت خواهی کرد
۱.بدترین کابوسی که بهش فک کردی چی بوده؟
۲.بهترین خاطره ی دانشگاهیت؟
۳.دوس داشتی به جای زیبا یه اسم دیگه میداشتی؟چی؟
۴.اگه زمان به عقب برگرده چی رو تغییر میدی؟حتی اگه کوچیکه بگوش؟
۵.بهترین برنامه کودک دوران طفولیتت؟
فعلا

سلام عزیز دلم.
خواهش میکنم شنی جون اشکالی نداره.
۱.کابوس؟؟؟نمیدونم!راستش زیاد بهش فک نمیکنم....اما مسلما بدترین چیز برام از دست دادن کساییه که دوسشون دارم....
۲.تک تک روزای دانشگاه واسم قشنگ و پر خاطرس.... اما هیچی واسم روزایی نمیشه که از دانشگاه تا خوابگاه پیاده برمیگشتیم!از پارک سیفیه ردمیشدیم....خوراکی می خریدیمو یه گوشه ی پارک میشستیمو میخوردیمو میخندیدیمو عکس میگرفتیم....وای....چه روزایی بود.....امیدوارم دوباره تکرار بشه!
۳.اسممو دوسدارم اما اگه قراربود یه اسم دیگه داشته باشم....
اسم بیتارو دوسدارم!حتی یادمه اون موقع هایی که آبجی کوچولم بدنیا امده بود(البته الان دیگه بزرگ شده!۷.۵سالشه!)گیر داده بودم اسمشو بذارن بیتا!اما خوب...اسم مبیناانتخاب شد!
۴.والا از قدیموالایام گفتن انسان جایزالخطاس! الانام که میگن نخیر انسان واجب الخطاس!! مام که بنی آدمیم اونم از نوع بدش!(شکسته نفسی بود!)
شاید...خیلی از خطاهایی که کردمو انجام نمیدادم... پدرو مادرمو خانوادمو کمتر اذیت میکردم...خدارو از خودم راضی نگه میداشتم....اووووووووه!خیلی ان!تو میگی یدونه کوچولو!!!
۵.عاشق دوقلوها بودم!!!خیلی خیلی دوسشداشتم!هنوزم که هنوزه منتظرم دوباره پخشش کنن!شانس ندارم که!این فوتبالستهارو ۲۰دور پخشش کردنا اما اونو اصلا!!!!!!!!!

هادی! یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

منم بپرسم؟
اخه ...!!!!
باشه.دیگه صندلی و ....ادم مهمی رو این صندلی نشسته!

اول میخوام از همکلاسی کرجیه خانم زیبا حجابی یکم تعریف کنم

سر به زیر؛ کم حرف؛ کم رو؛از نظر من بسیار زیبا؛دلربا؛عاشق؛خوش خنده؛دوسداشتنی:خانواده دوست؛زن زندگی؛بامحبت؛با گذشت؛با اصالت؛تا اونجایی که من میدونم انسانی کاملا پاک؛و مهمتر از همه راستگو و صادق ووو.....

یه مشکلم داره ...هیچ وقت حال دیگراهنو نمیپرسه.مثلا نمیاد از من بپرسه تو که چشاتو عمل کردی خوب شد یا نه!!!زود یادش میره!

!ـ افردای که دوسشون داری رو به ترتیب بگو؟اسم نگو!مثلا بابا .مامانو...
۲-بزرگترین خواستت از خدا چیه زیبا خانم؟
۳-بزرگترین خواستت از مرد زندگیت چیه؟
۴-اگر مرد زندگیت مرگ مغزی شه و خدایی نکرده تو بیکی از عضوهاش نیاز داشته باشی وگر نه میمیری....چکار میکردی؟
۵-به ترتیب با حروف ز.ن.د.گ.ی....یه جمله بساز که همه این جرفها اول کلماتی باشه که تو جمله اومده...
۶-خیلی گلی!!!!!!!!

سلام!!....با منی؟اینایی که گفتی من بودم؟واقعاااااااا؟؟؟؟؟!!!
والا چی بگم!فعلا که از اینهمه تعریف منگ شدم!
بنظر من تو خودت خوبی که منوبا اینهمه ویژگی های بدو خوبم فقط خوب میبینی...خیلی خیلی خیلی ممنونم از لطفت.....
اون مشکلم....خوب فک کردم خوب شدی دیگه!!!وگرنه آقا هادی ما که همیشه جویای احوالات شما هستیم!باز...من معذرت میخوام!سعی میکنم از این به بعدبیشتر حالتو بپرسم.
۱.فقط 1گزینه ی اولشو میگم!خونوادم!
2.خوشبختیه خودم و کسایی که دوسشون دارم.
3.خواسته که خیلی زیاده!!! میدونی؟ تو جامعه ی ما همیشه زنان که تو مشکلات زندگی بار بیشتری رو تحمل میکنن با خوب و بد شوهرشون میسازن تو مسائل مختلف زنان که همیشه کوتا میان. به هر جایی که بخوان برسن قبلش باید یه زنه خونه دار باشنو یه مادر خوب واسه بچشونو...بعدش شاید یه معمار موفق!.....و.....زیاده!
اما بنظرم همه ی اینا معنای زن بودنه.واین زنه که باید تو هر شرایطی آرامش بخش همسرش باشه....منم حاضرم مثل هر زن ایرانیه دیگه ای همه ی این کارارو واسه طرف مقابلم انجام بدم شایدم بیشتر بشرطی که قدرشناس باشه.
خوبی های طرفشو وظیفش ندونه.
انقد بدم میاد از مردایی که سر سفره میشیننو مثل چی میخورنو بدون گفتن فقط یه جمله ی تشکر آمیز به همسرشون پامیشن میرن.انقد سخته گفتن یه جمله؟یه جمله؟خانم دست شما درد نکنه!...حسابی زحمت کشیدیدا؟! پس این زنه بدبخت دلش به چی خوش باشه؟؟؟؟چطورهمین مرد واسه 2قرون2زاری که هر روز میذاره کف دست زنش اینهمه منت بارش میکنه!!
خلاصه!قدر شناس باشه اونوقته که دیگه اخلاقش خوب میشه...طرفشو درک میکنه و از همه مهمترفکر خیانتم بسرش نمیزنه !!!!
چقد حرف تو دلم مونده بودا!!!
4.خوب....مطمئنن تا اون موقع نظرشو راجب این موضوع فهمیدم...کاری میکردم که میدونستم اون راضی تره.
5.وای ...چقد سخته!!!!بهش فک میکنم بعدا می جوابم!!
6.قربونت.گلی از خودته!

نازی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام زیبا جونی...
خوب نوبت من............
1. دوست داشتی پسر بودی و علاف یا زیبا بودی و معمار؟؟؟
2. دوست داری به همسرت تکیه کنی یا با هم دوست باشین و تکیه گاه هم؟
3. بهترین پسری که توی عمرت دیدی و میشناسیش؟
4. اگه نامزدت 1 خواسته ای ازت داشته باشه که بدونی با انجامش خوانوادت ناراحت میشن و اونم گیر بده انجامش میدی؟
5. بهترین و صمیمی ترین دوستت تا حالا دختر بوده یا پسر؟
6. نظرت راجع به من؟
7. تا حالا شده احساس دوستی با خدا داشته باشی؟
8. به نظرت اسم زیبا بهت میاد؟(البته با توضیحات هادی حتما میاد)
9. بزرگترین خصیصه معمار جماعت چی باید باشه؟
بچه ما داریم میریم 1 مسافرت زیارتی براتون دعا میکنم همیشه موفق باشید...
ببخش زیبا جونی سوالام کمه همین الانم به خاطر گل روی تو آمدم وگرنه هنوزم وسایلم و جمع نکردم و ساعت 1 باید بریم
دوستتون دارم
روزتون خوش

سلام.در خدمتم
۱.مطمئنن زیبا بودم و معمار!پسر بودن خوبه ها...اما دختر بودن یه عالم دیگه ای داره!!!
۲.دوسدارم اونم انقدری بهم اطمینان بده و انقدری از خودش جنم نشون بده که مطمئن باشم تو هر شرایطی میتونم بهش تکیه کنم.اما خوب مطمئنن قشنگ تر اینه که جفتمون بهم تکیه کنیم....و دوسدارم تو واقعیتم همین باشه.
۳.بعدی!
۴.بستگی داره چی ازم بخواد اگه خودم راضی به انجامش باشم انجامش میدم!اما اگه نه نمیدونم.......احتمالا بازم انجامش میدم اماشاید به این نتیجه برسم این مرد اونی نبود که من میخواستم....چون هیچ وقت دوس ندارم بین ۲تا موردی که جفتشونو دوسدارم وادار به انتخاب یه مورد بشم.
۵.والا تاحالا اونجوری دوسته پسر نداشتم که حالا بخوان بهترینشم باشن برام!یه همکلاسیامن که خوب معلومه بپای دوستای دخترم نمیرسن....ویا اگه منظورت یه رابطه ی عاشقانه با یه پسره که قضیش خیلی فرق داره!اینکه تو با یه جنس مخالف یه رابطه ای داشته باشی از نوع دوست داشتن همدیگه...رابطه ای کاملا متفاوته با رابطه ی دوستیه من با دختراس.پس نمیشه هیچ کدومو انتخاب کرد چون هر کدوم جای خودشو داره.
۶.انقدری نمیشناسمت که بخوام دربارت نظری بدم!هر وقت دیدمتوشناختمت میگم!
۷.آره خوب شده.
۸.البته ایشون که زیادی لطف دارن!اما آره خوب بهم میاد!!!!!!
۹.انقدری نیستم که راجب این قضیه حرف بزنم اما بنظرم....باید خوب ببینه و خلاق باشه
قربونت عزیزم.مرسی از لطفت.خوش بگذره بهت

ستاره یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام زیبا جان
خوبی عزیز؟
میبینم که .......
باشه بعدا حضوری به حسابتون رسیدگی کنم.
۱.چی کارمی کنی که انقد خوش سلیقه ای؟
۲.از افراد سبزه بیشتر خوشت میاد یا سفید؟
۳.چرا خانوما سربازی نمیرن؟
فعلا باشه تا بعد....

سلام ستاره جون....
چی شده مگه؟؟؟؟؟؟؟؟ چیکار کردم مگه؟؟؟؟ ماااااااااماااااااااااااان!!!!!!

۱.والا اول اینکه خیلی خیلی لطف داری!میدونی؟یچزایی باید تو ذات آدم باشه!!!!ببخشیدستاره جون! شوخی کردم!!!!
بخدا من انقدرام خوش سلیقه نیستم!یکم تو کارای هنری و اینا... فعالم.اونم بخاطر اینه که قبلا طراحیو رنگ روغنو مینیاتورو مداد رنگی کار کردم....خوش سلیقه تر از منم هس اما خوب دوستان لطف کردن مارو انتخاب کردن.افتادیم جلو چشم!
۲.واسه اینکه از یکی خوشم بیاد رنگ پوستش تاثیر نداره!.اما خوب واسه پسرا سبزه و واسه دخترا سفید بودنو دوسدارم.سر همینم حسابی به خودم میبالم!!!!! توام میتونی بخودت ببالیا!؟
۳.سوالایی میپرسیا ستاره!!!!واسه اینکه خانوما کارای مهم تری دارن!!مثل آشپزی خونه داری شوهرداری بچه داری!!!!!!!!!!!!
شوخی کردم!بذار جدی بجوابم!!
واسه اینکه قرار نیس ک خانوما یروزی برن جنگ که واسش آموزش ببینن! لابد میپرسی چرا نمیرن جنگ؟واسه اینکه حیفه روحیات لطیف ی زن نیس بره زیر گلوله؟؟!!

الهه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام عزیزم
1-اوقات فراغتت رو بیشتر به چه کاری اختصاص میدی؟
2-تاچه حد ادما رو ازروی ظاهرشون قضاوت میکنی؟
3-بهترین و بدترین خصیصت چیه؟
4-زیباترین قسمت زندگی؟

سلام!
۱.قبلنا نقاشی میکشیدم اما الن دیگه نه.
الان بیشتر دوسدارم برم بیرون.خرید کردنو خیییییلیییی دوسدارم!!!اصلا روحیه منو از این رو به اون رو میکنه!!!
بعدش....به دوستام زنگ میزنم...اس ام اسم که دیگه هیچ!!!!
۲.خوب خیلی زیاد.هر چند یه وقتایی ام میفهمم اشتبا کردم.اما خوب....کاریش نمیشه کرد.ظاهر آدما ناخود آگاه تاثیر میذاره دیگه.
۳.بهترین...آخه خیلی انا؟!مهربونم!خاکی ام!اهل کلاس گذاشتن نیستم....دوسندارم کسیرو ناراحت کنم.همیشه سعی میکنم من اول عذرخواهی کنم...
بدترین...یکم زودرنجم.... یکمم زود عصبانی میشم....شاید به روم نیارم اما حالا حالاها بکسی اعتماد نمیکنم...خیلیا میگن کینه ایم هستم!
۴.زیباترین روزای من از وقتی شکل گرفت که دانشکاه قبول شدم .اونم تو رشته ای که خیلی دوسش داشتم.خیلیا هستن که میگن معماری دوسداشتن اما من واقعا یجور دیگه این رشترو دوسداشتم.بعد اونم که دانشگاهو آشنا شدن با یسری آدما که الان خیلی خیلی دوسشون دارمو رنگ دیگه ای به زندگیم دادن.....
بدون شک این یه سال بهترین سال زندگیه من بوده.

negar یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام زیبا جان
۱.چه موسیقی رو دوست داری؟
۲.خواننده مورد علاقت؟
۳.سال اول دانشگاه قبول شدی؟

۱.پاپ!
۲.فرزاد فرزین! خیلی با صلابت میخونه!خوشم میاد!
البته آقای جعفری ام صدای خوبی دارن!!!
۳.نه .سال اولم دانشگاه غیر انتفاعیه صدرا عمران قبول شدم.اما چون معماری دوسداشتم نرفتم.

zahra یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام زیباجون،تعطیلات خوش میگذره؟خیلی سرت شلوغه هابااینهمه سوال!!!
1)چقدحاضری برای یه دوست ازخودگذشتگی کنی؟(دوستی که خودت فکرمیکنی خیلی ارزش داره)
2)توتابستون کاری کردی که مربوط به درس ودانشگاهویه کلام -معماری-باشه؟

سلام زهرا جون!آره.... خوش که میگذره .یعنی بد نیس.... بیایم دانشگاه بیشتر خوش میگذره!!
آره دیگه!!!اشکال نداره! خیلی حال میده!

۱.خیلیییییییییییییی حاضرم در حد توانم هر کاری براش بکنم...
۲.بله! صد البته!!عرض شود خدمت حضورتون که... جای شما خالی حسابی خوابیدیم!و با این حرکت سرشار از زحمتو اراده خودمونو آماده کردیم واسه شب زنده داریای دانشگاه!!!
بی شوخی هیچ کاری نکردم! بخاطر ماه رمضون من حتی جرئت نمی کردم پامو از خونه بیرون بذارم....موندیم تو خونه و....بخاطر ماه رمضون خوردنم که در کار نبود.. هی خوابیدیم!!
آخه... چرا سوالات کم بود!!!؟؟؟

zahra یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

راستی یه سوالم ازبچه هادارم،بچه هابرای انتخاب واحدتاریخ امتحان درس مقاومت و مصالح ساختمانی یکیه مشکلی پیش نمیاداگه انتخابشون کنیم؟!!!!!

zahra یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

آخه سوال دیگه ایم به ذهنم نرسید!!ولی اگه سوالی بودنمیذارم تودلم بمونه حتمامیپرسم

هادی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

با تشکر از زیبا خانم بخواطر جوابهای کاملشون.
زیبا خانم دیگه شما که نباید این حرقو بزنید...صدای من به پای صدای شما که نمیرسه!!!شما بحونید من باید برم بز بچرونم!!!!!
۱- واسه پسرا بیشتر تیپ اسپرتو میپسندی یا رسمی(شلوار پارچه ای و پیرن)؟

۲-واسه اسمای زیر اولینصفتی که به ذهنت میرسه رو بگو.....جونه من هر چی به ذهنت اومد بگو چه خوب چه بد:(اگه بد بود و نخواستی بگی مشکل نداره...جلوش نقطه چین بزار)
مادر:
پدر:
پسر خاله:
شنی:
الی:
فائزه:
شفی:
مالمیر:
آرین:
استاد خدا بنده لو:
هادی:
نیما:
.
.
.
۳-اهل چشمو هم چشمی و غیبت هستی؟

۴-در اینده دوس داری شاغل باشی یا خانه دار؟

۵- یک ملیارد تومن پول داری....اولین کاری که میکنی!!!!؟؟؟

۶-چند سال دوس داری از خدا عمر بگیری؟

۷-زندگی تو کدوم شهر ایرانو بیشر دوس داری؟؟؟

۸-بجز ایران...زندگی تو کدوم کشورو ترجیح میدی؟

۹-نظرت راجب من چیه!!!؟؟

خواهش دارم!شکسته نفسی نفرمایید!!!

۱.بستگی به جاش داره.....و اینکه کی میپوشه.جوب به بعضیا اسپرت میاد به بعضیام تیریپ مردونه!به شما البته...بیشتر...اسپرت...اما نه! جفتش میاد!!!
۲.اوکی!

مادر: عاششششششششششششقشم.
پدر:بابای من بهترین بابای دنیاس!!!
پسر خاله:کدومشون؟!
شنی:وظیفه شناس بامحبت بامزه
الی:مهربون باگذشت
فائزه:ته هرچی مرامو معرفته دمت گرم فائزه!!!
شفی:مهربونو نازنازیوبانمک!
مالمیر:پاکو صافو ساده
آرین:اعتماد بنفس بالایی داره
استاد خدا بنده لو:یه استاد واقعی....
هادی:دوسداشتنی مهربون......
نیما:هادیرو ترجیح میدم!

۳.اگه بگم نه! اصلا ! که دروغ گفتم!!اما خوب سعی میکنم کمترش کنم!!
۴.اگه به زندگیم لطمه نزنه شاغل بودنو دوسدارم.بنظرم کار کردن واسه خانما خیلی مهمه. اما فقط بحث درامدش نیستا.. این حس مفید بودنو حضور توی اجتماع و یه حسه ه ه ... چجوری بگم....!!!...اعتماد بنفس آدمو بالا میبره.در کل حس خوبیه!
۵.میرم خرید!!!!!!!!!!
نه شوخی کردم.... واسا....پول کمی نیس باید یه برنامه ریزی اساسی کرد روش!!!
اما گفتی اولین کار؟؟؟ همون میرم خرید!!!
۶. ۷۰/۸۰ !!!بیشتر؟؟ نه!!!! نه اصرار نکنید کافیه!!!
۷.با شرایط فعلی....تهران.اما اگه هیچ دغدغه ی دیگه ای نداشتم...مثل دوری خانواده و امکاناتو اینا....تبریز.
شهر آمال من تبریزه...زندگی کردن تو یه شهری که همه به زبون مادریت حرف میزنن خیلی لذت بخشه.مخصوصا واسه منی که 10 ساله از شهر پدر و مادریم دور بودم.من خودم متولد تهرانم و ساکن کرج!اما نه خودمو تهرانی میدونم نه کرجی!من عاشق تبریزم!
۸.بنا به دلایلی!!! اسپانیا!!!!
۹.تو؟؟؟؟.....پسر خوبی هستی!قبول کن صدایه خوبی ام داری!

ستاره دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام مجدد به عزیزم.
1.اگر یه خواننده معروف بهت پیشنهاد ازدواج بده قبول می کنی؟
2.اگر ازمایشات بهت ثابت کنه که اگر با فرد مورد علاقت ازدواج کنی نمی تونی بچه دار شی ازدواج می کنی؟
3.چه رنگ لاکی و می پسندی؟
4.از من خوشت میاد؟
5.تو هم مثه اکثر بچه ها اول سال از من بدت میومده؟
فعلا باشه عزیزم.
در ضمن به خدمتتون میرسم بنده شخصا.

سلام ستاره جونم! بابا حسابی شرمندومن کردیا!!!
۱.نه.
۲.ای بابا! چرا باید به چیزای منفی فک کنیم!یه جمله ی قشنگی هس که میگه نگران اتفاقای آینده نباش! نگرانی های امروز واسه امروز کافیه!
۳.قرمز!!! لاک قرمز فوق العادس!اما حیف که بیرون نمیشه زد!خیلی جیغه!
۴.آره بابا خیلی بچه باحالو بانمکی هستی!البته یه مشکل گنده ام داری!بگم؟........
یکم زیادی غیر قابل پیش بینی هستی که این خیلی بده!
۵.امممممممممممممم خوب.... آره!اول سال که خیلی بد عنق بودی!تقصیر خودته خوب!! ولی الان حداقل اینو مطمئن باش ما بچه های نیلوفر۳ خیلی دوست داریم.

اااااااا؟؟؟؟؟ مگه چی کار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به بابام میگما؟؟؟؟؟
بااااااااااااااااااااااااباااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!بیاااااااااااااااا ستاره میخواد دعوام کنه!!!!!!!!!!

دانیال دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام و عرض درود خدمت خانوم حجابی
واقعا متشکرم...فک نکنم لیاقت این توصیفات رو داشته باشم...

من چندتا عذر خواهی به شما بدهکارم چون اول سال فک میکردم خیلی کینه ای هستی ولی الان پشیمونم و احساس ندامت می کنم (لطفا صورتمو شطرنجی کنید)
خب نوبت منه سوال بپرسم
1)نظرت راجع به زندگیه الانت چیه..
2)سر کلاس کدوم استاد بیشترین لذت رو میبری؟
3)تا الان به خود کشی فکر کردی؟اگه اره چی شده که پشمون شدی؟
4)از خودت راضی هستی؟
5)تو زندگیت الگو داری؟
6)عقاید خونوادت در مورد رابطه پسر و دختر چیه؟ یعنی از اینکه با بچه های کلاس راحت هستی راضین یا نه
7)یه سوال سخت...بهترین دوست...فقط یه نفرو بگو...(نیای بگی شاسته و الهام و شفیعه وفریبا و فائزه و سه تا نقطه ها
اینا رو زیاد شنیدیم)
8)بدترین لحظه عمرت بجز زمانی که فهمیدی ملایر قبول شدی
9)چه سوالی رو دوست داشتی ازت بپرسم که نپرسیدم
جوابش رو هم بگو
پیشاپیش از جوابای کاملت ممنونم و مرسی از اینکه نگفتی بعدی

سلام!حالا کم گفتم آقای مالمیر....
اشکال نداره میذارمش بپای جوونیتون!!!
البته منظور من به شما نبودا؟؟از کسایه دیگه ای هم شنیدم.
۱.خداروشکر خیلی راضی ام و کاملا هم احساس خوشبختی میکنم.خانواده ی ما نه خیلی ثروتمندن نه خیلی اسمو رسم دارو....اما خداروشکر هیچ وقت چیزی کم نداشتم و همیشه خوش بودیم.
واقعا دم خدا گرم به این سن رسیدم هیچ وقت مشکل خیلی بزرگی نداشتم.ایشالله که همیشه چنین زندگی داشته باشم
۲.استاد خدابنده لو.هرچند این سلیقه ی متفاوتش گاهی اوقات یکم اذیتم میکردو بر خلاف انتظارم از کارام خوشش نمی امد!!!! اما عالی بود.
۳.نه به اون صورت...یادم نمیاد.
۴.ایییییی نمیدونم !!راستش.... سوال سختیه!شاید واسه اینه که سردرگمم!نمیدونم کدوم راه درسته کدوم راه غلط....هرکسیم یه طرفو به آدم نشون میده...نمیدونم!
۵. نه....بعضی از شخصیتا هستن که دوسشون دارم.اما....نه در حدی که بخوام عین اونا باشم.
۶.پدرم یه مدتی تو دانشگاه کار میکرد واسه همینم با این محیط ها آشنایی داره.به مامانمم معمولا میگم خیلی چیزارو...
اما در کل خانواده ی ما یه تیپ + و تا حدی مذهبی محسوب میشه و راحت بخوام بگم نه ....خیلی به روابط نزدیک بین دختروپسر راضی نیستن.....
۷.میخوای دعوا را بندازی!!!!باشه منم میدونم چیکار کنم!!!
بهترین دوستم اسمش فاطمه اس ۷/۸سالی میشه که باهاش دوستم.دوران راهنماییو دبیرستانو پیش دانشگاهی ام باهم بودیم.و خوب ساکنه کرجم هس.
البته ازدواج کرده اما ما هنوز باهم خیلی دوستیم....وخوب رفتو آمد خانوادگی هم داریم.
(بچه ها حلالم کنید!!!!)
۸.هه!!!تیکه ی جالبی بود!!اما من میدونستم با این رتبه ملایرو میارم!
امممممممم.....شاید....تصادف عموم..آره همین.
۹.نه راستش چیز خاصی تو ذهنم نبود.
فککنم کامل بودن؟بعدی ام که نگفتم!!!

ستاره دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام مجدد به عزیز دلم.
1.چرا غیرقابل پیشبینی هستم؟
2.تو خانوادتون از همه خوشگل تری یا نه؟
3.تا حالا به من حسودیت شده؟
4.به کیا تو زندگیت حسودی کردی؟
فعلا باشه.
به موقش بهت میگم و دعوات می کنم.

سلام!!!!
۱.بذار مثال بزنم
مثلا...داریم خیلی عادی راجب یچیزی بحث میکنیم.... یهو قاطی میکنی!!!من که یوقتایی ازت میترسم!!
۲.نه.آبجی بزرگم از من خوشگلتره!!
۳.بتو؟؟امممممممممم......یوقتایی که مانتوهای خوشگل میپوشیدی آره!!!!
۴.خیلیاااایکی دوتا نیستن که!!! خداییش حال کنید چه بچه ی صادقیم!!!

مثل اینکه دیگه مامانو بابا جواب نمیدن...فککنم باید یکی دیگرو صدا بزنم!

هادی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

کسی منو صدا زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟احساس کردم یکی صدام کرد
بد خوا مد خوا داری خودم سرشو میبرم یه کله پاچه دور هم بزنیم...سی صفاتو عشقه زیبا خانم....

آااااااااااقای جعفری خخخخواههههش می کنم خودتونو کنترل کنیید....

(ایشون کی بودن بجای بنده جواب دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من زیبا هستم!!!!!!!!)
دیگه نبینما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل اسمتو بنویس دوست گرامی!!!

yeki سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

chie amooee
gardan keshi mikoni vase ma
bahs bahse davas?
albat hagh daria
injoor ghazie ha roo nemishe vel kard
(nima joon nabinam narahatito...narahat k nashodi? shokhi booda)

برادر گرامی!!!؟؟؟؟
خوشحال میشدیم خودتونو معرفی میکردید!
بابا شما که چیزی نگفتی!!! خوب اسمتو بزن دیگه!!!!!!!!!!!!!!

ستاره سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

زیبااااااااااا
این رسمشه؟
بی معرفت....
1.خوشمزه ترین چیزی که تو زندگیت خوردی چی بوده؟
2.تا حالا کسی زده تو گوشت؟

ا؟؟؟؟ستاره جون!!! مگه من چی کار کردم!!!!فقط از خودم دفاع کردم!!! وگرنه خودت میدونی که چقد دوست دارم!!!!!شوخی بود دیگه!
۱.عاشق سالاد کاهو ام با سس فراوان!!! و.......ذرت مکزیکی های ملایر!!!!!
۲.به شوخی که آره!!!!! اما جدی...نه خداروشکر!!! یادم نمیاد.

zahra سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام،واقعاجاداره همینجاازهمه بچه هاتشکرکنم که جواب سوالمودادن!واقعاشرمنده کردین،من چجوری جبران کنم این همه لطفتونو؟؟؟؟!!!!!!!!

هادی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام عمو یکی!!!!
چطوری؟خبری ازت نیست ؟ قبلا بیشتر به ما سر میزدی!!!!
سلام به زن عمو یکی برسون!

شایسته سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

زهرا جان درس شده من فک کردم خودت دیدیش

zahra سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

ندیده بودم.مرسی شایسته جونم،حداقل توجوابمودادی

مهرداد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

. احتمالا مجردی دیگه!به ازدواج فکر میکنی؟چه سنی رو برای ازدواج مناسب میدونی؟چرا؟
2. فرزند چندم هستی ؟ چند خواهر برادر دارید ؟ اختلاف سنیشون باهات چنده ؟ اسمشاونو تک تک بگو
3. شغل شریف ابوی گرامی چیه ؟
4. با چه کسی تو خانواده احساس نزدیکی میکنی ؟ از بین فایمل چی از بین اقایون و خانوما ؟
5. گواهینامه رانندگیتونو گرفتی ؟ کی؟ چند بار رد شدی تو ازمون شهری؟ ماشیینتون چیه ؟ سرعتون معمولا چنده ؟
6. آشپزیت چه طوره ؟ چی رو بهتر از همه میپزی ؟ چی رو سختته بپزی ؟
7. نوع موبایلت چیه ؟ چند خط داری؟ اگه 2 خط یا بشتر داری برای هر کدوم یه گوشی گذاشتی ؟چه گوشیهایی؟ هزینه مویالت چه طوری؟ بالا یا پایین یا وسط ؟ هزینه اس م است بیشتر میاد یا صحبتت ؟
8. شباهت دماسنج با ورقه ی امتحان در چیست؟
9. اگر شخصی خیلی سر شناس باشد ؛ به نظر شما چه کاره است ؟
10. چرا لک لک موقع خواب یک پایش را بالا می گیرد ؟
11. فرق باتری با مادر زن در چیست ؟
12. اهل مطالعه هم هستی ؟ چه نوع کتابی رو بیشتر میخونی ؟
چند تا کتاب داری ؟ اخرین کتابی که خریدی کی بوده ؟قیمتش چند بود ؟
13.بهترین هدیه ای که میتونی به کسی بدی چیه؟ دوس داری به کی هدیه بدی؟
14.تیپ یه دختر باید چجوری باشه؟ پسر چی؟
15. تیپ لباس پوشیدنتون چه طوریه ؟
16.الان چی تنتونه ؟ (اینو اگه دوس داری جواب بده)اصراری نیست جواب بدی.
17. چرا بعضی ها فکر می کن که دوست شدن با جنس مخالف یه نوع جرمه یا همون گناه ؟؟؟؟(البته من خودم این کارا رو دوس ندارم)
18. یه جای دیدنی و دنج و سرسبزه شهرتون با نام و نشانی کامل بگو؟؟؟
19.با رفقات پاتوق داری؟کجا؟
20. فاصله زمین تا خورشید؟
21. چرا میگن بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است! ؟
22. یک جمله داشجویان ایرانی رو وصف کن؟
23. بعدا چه کسی پیشت خواه بود؟
24. بعدا کجا خواهی رفت؟
25. فکر میکنین کدوم خصوصیتت باعث جلب نظر دیگران میشه؟
26.چرا اهل کل کل هستی؟
27. نظرت راجع به تبعیض بین زن و مرد چیه؟
28. پنج تا چــــرا که توی زندگیت که هنوز جوابی براشون پیدا نکردی
29. حالا پنج تا آرزوی مهم خودتون رو بنویسین.
30. کدوم یک بدتره؟
- خیانت
- طلاق
- سوختن و ساختن
- سرد شدن تو زندگی
31. کدومش وحشتناکتره و چرا؟ سوسک، موش، گربه، سگ، مار، زنبور، عقرب، مارمولک، مگس، پشه، اژدها؟
32. از چه تیپ آدمی خوشت میاد و چرا؟
33.جلوی آینه با خودت حرف میزنی؟ چرا؟
34. جمع کن و حسابگری یا ولخرجی؟ چرا؟
35. یه بیت شعر بگو که توش کلمه "گور خر" به کار رفته باشه
36. نظرت در مورد خواستگاری خانمها از آقایون چیه؟ چرا؟
37. فرض کن آینده است و الان همه چیز عالی و روبراهه ، الان دامادت رو بیشتر دوست داری یا عروست رو؟
38. مادر زن خوبی میشی یا مادر شوهر خوبی!
39. بهترین تفریحت چیه؟ چرا؟
40. زمین چرا گرده؟
41. چرا وقتی سیب تو سر نیوتن خورد تعجب کرد؟
42. چرا مارمولک شبیه سوسماره ولی بهش میگن مار+ مولک؟
43. خیلی اساسی و فنی اما خلاصه بزغاله رو توصیف و تشریح کن:
44. خیلی اساسی و فنی اما خلاصه منو رو توصیف و تشریح کن(نگی غمگینما)
45. تا حالا دعوا و کتک کاری داشتی؟با کی؟
46. عشق رو تو نیم خط تعریف کن:
47. نظرت راجع به کله و پاچه چیه؟ سیرابی دوست داری؟ حلیم چی؟ نون و پنیر بهتره یا کباب بره؟
48. از بین زیبایی و ثروت کدوم رو انتخاب میکنی ؟ البته فرض بر این است که با ثروت زیبایی رو نمیشه خرید( فقط یک انتخاب)
49. چرا همه گیر دادن تعداد دخترهای مجرد و در بیارن اما هیچ کس نمیپرسه میل به ازدواج دارن یا نه؟
50. دوست داشتی خواهر برادر دیگه ای هم داشتین ؟؟؟ اگه اره کوچیکتر یا بزرگتر؟؟؟
51. چندتا دوست واقعی داری؟؟؟کسایی که میتونی روشون حساب باز کنی.؟؟؟
52. بهترین ادکلان مردانه و بهترین ادکلان زنانه ؟
53. بهترین اسم دختر و بهترین اسم پسر
54. چرا میگن پرسپولیس سرور استقلاله ؟(البته راست میگن)

اول از همه علیک سلام.!!!!!مرسی!!!بله بله مام خوبیم!خانواده ام خوبن!!!سلام دارن خدمتتون!!شما خوبید! مرسی!!!!


آقای حاصلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بخدا نوبت شمام میشه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۱.با اجازه ی بزرگترا بله!مجردم!آره بابا مگه میشه فک نکرد!!حرفا میزنیا!!!
۲۵ سال بد نیس! (زودترم شد شد!!!!)دوس دارم درسم تموم شه بعدش یا یه کار خوب پیدا کنم یا ارشدمو بخونم.خلاصه تکلیفم با خودم معلوم بشه بعد!
۲.بچه ی دومم.بزرگه اسمش پریساس ۱سال از من بزرگتره دانشجویی ترم ۷ برق!!(اصرار نکنید قصد ازدواج نداره!!!)کوچیکه اسمش مبیناس ۱۳سال از من کوچیکتره میره کلاس دوم!!
۳.پدرم..قبلا مدیر امور اداریه دانشکده ی علوم پزشکیه کرج بودن اما الان تو اداره ی مرکز بهداشت کرج مشغول خدمت به خلق الله هستن!
۴.آبجی بزرگم.از فامیلای دختر: دختر عموم لیلا.واز آقایون با اجازه ی بعضیا(!) یکی از پسر خاله هام!
۵.بله ه ه ه گرفتم....اونم پارسال!!!
ااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بخدا فقط یبار رد شدم!!!با اجازتون ال ۹۰ داریم!!!والا با ماشین بابام که نمیرونم! اما پارسال.......(همه ی اینارو گفتم که بگم بابام پارسال برام ماشین خریده بود!!!!)یه ۴۰/۵۰تایی میرفتم!!!!البته اصلا جای نگرانی نیست کمربندمو میبستم!!!!!!!!!!
۶.اونجوری حرفه ای نیستم!!!اما خوب میدونید که آشپزی تو خون ما خانم هاس البته قول میدم خوبه خوب یاد بگیرم!!!
خورشتارو خوب میپزم!!!پره فلفل و لیمو میکنم!! خوب دوسدارم اینجوری! من چیکار کنم که بقیه دوس ندارن!!!
!اما با در آوردن کتلت وهمچنین کوکو سبزی یه مقدار مشکل دارم!!!البته تمرین کنم یاد میگیرم!استعدادشو دارم!خوشحال میشم دوستان راهنماییهای لازمو به اطلاعم برسونن
میدونید با این برگردوندنش یکم مشکل دارم.هی خورد میشه نمیدونم چیه لامسب!! اه ه ه!!! البته مامانم هی توضیح میده ها اما فک کنم هنوز به کسب تجربه نیاز دارم!
۷.گوشیم x3 هستش.والا یه خط بیشتر ندارم از پس همین یکی بر بیام هنر کردم!!! الان که خونم با گوشیم زیاد نمیزنگم اما امان از این اس ام اس!!! روزی 1000نزدیک تومن اس میدم.نمیدونم انقدرام زیاد نیس!!فقط مشکل اینجاس که میترسم چن سال دیگه آرتروزه انگشت بگیرم!!!
8.
9.حتما همکار بابای منه!!!!!!!!آره شک نکنید!
10.چون اگه دوتاشم بیاره بالا حتما میخوره زمین!
11............................................بعدی!
12.ااااااااااااای....یکم.
دوران نوجوانی عاشقانه!فهیمه رحیمی؟م.مودب پور؟رویا سینا پور!!!!دوران جوانی زدیم تو خط رونشناسیو قدت فکرو از اینجور اراجیف! الانم که دیگه سنوسالی ازمون گذشته دیگه زدیم تو خط معماری!!!زیاد نیس پره پرش 20تا!!!
آخرین بار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شطرنجی کنید!!!از نمایشگاه کتاب!!30/40تومنی کتاب خریدم.

۱۳.هرچی که طرف دوس داشته باشه و خوشحالش کنه.در ضمن غافلگیر کننده هم باشه!
به کسایی که دوسشون دارم.
۱۴.من خودم که....تیریپ خانمیرو واسه دخترا دوس دارم!مثلا خودم....همیشه دوسدارم کفشی بپوشم که پاشنش ۱۰ سانتی باشه!(حتی شد بیشتر!!!) یه کیف دوشی بندازم
اما خوب نمیشه که!اه ه ه ه!!!!مجبورم تو دانشگاه اسپرت بپوشم!چیه کتونیو کوله!انقده بدم میاد!استیل آدمو بهم میریزه!!!
پسرام...باید سرسنگسن باشن از تیپای جلف خوشم نمیاد
۱۵.ارجاع به شماره ی ۱۴!
۱۶.اهم.... اهم!!! یه مانتو مشکیه بلند پوشیدم تا...حدودن شصت پام. باز بذار نگا کنم!!! آره ...تا همون جاهاس! با یه مقنعه ی بلند مشکی!البته احتیاط شرط عقله!یکی از چادر گل گلیایه مامانمم سرم کردم!زشته دیگه جلو روی شما!!!!!
۱۷.من که فک نمیکنم!!!از کسایی که فک میکنن بپرسین!
۱۸.پارک چمران!!!! البته اگه میخوایی با.....تشریف بیارید اونجا نرید!!یه مقدار بگیر بگیره!!! یه زنگ بزنی آدرس یکی دوتا کافی شاپو عرض میکنم خدمتتون!!!!!
۱۹.آره بابا مارو ول کنی تو پاساژا همدیگرو پیدا میکنیم!
۲۰. ۴۶۴۸۶۴۸۶۸۸۷۴۱۰۰۳۶۴۲۶ متر
۲۱.ااا؟؟؟ میگن؟؟والا ما بیخبریم!!!شما میگید؟!
۲۲............................!!!!ببخشید همش سانسور شد!!!
۲۳.همسر ایندم!!
۲۴.هر جا که ایشون بگن!!!
۲۵.ای بابا یکی دوتا نیس که...خوشگلم خوش تیپم خوش استیل باحال مهربون باصفا با مرام ملت دیگه چی میخوان؟!البته یه مشکلی ام دارما اصلا اعتماد بنفس ندارم!!!خیلی بده دیگه!!!!
۲۶.چون نیستم!
۲۷.خوب..نباید خیلی هم مردهارو تو مضیقه گذاشت!!خودتونو ناراحت نکنید درس میشه!!!ما پشت شماییم.
۲۸.این سوالارو دقیقا از چنتا سایت کپی کردی!!!
اسم گوشیت چیه؟!! خیلی با دوامه آخه!!!آخه همیشه تو گوشیتی!!! موندم نمیسوزه؟؟؟!!!
چنتا د.د داری!!
به چن نفر تاحالا پیش دادی؟؟
۲۹.به ترکی مینویسم بلد نیستید بخونید؟مشکل خودتونه!!!
الاه!!!! من درس اوخیام.....دهتر اولام....وانت آلام......میوه ساتام!!
۳۰.خیانتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
۳۱.همه ی موارد!من کلا با حشرم مشره و حیوون مشکل دارم!
۳۲.خوشتیپ خوش صحبت مهربون خوش اخلاق باحال دوسداشتنی....
واقعا نفهمیدی چرا؟!؟
۳۳.نه.مامانم گناه داره همین مونده فک کنه دخترش خل وضعه!!!
۳۴.واسه یچیزایی خرج میکنم تو یچیزایی صرفه جویی!
درکل اینا همش حرفه!پول داشته باشم خرج میکنم نداشته باشمم
۳۵.بهرام که چور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟؟!!!(مگه چنتا گور داریم!!همون گر خرو میگه دیگه!!!)
۳۶.با گلو شیرنی یا بدون گل و شیرنی؟
۳۷.تابلوئه دیگه!!! دومادمو!
۳۸. ۱۰۰٪مادر زن خوبی!! من در کل دخترمو بیشتر دوس دارم!!!چیه خوب؟؟!!!حرفیه؟؟!!!
۳۹.خرید! دوسدارم دیگه! حال میده!!!!
۴۰.چون تو تلویزیون نشون میده!!
۴۱.آخه بالا سرش درخت گلابی بود واسه همین!
۴۲.حالا چون شما اصرار دارید از این به بعد میگیم سوس مولک
۴۳.ای بابا....اصلا نمیشه آقای حاصلی!!!تخصص شماس!شما بفرمایید!!!
۴۴.مرمووووووووووووووووزز!!!مشکووووووووووووووووک!!! و همینطور ارومو سر به زیر
۴۵.آره بابا!!! با آبجی بزرگم که حوصلمون سر میره...میگم پری؟؟؟بیا دعوا!!! اونم میگه باشه!!!!
موهای همدیگرو میکشیم!!!جونم براتون بگه....لگدو...مشتو.....یا اینکه یه سری حرکتای غیر ورزشی انجام میدیم!!!مثلا... تو غذای هم آشغال میریزیم!!!تو چایی همدیگه.... آره واینا!!!
بعدش بلا فاصله آشتی میکنیمو میشینیم هی می خندیم هی میخندیم!!!! خیلی خوش میگذره!!!!!!!!!!
۴۶.نمیدونم چه ... ولی هس!!!
۴۷.بد نیس!...نه!!!اصلا!!! اه ه ه ه .....حلیم؟؟آره خیلی!بابا من سالاد کاهو دوسدارم بکی بگم آخه؟؟؟!!!!
۴۸.قطعا و ۱۰۰٪ ثروت!!! زیباییرو میخوام چیکار!!بذار دم کوزه ابشو بخور!!
۴۹.از کجا میدونی ندارن!!!!
۵۰.آره!!!دوسداشتم یه ۱۰تایی بودیم !!! هرچی....دختر....پسر.... فرقی نمیکنه!!!

۵۱. ۴/۵تایی هستن!خداروشکر
۵۲.اینجا بوتیکه عطر فروشی این بقله
۵۳. والا اگه قدار باشه اسمارو باهم ست کنیم!!!!!...
کفتر و صفدر
کبری و اکبر
رفعت و هشمتم...ای بد نیس!!!
۵۴. دوره ی این حرفا گذشته!!! کاسه کوزه هاتونو جم کنیدبرید که عشق است فقط تراختور!!!!!!
ال یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور پرچمی!!!!!!

(یعنی باد و بارونو طوفان تموم میشن اما پرچم تراکتور همیشه سر بلنده!!! )
ای ول!!!!!!!!!!!!!
بزن به افتخار تراکتور!!!!!!پر طرفدار ترین تیم جهان!!!!!چلسی ملسی رو همرو گذاشته تو این جیب کوچولوی شلوارش!!!

(مرسی آقای حاصلی.خیلی جالب بود.فقط اگه منم یه جاهایی یکم شوخی کردم بدل نگیرید!!!جاهایی که احساس کردم جدی پرسیدید جدی خواب دبدم شوخیارم که منم چرتو پرت گفتم دیگه!!!)

هادی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

سوال ۱۶ توسط من انتخاب شده!!!!

واااااااایییییییییییی......
مهردااااااد
چه خبره؟؟؟
ببخشید آقا هادی شما باید سواله 16 رو حذف می کردید....
بعدشم استقلال سروره پرسپلیسه...

(بساطی داریما!!!!داداش؟آبجی؟؟؟؟ من زیبام! جواب نده ده؟؟؟؟به چه زبونی بگم؟!نکنه ترکی؟!!!تتسن بالا؟؟؟؟ جواب ورمه!!!!)

هادی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

یه جیز دیگه!!!!
من رسما جلوی مهرداد کم اوردم..

مهرداد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام.ببخشید من کافی نت بودم عجله داشتم سلام یاد م رفت.معذرت میخام

سلام آقای حاصلی!خواهش میکنم!همش شوخی بود.امیدوارم شمام ناراحت نشده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد