آکواریوم خانگی

وجود آشفتگی در زندگی شهری و صنعتی امروزضرورت ایجاد آرامش را دو چندان می کند ، برای دستیابی به این مهم روشهای متعددی درپیش روی ما قرار دارد و تنها با باز کردن چشم سومی می توان بر این مقوله تسلط یافت . یکی از روشهای رسیدن به آرامش دسترسی به محیط طبیعی است، متاسفانه امروزه با گسترش زندگی آپارتمانی رابطه انسان با طبیعت به میزان قابلتوجه ای قطع شده است و انسان همواره در تلاش است تا این خلاء بزرگ را با کشاندنگوشه هایی از طبیعت به محل زندگی خود پر کند . در کشورهای توسعه یافته آکواریوم جزئی از دکوراسیون داخلی منازل ، فروشگاه ها و اماکنتجاری بشمار می رود . روانشناسان معتقدند 15 دقیقه تماشای آکواریوم می تواند انسانرا به مدت 48 ساعت شاداب نگه دارد و بر تمرکز افراد جهت یادگیری بیافزاید. گذشته ازآن آکواریوم می تواند به زیبایی معماری داخلی بنا کمک شایانی کند ، البته رعایت اصول صحیح در بکار گیری آکواریوم بسیار مهم و قابل اهمیت است .

من که دوست دارم خونم آکواریوم داشته باشه......

نظرات 7 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
به به خانوم مسلمی
اول از همه نویسنده شدنتونو بهتون تبریک میگم
مطلب جالبی بود یه جورایی معماری بود
دمت گرم

ممنون از تبریکتون.
قابلی نداششت.

دکتر افشار دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

خانم مسلمی.به شما تبریک میگم.
من که وقتی اکواریومو میبینم دلم برای ماهیا میسوزه.همینجوری زل میزنن به ادم.بهم التماس میکنن....اینو تو چشاشون میخونم.تو دلم میگم این ماهی هم دوس داره مثل همهء‌دیگه توی دریا زندگی کنه.ولی ما انسانها برای زیبایی خونمون دوس داریم ....
پرنده هارو تو قفس نگه میداریم که برامون بخونن و از دیدنشون لذت ببریم اما به چه جرمی....من دو تا قناری داشتم که جفتشون تو خونه ول بودن و میچرخیدن!!
ای بابا.اون دنیایی هم هست.ی روز باید جواب پس بدیم و این عین عدالته

سلام.
ممنون از تبریکتون.
معلومه خیلی دلسوزه حیوانات هستید خوب خداروشکر.

ستاره دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

آقای دکتر یه سوال شما کی هستین؟

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

من دکتر نیما افشار هستم

شفی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

ستاره منم نویسنگیتو تبریک میگم ایشلا صد سال به این سالها!مطلبتم خوب بود ولی کاش عکسای بیشتری داشت

مرسی عزیزم.
صد سال به کدوم سال ها؟؟؟؟؟
شفیعه جون دوست داشتم عکس بیشتری بذارم زیادم دنبالش گشتم ولی زیاد عکس نداشت.
دیگه ببخشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام ستاره جونم.منم بهت تبریک میگم ب جمع نویسنده ها خوش امدی!!!

زیبا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

ببخشید اسم نذاشتم زیبام!!!!

سلام عزیزم
ممنون از تبریکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد