صندلی داغ ۴

سندلی داغ ۴


به نام خدا....

در ادامه این داستان دوست عزیزمون (یا همون عزیزشون) خانم شفیعه عباسی رو این صندلی هات میشینن...

امیدوارم سوالارو کامل جواب بدن....

ناراحت نشن....

دختر خوبی باشن....

ساکت بشینن و فقط به سوالا ج بدن!!!!

ترجیحا نامه ننویسن...

از سوالا سر سری نگذرن....

سوالارو زود جواب بدن....

الهی من.....نه !دوستاتون به قربونتون برن!

اسسسست

این سندلی به مدت 4 روز از شنبه تا ساعت 24 روز سه شنبه مهمون این سندلی هستند!!!!(تو این چند روز صء صندلی آب شده....از الان سندلی درسته)


بپا نسوزی!!!!






نظرات 26 + ارسال نظر
شایسته شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام شفی جون راستش بیشتر سوالایی که تو ذهنمه جواباشو میدونم ولی خوب امیدوارم اماده باشی
۱.چه احساسی داری تاریخ تولدت روزش با من یکیه(ششم)
۲.میدونم جفت داداشتو خیلی دوس داری ولی دوس داشتی حسین شبیه محسن بود یا به عکس؟
۳.دوس داری دوباره بیاین سنندج زندگی کنید؟
۴.اگه قرار باشه یکی از دوستای دوران راهنمایی رو ببینی ترجیح میدی کی باشه؟
۵.خیلی برام جالب بود که روز اول(وقت پبت نام) منو شناختی اون روز چه احساسی داشتی؟
۶.پیش اومده بوده از مدرسه فرار کنی؟
فعلا همین . . . تا بعد

سلام شنی جون عیب نداره عزیزم بپرس حتی اگه تکراری بود قول میدم بجوابم
۱. راستش اصلا دوست نداشتم هیچکدومشون شبیه هم بودن چون هرکدوم ویزگیایی دارن که با شخصیت خودشون جالبه. اگه مثل هم بودن خیلی تکراری میشدن


۲.راستش مردم سنندجو خیلی دوس دارم خصوصا اینکه بیشتر اقواممون همون طرفان.ولی پیشرفت وامکانات همدان باعث میشه که اینجارو ترجیح بدم


۳.سمیه.میشناسیش که!یکیشونم یکی دوستای همدانم که الان ازهم دور شدیم اسمش آرزوبود

۴.خیلی خوب بود خصوصا اینکه حساس میکردم خیلی غریب افتادمو ۱ جورایی بودنت آرومم میکرد


۵. راستش نه تا حالا جرئتشونداشتم

نازی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام شفیعه جونی....
1.بهترین و بدترین روز تولدت؟
2. بیشتر چه رنگ لباسی میپوشی؟
3. تا حالا شده به خاطر شخص خاصی حسابی به خودت برسی اما اون(توی اون لحظه) اصلا بهت توجه نکنه؟
4. اگه بخوای به آستانه تحمل درد خودت از 1 تا 20 نمره بدی چند میدی؟
5. چرا میگن همدانیها خسیسن(ببخشید من نمیگما بقیه میگن)
6. تا حالا پیش اومده بخوای به پسرا ثابت کنی ازشون بهتری؟
7. اگه قرار باشه طرح زندگی رو تو بدی چطور میکشیدیش؟
8. بهترین معمار آینده از دانشجوهای ورودی 89 دانشگاه ملایر؟
9. چه گلی رو دوست داری؟
10. عاشقانه ترین جمله ای که 1 نفر بهت گفته؟
11. اگه 1 روز کسی که ازش متنفری بهت پیشنهاد دوستی و ازدواج و بده چکار میکنی؟(فک کن 1 همچین آدمی وجود داره)
12. پرواز و دوست داری؟
13. بزرگترین آرزوت؟(اگه قابل گفتن هست بگو)
14. به نظرت مسیر زندگیت و تا الان درست انتخاب کردی؟
15. سر سفره عقد فقط میگی "بلــــــــــــه" یا 10تا جمله هم ضمیمه اش میکنی؟
16. اگه جایی باشی و جیره غذایی 2 روزتو بهت دادن به طوری که یکی از غذاها خیلی خوش مزه بود و اون یکی بد مزه کدومشو اول میخوری؟(باید هر دوشو بخوری)
17. فکر میکنی میری بهشت یا جهنم؟
18. قشنگترن اسم(هم دختر و هم پسر)؟
19. تاریخ تولتو به میلادی و قمری بلدی؟
20. ترجیح میدی زیر برف 1 چایی داغ بخوری یا 1 بستنی توپ؟

۱.بدترینش پارسال بود که کنکورداشتمو حتی خودمم یادم نبود بقیه سالام مثل هم بود ولی نه !فک کنم امسال بهتربود

۲.بیشتر رنگای روتینی که تو جامعه بیشتر طرفدار داره علی رغم اینکه با رنگای شاد موافقترم

۳.نه!اصولا سعی میکنم همیشه به خودم برسم آدمشم برام مهم نیس که کی باشه

۴.شاید ۱۰

۵.عیب نداره بگو عزیزم من همدانی نیستم. شاید به خاطر اینکه خیلی اقتصادینو سعی میکنن جایی که نفعی واسشون نداشته باشه خرج نکنن!البته واسه خودشونو اطرافیانشون اینجوری نیستنو بیچاره ها اسمشون بد در رفته!

۶.اهل ثابت کردن به فرد خاصی نیستم وسعی میکنم تلاشمو بکنم که از بقیه بهتر باشم اونم نه برای ثابت کردن !البته شاید امسال یه جورایی تلاشم فرق کنه!بچه ها خبر دارن!

۷.همینجوری که هست بدون فقرو بیماری. یه کاریم میکردم که فقط خودم از دل آدماخبر داشته باشم

۸.ایشالا خودمو دوستام

۹.رز و مریم

۱۰.یه بار سر ۱ اتفاق بابام بهم گفت که خدا تورو دوباره به من داد که هیچوقت از یادم نمیره واز همه جملاتی که تاحالا شنیدم قشنگتره واسم

۱۱.کار خاصی نمیکنم و فقط خدارو شکر میکنم که تو دل یکی جایی باز کردم .البته سعی میکنم جوابشو همون اول بدم که ۱ وقتی کار به شکستن دلش نکشه

۱۲.عاشششششقشم

۱۳.یه زندگی بی دغدغه با سلامتی همه خونوادم البته با پول زیادو ۱ شرکت توپو ۱ همسر خوب

۱۴.آره خدارو شکر تقریبا پامو کج نذاشتم البته اشتباهاتیم داشتم ولی نه اونقدر که از یاداوریش خجالت بکشم

۱۵.با اجازه ی مامانو بابام بله

۱۶.خوبرو میخورم بدرم ۱جوری ماسمالی میکنم تابعدا تلافیشو درارم

۱۷.نمیدونم خخخخخخخخخخیلی سخته

۱۸.پسر: یاشار دختر: آوا

۱۹.راستش فقط ماه میلادیشو بلدم!!!!

۲۰. بستنی توپ

نازی کلک همه سوالات روانشناسی بودا!

نیمی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

منم بپرسم؟.......روم نمیشه.بزار بعدا بپرسم
خانما مقدمترن

شفی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

راستی بچه ها اگه میشه نظرتونو در مورد منم بگید
خوب وبد!
قول میدم ناراحت نشم

مهرداد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام.خوبی؟۱)اخرین سو تفاهمی ک تو زندگیت پیش اومده چی بوده؟؟؟
۲)اخرین باری ک ضایع شدی کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هادیم. کجایی ؟ خبری ازت نیست؟
دوتا شماره داره که جفتشم خاموشه.ی خبری از خودت بده ببینیم مردی یا زنده ای!!!!!من که شماره ی جدیدتو ندارم.تو که داری ی زنگی به ما زن

سلام .مر۳۰.ای با پس بالاخره پای شمارم به وبلاگ کشوندیم
آخرینش در مورد یکی از بچه های کلاس بود که با حرفایی که زده بود این سوئ تفاهم واسم پیش اومده بود ولی وقتی همه چیزو برام تعریف کردم فهمیدم اشتباه کردمو خیالم راحت شدوالان باهاش راحت تر برخورد میکنم


آخرین بار همین چند روز پیش بود که سر کلاس ۱ سوالی پرسیدم که جوابشو بزرگ پای تخته نوشته بودن جاتون خالی خودم بیشتر از همه به خودم خندیدم!

زیبا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام شفی جون!!! الهی فدات شم خیلی دلم برات تنگ شده!!!یادته لپتو میکشیدم(می چشیدم!)؟!!! دوس دارم بازم بکشم(بچشم!)!!!!
باید اعتراف کنم خیلی دختر گلی هستی و من خیلی دوست دارم!
بهترین ویژگی که داری بدون شک با جمبه بودنته و بعد از اون با محبت بودنت....مهربونیت...نمکت(!!!)....وظیفه شناسیت.... خلاصه اینکه خیییییییلی گلی!!وباید بگم من خیلی خوش شانس بودم که دوستایی مثل شما گیرم امد!بوووووووووووووووس!!!
تنها ویژگیه بدتم شامل حال ما نمیشه!!! یعنی قبلا شده دیگه نمیشه. گرفتی؟

خوب..حالا...بگوببینم....!!!

۱.مارو بیشتر دوس داری یا دوستای همدانیتو؟؟؟؟؟؟؟هاااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟نه بگووووووووو؟؟؟؟؟؟راستشو بگیا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
۲.مرد ایده عالت چه شکلیه؟
۳.بزرگترین آرزوت؟
۴..بهترین خبر زندگیت؟
۵.اگه دوباره انتقالیت جور شه بازم حاضری بمونی؟؟
۶.چی تورو پایبند ملایر کرد؟
۷.راز بزرگی تو زندگیت داری؟
۸.قشنگ ترین خاطره ی دانشگاهت؟
۹.یه رشته غیر معماری؟
۱۰.بدترین حرفی که شنیدی؟
۱۱.از کسی کینه ای بدل داری؟
۱۲.نقطه ی اوج زندگیت؟
۱۳.دوس داشتی پسر بودی؟
۱۴.بهترینو بدترین ویژگیت از نظر خودت؟
۱۵.یه سوال خیلی شخصی که خودمم جوابشو میدونم!
از وقتی امدی یونی چن نفر بهت پیشنهاد دوستی دادن؟!چرا دل اینهمه آدمو شکوندیو هیچ کدومشونو قبول نکردی؟!!

سلام زیبول خانوم .
چطوری جوجو؟
با اینکه تند تند از حال همدیگه باخبر میشیم ولی بازم تند تند دلمون واسه هم تنگ میشه!اره یادمه چه دردیم داشتا!یادته اگه کار بدی میکردیم همدیگرو دعوامیکردیم؟
ای بابا زیبا تو که منو رسما به یه عدد بمب اعتماد بنفس تبدیل کردی!کمپوت کافی نبود؟به خدامن اینقدرام که تو میگی خوب نیستم خوبی از خودتونه.
کدوم ویزگی بد؟من که متوجه نشدم کدومو میگی؟

۱. راستش اول فک میکردم فرقی ندارید آخه اونایه ۴-۵ سالیه که هستن!ولی آروم میگم بین خودمون بمونه!شماهارو!

۲.بلندقد،چارشونه،باکلاس،پولدار،خوش اخلاقو شوخ،با ایمان،سربه زیر،با تحصیلات عالیه....بازم بگم!!!؟؟

۳.تو جوابم به نازی گفتم

۴.قبولی تو رشته ای که میخواستم هرچندبا دانشگاش موافق نبودم!

۵.همین الانشم انتقالی من جوره!خودت که خبرداری!

۶.دوستای خوب،جو خوابگاه،نزدیکیش به همدانو...

۷.هنوز نه

۸.نمیدونم خیلی زیادن ولی بهتریناش تو خوابگاه رقم خورد شاید اون روزی که با بچه ها آب بازی کردیمو منو تارا یه پارچ آب رو هم خالی کردیم!

۹.عمران-بازیگری-شهرسازی

۱۰.این که بهم بگن بچه ای

۱۱.خدارو شکر نه

۱۲.وقتی به آرزوهام برسم بعدشم بمیرمو اونور عاقبت بخیر بشم

۱۳.به خاطر محدودیتای جامعه بعضی وقتا آره ولی در کل از اینکه دخترم راضیم

۱۴.بهترینش اینکه هیچوقت دوست ندارم دل کسیو بشکنم
بدترینشم که زیاده ولی فک کنم اینه که یه خورده زود تحت تاثیر جو قرار میگیرم

۱۵.ای بابا زیبا بیخیال!خودت که میدونی کمیت مهم نیست کیفیت مهمه!دلشونو شکوندم!؟نمیدونم ولی خودت میدونی هیچوقت قصدم شکوندن دل کسی نبوده!ای باباا!اصلا این چه سوالاییه میپرسی؟
مگه نشنیدی میگن :چو دانیو پرسی سوات خطاست؟

رستی زیبا بوووووووس بوووووووووووس
با اجازه ۱ نفرددددددددددددددددددددددددد

تارا(زبان) یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.english-2010@yahoo.com

سلام شفی جونم..خوبی؟؟؟خیلی خیلی دلم واست تنگیده..الهی فدای اون خنده هات بشم

سوال خاصی ندارم فقط.........

هیچی..فقط خیلی دوست دارم ایشالا زودتر ببینمت

سلام تارا جونم . مگه میشه با دوستای گلی مثل شماها آدم بدم باشه؟
منم خیلی دویتون دارم و دلم واستون شده قد سوراخ جوراب مورچه .
من یکی که واسه مهر ماه لحظه شماری میکنمو هیچوقت تا این حد دلم واسه دوستام نتنگیده بود!
تاراااا؟
بوس بوس

خودم یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

خوب دیگه آقای جعفری نوبت شماست
آقای مالمیر شمام بپرسید

زیبا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

ا.در جواب آقای حاصلی همه ی اینارو گفتی که بگی تابستون کلاس اتوکد میری؟؟؟؟؟؟؟!!!
۲.میگم آخه ه ه ه ه!!!!!! دختر تو چقد کم توقعی!!!بابا یکم اعتماد بنفس داشته باش!!! تو حیفیا؟؟؟!!(مرد ایده عالتو...آره و اینا!!!!!)
۳.ویژگیه منفیت اینه که واسه غریبه ها یا کسایی که خیلی باهاشون صمیمی نیستی خیلی کلاس میذاری!!!!
بهت گفتم که؟؟روزای اول که باهم هم اتاقی شدیم همش با خودم میگفتم ای خدا این دختررو چجوری تحمل کنم!!! چقد خودشو میگیره!!!!فک کنم توام راجب من همین احساسو داشتی نه؟!
اما بعدش خوب.....میدونی دیگه!!!

زییبا؟
داشتیم؟
ای بابا شد من یه بار یه چیزی بگم شما این جمله عذاب آورو به من تحویل ندید؟
درمورد کلاس گذاشتنم که گفته بودم به خدادست خودم نیست شاید به خاطر اینه که نمیتونم زود باطرف مچ شمو گرم بگیرم
ولی در کل چشم هم اعتماد بنفسمو بالا میبرم هم کلاسامو میارم طبقه پایین یا نه اصلا زیر زمین خوبه؟

هادی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

ببخشید شفیه خانم....فک کنم چش خوردم.نتونستم سوالامو بپرسم.الانم ی مشکلی پیش اومده...اول اونو حل کنم بعدش میپرسم.دعا کنید زودتر حل شه که خیلی داره عضابم میده( این جای خالیت....رنجم میده این خاطراتو.... فکرم بی....)یاد اهنگ محسن یگانه افتادم!~!!!

دکتر افشار یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

به نام خدا
خوشبختانه مشکل ار طرف من حل شد.....
اول نظرمو راجبت بگم؟
قیافت نمکیه و بچه گونه!!! هی میخوای ادای بزرگارو در بیاری نمیتونی خودت باش. دختری تک بعدی هستی.گیرایی بسیار بسیار بالایی داری(مثل خودم) ولی توجهت پایینه.صدای خوشگلی داری ولی نمیدونم گام صدات چجوره(همه اینا رو گفتم که بگم ......)ز...ا واسم فیلتر گزاشته.نمیتونم بقیشو بگم

حالا سوالام!!!!
۱-الان چطوری؟
۲-اگه ی روز دفترچه خاطراتتو مادرت بخونه چکار میکنی؟
۳-ول خرجی؟تو ملایر در ماه چقدر خرج میکنی؟
۴-چجور فیلمایی رو میپسندی؟
۵-نیما و ز...ا قشنگتره با هادی و ز...ا؟
۶-چندتا پسرو که تاالان پیشنهاد دوستی بهت دادن رد کردی؟
۷-در عین حال با پسری دوس هستی؟
۸-***بلندقد،چارشونه،باکلاس،پولدار،خوش اخلاقو شوخ،با ایمان،سربه زیر،با تحصیلات عالیه....**** عجب؟؟؟؟مردم چه ارزو هایی دارن!!!! حتما با اسب سفید میاد...فقط ادرستونو نداره
۹-لقب من بین شما دخترا چیه؟لقب تورو که گفتم!!!!
حالا باشه تا بقیش!!!!!!<<<<.....

خوب خدارو شکر
مر۳۰.همه اینارو که گفتید ممنون.ولی ببخشید میشه ۱ خورده بیشتر در مورد گام صدا توضیح بدید!اصلا این گام که میگید چی هست؟

۱.مرسی فعلا خدارو شکر همه چیز بر وفق مراد میگذره

۲.راستش من اصلا دفترچه خاطرات ندارم .اماتقریبا مامانم از همه اتفاقات زندگیم خبر داره

۳.تا قبل از دانشگاه آره ولی از زمانی که اومدم دانشگاه اقتصادی تر شدم .والا متفاوته ولی متوسط۱۵۰-۱۶۰تومن

۴.فیلمایی که اشک آدمو در میاره .از فیلمای طنزم بدم نمیاد.

۵.هادی و ز..ا

۶.ای بابا شماها جه گیری دادید به این پیشنهاد؟؟؟؟!!!!!!!!!حال حتما باید بگم؟تو دانشگاه۴ نفر!

۷.دوست که فعلا با همه همکلاسیام دوستم ولی از اون نظر نه

۸.ای با با!این سوال بود یا تیکه ؟ خوب بالا خره هرکسی ۱ سقف انتظاراتی داره ولی دلیل بر این نیست که همه رو ۱ جا داشته باشه که!منم تهشو گفتم

شما ؟از سنتون بزرگترو پخته تر میزنید.گفتم که ۱خورده زودرنجید .ببخشید ها!خیلی خیلی ببخشید ۱ خورده ام منصوب به خود شیرینی واسه استادایید !بازم ببخشید چون باهاتون راحت بودم گفتم

ستاره یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام شفیعه جون خوبی عزیزم؟
1.چه خبرا؟
2.به نظر خودت خوشکلی یا جذابی یا با نمک؟
فعلا باشه تا بعد.

سلام ستاره جون تو خوبی؟
چه عجب تو از پیشنعادو اینجور چیزا نپرسیدی!
۱. والا الان که همدان بارونیه ومردم لیبیم تقریبا پیروز شدن

۲. خوشگل که نیستم ولی فک کنم یه کوچولو بانمک

مهندس حسینی (سجاد) یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام خانوم عباسی(کاراگاه...)خوبی شما؟؟؟والا من زیاد با اخلاقیاتتون آشنا نیستم ولی تا اونجا که باهاتون برخورد داشتم شمارو آدم مهربون و مسئولیت پذیری دیدم...البته یکم....(اون جریان کاغذو اینا) و آدم شوخ طبعیم هستید و جنبه شوخی هم دارید......البته من واسه یه موضوعی به شما یه معذرت خواهی بدهکارم(سرکلاس ایستایی یادتونه....شرمنده ببخشید)

۱.نظرتون راجبه بچه های عمران چیه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۲.شما تا الان با هیچ پسری دوست نشدید و بعدش بهم بزنید دیگه؟؟؟!!!!

۳. 3D MAX به کجا رسیدید؟؟؟

4........حالا بقیه سوالارو بعدن میپرسم

مرسی آقای حسینی .درمورد اون موضوع ایستاییم قرارمون این بود که فراموشش کنید.بیخیال!

۱.بچه های عمران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نظر خاصی ندارم دیگه الان همدانشکده ایمونن و ..........

۲.هه! چه خبره ؟راستش نمیدونم میشه اسمشو دوستی گذاشت یا نه ولی!!ا

۳.بیخیالش شدم چون اول باید کدو یاد میگرفتم که اونم الان جلسات آخرشه

۴............

دانیال دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام صبر کن خانوم عباسی
بذار بچه ها بپرسن نوبت ما هم میشه

زیبا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ


آخه ه ه ه!!!! دوستان چه گیری دادن بهت شفی!!نترس آجیت مثل شیر پشتته!هر کدوم از سوالا رو که نخواستی بجوابی بگو بعدی!!!!
تازه صد دفه بهت گفتم یکی از این nموردو(!!!!!!) انتخاب کن خیال همرو راحت کن!!!
شکسته نفسی نکن شفی جان!خوب چشاتو باز میکردی با کیفیتشم پیدا میشد!مثل.... بگم؟....... بهت اس میدم!!!

راستی شانس آوردی بعضیا واسه بعضیا فیلتر گذاشتن!! وگرنه باید از وبلاگ برای همیشه خدا حافظی میکردی!

سلام آجی
والا آجی من اینجا گیر افتادم
بسم الله! خداخیرت بده !آره میدونم !بیشتر از همه ام از همون بعضیا میترسیدم ولی فک کنم تا تو هستی فعلا در امانم!!!!!

مهرداد دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

چی!!!!!!!!!چی گفتم ک بگم کلاس اتوکد میرم؟؟؟من کلا از اوتکد متنفرم!!!!!!!

نه آقای حاصلی منظورشون باشما نبود شمام خیلی جدی نگیرید با بنده بودن!!!!!!!!!!

هادی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

تازه فیلترشم قویه. از ایرانیا نیست ... با vpn و فیلتر شکن هم باز نمیشه بازش کرد
ولی باشه ...بلاخره یه روز آزادی میاد.
صحبت از گام شد!!!؟؟؟
چجوری بگم؟ما تو همه سازها 7تا پرده داریم 5تا نیم پرده که نت های موسیقی رو تشکیل میدن.Do-Re-Mi-Fa-Sol-La-Si.
که از دو شروع میشه میره بالا....حالا با گام کاری نداشته باشیم چون یکی از بحثای مهم و سخته موسیقیه ولی اینو بدونید که این گام به هشت نت متوالی میگن.تشخیص دادن گام با گوش خیلی سخته .با ی ساز میشه محدوده گام صداتومشخص کرد.ولی با گوش دادن میشه تشخیص داد گام صدات بالا هست یا پایین

همه اینارو گفتید که بگید.....................!
من یکی که تا حالا با موسیقی سروکار نداشتم و الانم حتی ۱ کلمشو نفهمیدم و تنها چیزی که برام مهمه اینه که اصلا این گام صدای من هرجوری که هست خوبه یه بد؟؟؟؟؟؟؟

ستاره دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام عزیزم
ناراحتی می خوای از رابطه ازت بپرسم؟

ددددددننننننننن قربونت ستاره ممنون کوتاه بیا!!!!!

دانیال سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ق.ظ

سلام
خانوم عباسی خوبی...خوشی؟ اوضاع بر وفق مراد هس؟
خدا رو شکر که خوب و خوشی و اوضاع بر وفق مرادت هس
خانوم عباسی من سوال خاصی به ذهنم نرسید
ولی یه سوال می پرسم .نمیدونم چقد منظورمو می فهمی.
تا الان فک کردی که قبل از بدنیا اومدنت کجا بودی؟یا اینکه اگه بدنیا نمیومدی الان کجا بودی؟ نمیخوام جوابشو از چیزایی که شنیدی بگی
میخوام با توجه به درک خودت بگی

در ضمن تو یکی از خانوم ترین با شخصیت ترین با حال ترین با مرام ترین و با احساس ترین دخترای کلاسی(حال کردی؟)و یک و
یک مشکل کوچولو...که داری همینه که خانوم زیبا گفت خدا رو شکر خودم ندیدم اینو ولی دیدم که بعضی ها آزرده شدن

وای آقای مالمیر واقعا خجالتم دادید.راستش تا حالا یکحا این همه تعریف نشنیده بودم و مر۳۰واقعا حال کردم.درمورد اون ویزگی بدمم واقعا شرمنده واگه کاریم کردم بدون غرض و ناخاسته بوده و از کسی که آزردش کردم واقعا معذرت میخوام ایشال این ویزگی بدمو ترک کنم ازتونم ممنون که بهم یاداوری کردید.


راستش در مورد سوالتونم نمیدونم چه ج ای بدم جون یکی از بزرگترین سوالای خودمم هست وتاحالام به ج درستی که قانعم کنه نرسیدم ولی شایدم به خاطر اینه که همه آدما مثل من وشمان و از قبل از تولد خودشون خبری ندارن نمیدونم قبل تولدم کجابودم شایدم اصلا نبودم !اگرم به دنیا نمیومدم خوب پس وجودی نداشتم........... نمیدونم !واقعا نمیدونم ولی تو سوره حج خدا گفته انا خلقنکم من تراب ثم من نطفه ثم من علقه ثم من مضغه مخلقه وغیر مخلقه !یعنی همه ما اول وجود نداشتیمو بعد خدامارو از گل آفرید یعنی قبل از هر به وجود آمدنی اصلا وجودی نداشتیم.....ای بابا نمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه راستش خودمم گیج شدم ولی در کل همه اینا سوالاییه که شاید هیچوقت به جوابش نرسیم!

elham سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

سلااااااام ابجی شفی جونه خودم.بالاخره منم اومدم.دیگه ببخشیددیراومدم.راستش توترک بودممنم تاآخروقت سعی میکنم سوالاموبپرسم.فعلااومدم اعلام زنده بودن کنموبرم.

که اینطور پس توام توکار ترک افتادی!
این جه حرفیه تو پرسیده ونپرسیده واسه من عزیزی.

شایسته سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام چه خبره اینجا!!!!!!!!!!
چطوری شفی؟
بچه ها همه چی و گفتن و منم حرفاشونو تایید میکنم و امید وارم همیشه سرزنده باشی و خدا دوستی مثه تورو برام نگه داره

مرسی آجی خودم
نگران نباش مال بد همیشه بیخ ریش صاحبش میمونه شمام پشت گوشتونو دیدید از دست منم خلاص میشید!!!!!

elham سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

بازم سلام.آبجب جونم سوال اولم ازهمه مهمتره.توام بی تعارف ج بده
1)چقدرمنوباخودت صمیمی ونزدیک میدونی؟یاباخودتون؟
2)تاحالابه خودکشی فکرکردی؟
3)نظرت راجب خواستگاری دخترازپسرچیه؟حاظری خودت اینکاروبکنی؟
4)نظرت کلاراجب پسرای کلاس چیه؟
5)تاحالاشده کسی بهت حرف زوربگه وفقط چون طرفودوست داری حرفشوقبول کنی؟
فعلا اینابه ذهنم اومد...

سلام آجی خانوم تو خوبی؟

۱.راستش اولش به خاطر اختلاف سنی که باهات داشتم خیلی نمیتونستم باهات ارتباط برقرارکنم ولی ۱ خورده که گذشت دیدم توام ازجنس ما هفتادویکیاو کوچیکترایی ودیدم اصلا خودتو بالاتر از مانمیبینی وقتی تو با مااحساس راحتی میکنی پس مام باید همین طور باشیم جوری که الان مثل زیبا و شنی و فریبا و...، آجیه گل خودمی.

۲.آره! ولی هر دفعه وقتی به آخرش فک میکنم میبینم هیچ چیز ارزش اینو نداره که به خاطرش خودکشی کنی وبه نظرم خودکشی یعنی همه چیز تموم

۳.اصلا!چون معتقدم غرورم ارزش بیشتراز اینارو داره !نه اینکه بگم به خاطر فرهنگیه که تو کشورمون جا افتاده چون با خیلیاشون مخالم ولی این نظر خودمه چون همیشه ترجیح میدم ۱ قدم از طرف مقابلم عقبتر باشم

۴.پسرای خوبینوالان با همشون راحتم

۵.آره مامانم خیلی اینکارو میکنه مثلا همیشه کارای سختو میذاره واسه منولی خارج از شوخی هیچوقت زیربار حرف زور نمیرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

شفی؟اینجام من باید حواسم بهت باشه؟!
پیشنهاداتو میگم!!۵تا بود!! بشمارم؟!نترس !با اسم مستعار میگم!!.........
نه؟؟ باشه نمیگم!!!!ولی ی بار دیگه بشمار! ی بنده خداییرو جا انداختی!!!

ای بابا زیبااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زیبا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

ای بابا چرا اسم یادم میره!!! زیبام!!!

سجاد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

من چند تا سوال دیگه دارم

۱.تا اسم همه پسرایی که بهت پیشنهاد دادنو با نام رشتشون بگو

۲.کدومشونو بیشتر از همه پسندیدی؟؟

۳.اگه در آینده بعد چند سال زندگی با شوهرت بفهمی که قبلا دختر باز بوده و دوست دختر داشته چیکار میکنی؟؟؟

۴..................

من به پشتیبانی از زیبا میتونم بعضیارو ج ندم .!!!!!!!

۱.بعدی

۲.بعدی

۳.خوب مهم اینه که زمانی که به من تعهد داره با کس دیگه ای نباشه .من معتقدم همیشه گذشته ها گذشته و آدم نباید الانشو به خاطر گذشته خراب کنه.بالاخره هرکسی یه اشتباهاتی انجام میده که مهم اینه که اونارو تکرار نکنه!درضمن باید به من این اطمینانو بده که دیگه تکرار نمیشه اونوقته که میبخشمش

ستاره چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام بازم.
1.حس می کنی عاقلی یا به نظر خودت هنوز پخته نشدی؟
2.تا حالا حرف بیجا زدی؟
3.زود قضاوت می کنی یا دیر؟
4.به جا حرف می زنی؟
5.به نظر خودت اول حرف میزنی بعد فکر می کنی یا بر عکس؟
فعلا تا بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد