صندلی داغ 2

 سلام دوستان عزیز من

همونطور که میدونید مهمان بعدی صندلی ما خانوم الهام اسدی هستن

برای اینکه نظرات بیش از اندازه زیاد نشن یک پست جدید ایجاد شد

خانوم اسدی از جمعه 28 مرداد به مدت 4 روز مهمان صندلی ما هستید

طبق روال نفر قبلی سوالات در بخش نظرات مطرح و آبچیه گلم همونجا بهتون پاسخ میده

در ضمن از کلیه بچه ها که در این طرح پشتیبان من بودن بخصوص داش سجاد کمال تشکر رو دارم


نظرات 24 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

نیما جون کشتی بیچاررو....چه خبره مگه اومدن خاستگاریت که یه لیست سوال طراحی کردی....ولی بعضی از سوالات جالبن خوشم اومد.....
سرکار خانوم مهندس الهام اسدی (به افتخارشون یه کف مرتب آها آها .....شله شله...)
۱.تا حالا موقعیت ازدواج واستون پیش اومده؟؟؟
۲.دین واقعی شما چیه؟؟؟(البته من خودم میدونم واسه بقیه بود)
۳.تا چه حد به مردم و دوستاتون کمک میکنید؟؟؟در هر زمینه ای
۴.شما چرا انقدر با ماشین تند میرید؟؟؟
والا خیلی سوال درباره شما دارم اما جاش اینجا نیست...

سلام.انصافابعضی ازسوالاخیلی شخصیه ولی تاجایی که بشه درخدمتم
1)راستش اگه منظورتون خاستگاره که بااجازه بزرگترا بله پیش اومده.اماتاحالاکسی رسماواردخونه مانشده چون اجازه ندادم
2)اسلام
3)راستش همیشه سعی میکنم تاجایی که میتونم به همه کمک کنم.درهرزمینه ای.گاهی زیاده رویم کردم ولی هیچوقت پشیمون نشدم
4)سرعتودوست دارم.میدونم خطرناکه ولی به خودم اطمینان دارم.البته احتیاط هم به جاشه وهرجایی تندنمیرم

شفیعه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام الی جونم اما سوالای من
۱/الهام تا حالا شده احساس کنی که دوس داشتی ۱ جای دیگه(چه ازنظر کشورو چه شهر)متولد میشدی؟
۲/با خونوادت بیشتر سر چه مسائلی اختلاف نظر داری؟
۳/از چه ویزگی خودت بیشتر خوشت میاد؟
۴/تا حالا شده دوس داشته باشی جای یکی دیگه باشی؟کی؟
۵/سنگین ترین حرفی که تاحالا شنیدی چی بوده؟ازکی؟
۶/از اینکه بچه بزرگ خونواده ای راضی هستی؟

سلام آبجیه گلم
1)شهرخاصی موردنظرم نبوده.بااینکه ملایرودوست دارم اماگاهی دوست داشتم یه شهربزرگتروباامکانات بیشتربودم
2)راستش تقریبااختلافی ندارم.فقط بابام دوست داره چادربپوشم که به صورت اختلاف نیست
3)اینک سعی میکنم دورونباشم.ازدخالت توکاربقیه هم خوشم نمیاد
4)نه.فقط گاهی که بیحوصلمویه ادم واقعاشاد میبینم دوست دارم جای اون باشم
5)سنگین ترین حرف واسم اینه که بایکی کاملاصادقم ولی بهم گفته دروغ میگی
6)بله کاملا.البته چون همه یه جودایی بیشترروت حساب میکنن مسئولیت بیشتری داره.ولی من کاملاراضیم

نیما جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

۱-دوس دارید چند سال عمر کنی؟
۲-به ساز زدن علاقه بیشتری دارید یا گوش دادن؟
۳-کار توی خونه رو دوس دارید یا بیرون؟
۴-سفر خارجیی که دوس دارید بری کدوم کشوره؟
فک کنم به این سوالات راحتر و البته سریعتر جواب بدید.
موفق باشید.

۱)من همیشه دوست دارم50سالگی انالله وانا....ولی هرچی خدابخواد
2)ساززدنوکه خیلی دوست دارم ولی متاسفانه بلدنیستم.ولی کلاموسیقیودوست دارم
3)من ازکارای خونه متنفرم.یکی ازمهمترین هدفام شاغل بودنه
4)فرانسه.ایتالیا

دکتر افشار جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ق.ظ

به نام خدا هستم....
اینم سوالام هستش....

۱-فک میکنی خوشگلی؟چطور؟
۲-تا حالا احساس کردی اسم الهام تو ملایر یکم خز شده؟
۳- تا حالا با چندتا پسر رابطه داشتی؟ کلا ها؟رایطه دوستی با خواهر وبرادری نزدیک!!!!اسامشونم بگو
۴-نظرت راجب مردا چیه؟چرا؟(ی جواب ۴-۵ خطی میخوام)
۵-اگه میتونستی با یکی از دوستهای دانشگاهی من رابطه داشته باشی، کدومو انتخاب می کردی؟چرا؟(منظورم پسراست دانیال-آرین-مهرداد-فریاد-هیمن-شاهین-سجاد-ایمان)(حداقل ی نفرو باید انتخاب کنی بجز من)
۶-اگه میدونستی ۱روز دیگه میمیری....چکار میکردی؟چرا؟
۶-بیماری خاصی تورو اذیت میکنه؟یعنی خدایی نکرده ایدزی...هپاتیتی چیزی نداری که!!!!
۷-بیشتر جذب پسرا میشی یا دخترا؟چرا؟
۸-مرد مورعلاقت چ خوصیاتی داره؟چرا؟
۹-آدم بودنو تعریف کن؟
۱۰-نظرت راجب من چیه؟
۱۱-تو زندگیت بیشتر غصه میخوری یا میخندی؟چرا؟
۱۲-از اینکه ۳-۴ سال از بچه هی کلاس بزرکتی ناراحت نیستی؟چرا؟
۱۳-دوس داری خودتو تو جمعهای کلاسی یزرکتر نشونی بدی...مثلا کسی که بیشتر میفهمه یا ...؟
۱۴-تا حالا احساس ضعف توی فرهنگ مردم ملایر کردی؟؟چطور؟

به به آقای دکتر.عجب سوالایی پرسیدی انصافا
1)به نظر خودم خیلی خوشگل نیستم ولی اصلازشت نیستم.به نظرم بیشتربانمکم
2)نه اصلا.شایدچون محیط کوچیکتره زیادبه نظرمیاد.البته چون قشنگه زیاده ها
3)کلابخوای تعدادزیادی باکسی رابطه خاصی نداشتم.بودن وهست
4)راستش من به مرداخیلی سخت میتونم اعتمادکنم(البته جوجامعه باعث این فکرم شده)میدونید الان صداقتا کم شده.خیلی ازاقاییون ازاحساساتی بودن خانمهاسوء استفاده میکنن.البته این حرفایی که میزنم مطلق نیست.خوب وبدوجودداره.ولی به نظرم ذات مردا(بیشترشون)بی وفاییه.نمیدونم حرف زیاده شایداینجا جاش نباشه.راستی ازمردایی هم که حس میکنن(فقط حس میکنناااا)جنس برترن اصلاخوشم نمیاد.نمیگم زنابهترن چون هرکس جای خودشوداره
5)اگه منظورت رابطه دوستیه هیچکدوم.
6)فقط ازآدمایی که اذیتشون کردم حلالیت میخواستم.همیشه برام مهم بوده که کسی ازم ناراحت نشه ولی گاهی ناخواسته خیلیارواذیت کردم...اگه اینجاهم کسی ازم ناراحته رسما معذرت خواهی میکنم
6)بیماریخاص؟!!!!خداروشکرنه
7)من کلاجذب شخصیت وانسانیت آدمامیشم.حالاچه دخترچه پسر.ولا خب مسلما درارتباط باآقاییون سعی مییکنم حدوحدودوحفظ کنم
8)مممممممممم خب خیلی چیزا.ازهمه مهمتر واسم صداقت واحترام.لوسم نباشه.زیاده خب چی بگم
9)انسان بودن.وقتی حس کنیم حق هیچ چیزوهیچ کسیو(حتی حق خودمون)ضایع نکردیم فکرکنم حله.البته اینکه گفتم کلیه.ولی آدم بودن خیلی حرفه.من که شخصاشایدنباشم
10)تووووووو.....بامحبتی.فقط یه کوچولوزودرنجی.درکل دوست داشتنی هستی
11)راستش چون بداخلاقم وگاهی الکی حساسم بیشترغصه میخورم.مخصوصاراجب کسایی که دوسشون دارم خیلی حساسم.گاهی سرچیزای الکی کلااعصابم داغون میشه.میدونم خوب نیست ولا خب دیگه.
12)نه اصلا.برای من هدفم مهم بوده که بهش رسیدم.خداروشکرکه دوستای عالی پیداکردم
13)نه دوست ندارم.اگه اینطوربه نظراومده ناخواسته بوده
14)البته که اره.هیچ جابی عیب ونقص نیست.اگه مثال مخوای مثلاتو رانندگی.البته چیزای دیگه هم هست

نیمی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ


1-اگه یه روز بگن آزادی با چ تیپ و قیافه ای بیرون میرفتی؟چرا؟

2-مرجع تقلیدت کیه؟

3-اهل نصیجت هستی؟نظر خودتو به دیگران تحمیل میکنی یا نه؟

4-خواننده مورد علاقت کیه؟

5-از چ سبک مویسقی بیشتر خوشت میاد؟

6-با همه احکام اسلامی موافقید؟

7-دوسدارید مهریه شما چقد باشه؟دوس دارید به رسمه عربا عربا احترام بزارید و خودتونو به خوانواده محترم داماد بفروشید؟

8-اهل رقصیدن هستید؟به چه رقصی بیشتر واردید؟هندی ..ترکی...عربی....لری!!!.....؟

9-حجاب یعنی چی؟ به چه پوششی حجاب میگی؟

11-دوس داری حساب بانکیت از شوهرت جدا باشه؟چرا؟

12-دروغ میکید؟حتی مصلحتیش؟

13-چی تورو عصابی میکنه؟چرا؟

14-تا حالا شده کسی به شما دروغ بگه و خیلی از دستش عصبانی شی؟

15-چقد دوس داری خدا بهت پول بده؟چرا؟

15-علم بهتره یا ثروت یا معرفت؟

1)باتی شرت وشلوار.ولی پوشیده ها.دقیقامثل اسکیس تنهاییم.چون اونطوری حال میده.همیشه بایدچندتالباس بپوشیم!!!!!البته آقایون درک نمیکنن
2)راستش شخص خاصی نیست.بیشتربافکرخودم تصمیم میگیرم
3)متاسفانه گاهی حس میکنم اره تحمیل میکنم
4)زیادن
5)بیشترپاپ
6)راستش نه.خب گاهی حس میکنم توبعضیاش اغراغ شده
7)اولش میخوام یه تعدادنجومی بگم(برای تشخیص درجه حماقت شخص مقابل)ولی کلامیخوام خیلی کم باشه.البته این فروختن نیست.
8)البته که هستم.تخصص خاصی ندارم.ولی ترکیودوست دارم
9)من خودم حجابودرحدی دوست دارم که نگاه خاصی بهم نشه.دوست دارم درعین متانت ادم شیک پوش هم باشه.ولی اصلاچادرودوست ندارم
11)درسته زندگیه مشترکه ولی هرکس حریم شخصیه خودشوداره.من دوست دارم حسابم جداباشه ولی هرآن که لازم باشم هرچی که داریم باهمه وحساب من متعلق به اونم هست.
12)اگه بگم اصلانگفتم که دروغه.کلاسعی میکنم نگم.فقط اینو میدونم به کسایی که دوستشون دارم اصلادروغ نمیگم حتی اگه به ضررم باشه.
13)دروغ.سروصدای زیاد.اینکه کسی باهام بلندحرف بزنه.....و........
14)میخوام هرچدرکه ظرفیت وجنبشودام پول داشته باشم.
15)معرفت

setare جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

salam azizam,ye soalam ke hadafet az f.b omadan chie?:D

سلام ستاره جون...والاهمه چی.بیشترسرگرمی.باکساییم که پیشم نیستن بیشترارتباط دارم.

زیبا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام الی جون.اگه سوالام خیلی شخصی بود اشکالی نداره جواب ندی.حالا میرم سر اصل مطلب!!!!
1.بزرگترین تصمیم زندگیت؟
2.یکی از آرزوهای دست نیافتنیت؟
3.نزدیکترین دوستت؟
4.معتمدترین آدم زندگیت؟
5.قشنگترین آهنگی ک باحالا شنیدی؟
6.دوسداری چن سالگیت ازدواج کنی؟
7.به عشق قبل از ازدواج اعتقاد داری یا بعد ازدواج؟اصلا به عشق اعتقاد داری؟
8.اگه تواناییشو داشتی بزرگترین کاری که واسه مردم شهرت میکردی چی بود؟
9.از قد بلندت راضی هستی؟
10.اگه بخوای به یکی آخر مرامو معرفتتو نشون بدی چیکار میکنی؟
11.از اینکه به این دنیا امدی راضی هستی؟
12.گرون ترین مانتویی که تا حالا خریدی چن بوده؟
13.باارزشترن چیزی که گم کردی؟
14.چی باعث میشه بدون هیچ توقعی به دیگران کمک کنی/
15.تا حالا شده بخاطر پول بیشتری که دارید به کسی که ازت پایینتره فخربفروشی؟حتی شده ته دلت؟
16.بنظرت واقعا بچه مسلمونی؟
17.به نمازایی که میخونی امیدی داری؟
18.تاحالا شده بخاطر سود خودت دروغ بگی یا خودشیرینی کسیرو بکنی؟
19.تاحالا ازکسی متنفر شدی؟
20.بهترین تعریفی که درباره ی خودت شنیدی چی بوده؟
الی جون؟!! اگه بعضی هاشون سوالایه سختی بودن ببخشید دیگه!البته میدونم تو از پسش بر میای!

سلام زیبای عزیزم.
1)مسلماازدواج
2)به نظرم هرچیزی ممکنه ودست نیافتنی شاید به دست بیاد
3)ازدوستای دوران گذشته که1دوست واقعاصمیمی دارم.ازدانشگاه خانمها:زیبا.فائزه.فریبا.شفیعه.شایسته.همتون بدون مقایسه
4)هستن ولی ازهمه بیشتربابام و1ی ازعموهام
5)اینم زیادن.آهنگ خاصی توذهنم نیست
6)بین25تا28
7)به عشق اعتقاد دارم.ولی منعشق کورکورانروقبول ندارم.به نظرم آدم باشناخت عاشق بشه قشنگتره.عشق در1نگاه به نظرم عشق نیست.
8)سعی میکردم هیچ فقیری وجودنداشته باشه.این موضوع خیلی برام دردناکه
9)البته که راضیم
10)واسه چیزی که بخشیدنش سخته یانابخشودنی میبخشمش.یکیم اینکه اگه لازم باشه ولیاقت داشته باشه ازهرچیزی براش میگذرم
11)آره به نظرم زندگی باتمام سختیاش قشنگه.ولی تاحالاشده که دوست داشتم زنده نباشم
12)45
13) یه انگشترطلاکه هدیه وسوغاتی بابام بود
14)البته لطف داری.ولی اینکه همروازخودم بیشتردوست دارم.
15)نه اصلا.پول داشتن واسه من شایدامتیازباشه ولی افتخارنیست
16)نه
17)من سعیمومیکنم امیدوارم اونی که بایدقبول کنه امیدوارم کنه
18)ازخودشیرینی که اصلاخوشم نمیاد.ولی سعی کردم تاحالادروغ نگم حتی اگه به ضررم باشه.ولی خب تاحالا که دروغ گفتم بگم نه دروغه
19)آره شدم ولی بعدش به این فکرکردم که تنفرم یه احساسه وآدمواذیت میکنه واسه همین سعی کردم نسبت بهس بی احساس باشم
20)راستش وقتی بابام بهم گفته ازم راضیه
زیبا جونم شرمنده که دیرج دادم .ببخش

هادی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ

مثل اینکه خانم اسدی دیر به دیر به وبلاگ یر میزنن....!!!!!
وبلاگو سرد کردن!!!! بازم به خودم!!!از اون ۱۲۰ بازدید ۶۰ بارش خودم میومدم وبلاگ!!!!!
باید یکی بشینه رو صندلی داغ که علاقه داشته باشه....سرشم خلوت باشه

دانیال شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ق.ظ

بابا نیما جون
حتما وقت نمیکنه دیگه انقد گیر نده دیگه

negar شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام الهام جون.گفتم منمیه فعالیتی کرده باشم و چندتا سوال بپرسم:
۱-چند تا خواهر و برادرداری؟
۲-از رشته تحصیلیت چند درصد راضی هستی؟
۳-کدوم یکی ازاستادامونو از همه بیشتر دوس داری و چرا؟
۴-در آینده میخوای چیکار کنی؟منظورم ادامه تحصیل وشغل و ایناست.
۵-زندگی ایده ال برای تو چیه؟کلا از هر نظر:مادی ومعنوی و... .

به به نگارعزیزم مرسی که اومدی.
1)من1خواهردارم و2برادر.من بچه اولم
2)خداروشکر100%
3)همرودوست دارم ولی بیشتر استاد ریسمانیان واستاد خدابنده لو
4)ادامه تحصیل خیلی واسم مهمه.حداقل فوق لیسانس.حتماهم علاقه دارم شاغل باشم
5)من ایده آلم به ارامش رسیدنه.

شفیعه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

الهام جون تو خیلی نسبت به ما لطف داریو اینو بی تعارف میگم که توام برای ماها جزئ یکی از بهترین دوستامون به حساب میای
۱>الهام ۱ سوال که من میخام از همه بپرسم اونم اینکه بزرگترین سوتی که تا حالا سر کلاس دادی جی بوده؟


۲>بدترین رفتاری که تاحالا ازمن دیدیو دلتو رنجونده چی بوده؟بی تعارف بگو


۳>تاحالا شده مرگو کنار خودت حس کنی؟


۴>قشنگترین فیلمی که تاحالا دیدی؟


۵>بزرگترین اشتباه زندگیت چی بوده؟

۱)سوتی یام نیست ولی 1باربالای بام واسه بادبادکارفته بودیم داشتم میدویدم یه دفعه جلوی استادواقای مالمیری خوردم زمین(بد هاااا)خیلی ضایع بود
2)راستش ندیدم تاحالا
3)مرگ؟؟؟؟؟ تاحالاشده نفسم واسه شاید1یا2دقیقه بالانیومده ولی خب مرگ نه
4)فراراززندان
5)...اینونمیتونم بگم ببخشید

زیبا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

مرسی الی جون.

elahe شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام الهام جون
۱-بزرگترین موفقیتت چی بوده؟
۲-بهترین هدیه ای که گرفتی؟
۳-بهترین روز تولدت چه سالی بوده؟چرا؟
۴-اگر قرار باشه یه اتفاقی رو که تو گذشته برات افتاده دوباره تجربه کنی اون چیه؟چرا؟
۵-اگر یه روز بفهمی یکی از بهترین دوستانت ویه ادمی که ازش متنفری هردو کاری جبران ناپذیر در حقت کردن و قرار باشه یکیشون ببخشی کدومشون؟

سلام عزیزم
1)راستش هنوزحس میکنم موفقیت خاصی کسب نکردم
2)راستش همه هدیه هامودوست دارم.مقایسشون نکردم
3)این سال که گذشت.کلاهمه دوستای گلم غافلگیرم کردن
4)خیبی سخته....
5)اونی که دوستمه.چون اونی که متنفربودم همون میمونه ولی دوستمومیبخشم که دوستم بمونه.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

داش هادی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

صحبت از تولد شد....
شاید تولد الی واسه الهام و دوساش بهترین روز بودش ولی واسه من و دانیال.......بدترین روز بود...!!!!
یادته دانیال؟؟ چقد زود دیر شد و ما بخواطر کار نکرده عذر خواهی کردیم؟؟!!!

ولی من کلاگفتم درسته برنامه اون نشدکه باید بشه.ولی حتی شماهاهم غافلگیرم کردین.واقعابهم لطف داشتین.هیچ وقت محبتتونوفراموش نمیکنمهمتونوواقعادوست دارم

هادی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

ولی ما اصلا شما رو غافل گیر نکردیم.سعی میکنیم سال بعد فقط منو دانیال هماهنگ باشیم.ولی خیلی نامردی شد شب تولد.خیلی.هیچ وقت یادم نمیره

نیمی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

بیکار بودم کفتم ی چندتا سوال دیگه بپرسم....

۱- دوس داری تپل باشی؟یا چاق تر از اینی که هستی؟

۲- اهل ورزش کردن هستی؟

۳-تا حالا قرآنو کامل خوندی؟

۴-تا حالا جلوی نامحرم (یا داماد)رقصیدی؟

۵-دوس داری تحصیلاتت از شوهرت بیشتر باشه....مثل هم باشید ...یا کمتر؟

۶-چرا رشته قبلیت (فک کنم فیزیک بود) رو دوس نداشتی؟

۷-آخرین باری که دروغ کفتی کی بود ؟چی بو؟به کی بود؟

۸-اگه خدایی نکرده مرگ مغزی بشی دوس داری خوانوادت اعضاتو اهدا کنن؟کارت اهدای عضو داری؟

۹-به نکیر و منکربعد از مرگ اعتقاد داری؟

۱۰-این دین اسلامی که اکنون توی جامعه ما رواج پیدا کرده رو قبول داری؟

۱۱-وقتی نماز میخونی میفهمی چی میگی؟تاحالا شده مثلا ۲-۳ هفته نماز نخونی؟از اونایی که نماز نمیخونن بدت میاد؟

۱۲-تصور ذهنیت از خدا چ شکلیه؟ واسه خودمو من روم نمیشه بگم....

۱۳-اگه شوهرت پولدار باشه اجازه میدی بره چنتا زن بگیره؟مثلا بره ۲ تا دیگه بگیره چون اینو اسلام میگه!!!!!

۱۴-بیشتر خوبیای خودت به دیگران یادت میمونه یا خوبه دیگران به تو؟

۱۵-خیاطی بلدی؟!!!!!!

۱۶-تا حالا شده جسرت یکیو بخوری که ای کاش باهاش دوس میشدی؟

17-تا حالا با کسی دعوا کردی؟خوردی یا زدی؟

18-فیلمای صحنه دار و دوس داری یا بدون صحنه؟

19-بهشتو دوس داری یا جهندم(جهنم)!!!!!؟

20-اگه همین الان بهت بگن 100 ملیون برنده شدی....اولین کاری که میکنی چیه؟

21-تو کلاس دوس داری جلو بشینی یا عقب؟

22-تو تابستون چ کار مفیدی انجام دادی؟از نظر درسی

23-زندگی در داخل کشور بیشتر دوس داری یا خارج از کشور؟

24-گرمایی هستی یا سرمایی؟

25-دوس داری بچه ها چطوری باهات رفتار کنن؟

26-نظر راجب شک چیه؟

27-نظرت راجب ازدواج دانشجویی چیه؟


.
.
.
............ و این داستان ادامه دارد....

ممنون ازلطف واین همه سوال برادر گرامی...
1)دوست داررم یه کم(فقط یه کم)وزنم بیشتر شه.ولی خداروشکر.ادم باید سالم باشه
2)روزانه که متاسفانه نه.ولی کلاتحرکم زیاده
3)اگه خداقبول کنه یک بار.اونم ماه رمضان پارسال
4)بله
5)ترجیحاازمن کمترنباشه.اگه یکسان باشم که چه بهتر
6)من کلا ازاولم بیشتر هنری بودم.نمیدونم چرارفتم.روحیم بافیزیک محض جورنبود
7)شایدباورنکنی ولی واقعایادم نمیاد
8)من همیشه دعامیکنم هروقت قراره بمیرم مرگ مغزی بشم.به خانوادمم گفتم که اگه ایطورشد اعضامواهداکنن.نمیدونم درسته بگم یانه ولی خیلی وقته کارتشم گرفتم
9)بله دارم
10)نه اصلاچون تحریف شدس.همه ادعای مسلمونی دارن.حتی خودمن
11)اره میفهمم.قبلاشده بودحتی چندماهم نمازنمیخوندم.ولی خداروشکرالان حدود3ساله قطعش نکردم.نه بدم نمیاد
12)تاحالاتصورخاصی ازش نداشتم
13)نننننههههه ابدا...مگه شهرهرته؟؟؟اسلامم گفته بارعایت عدالت که امکان نداره کسی عادل کامل باشه.حتی عادلم باشه من شرمندشم
14)هردوش.ولی خوبیای بقیروهیچوقت فراموش نمیکنم
15)خیلی دوست دارم امابلدنیستم
16)سوال ایهام داره...
17)دعوای جدی نه.ولی شوخی زیادبزن بزن کردم
18)بی صحنه.کاملاجدی میگم
19)مسلمابهشت.هیچکس عذابونمیخواد
20)ماشین میخرم
21)جلو چون بیشترحواسم به کلاس هست
22)یه کم کتاب خوندم امادرحد نبوده که بگم کارخاصی کردم
23)داخل.ولی شدیداعلاقمندم جاهای مختلف دنیاروببینم
24)گرمایی
25)یعنی چی؟؟؟؟؟فقط دوست دارم منوواقعادوست خودشون بدونن
26)خیلی خوبه ولی به اندازش
27)اینم خوبه ولی بایددرشرایط خوبی باشه وکسی جوگیرنشه.منظورم اینه که چون توی یونی ازجاهای مختلف هستن بایدحواسون به اختلاف فرهنگاباشه واحساستی نشن.اگه همشهری باشن(مثل...)که فبهاااااا
و...........ادامه دارد.................

دانیال یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

بلی یادمه آقا نیمی چه روزی بودا
چه عذر خواهی کردیما

شفیعه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

ای بابا گذشته ها گذشته و فکرکردن به چیزایی که گذشته جز کینه ودلخوری چیزی نمیاره!مطمئن باشید اتفاقی که افتادخیلی از برنامه های مارم خراب کرد !
ولی ما آخرین لحظه بازم پا پیش گذاشتیمو خودتون که اعترافاتمونو شنیدید!
تو اون قضیه ام هیچ کسی مقصر نبود یابهتره بگم همه مقصر بودیم چون همه یه جورایی قصد خیر داشتیم ولی چون هنوز همدیگرو خوب نمیشناختیم همه راهو اشتباه رفتیمو ایشالا که دیگه از این اتفاقا نمیفته!
بیخیال شید دیگه...!

سجاد دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک دانیال جان.

نازی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام
1 سوال:
الهام جون اینکه بچه ها میگن شما چند سال ازشون بزرگتری به خاطر اینه که چند سال پشت کنکور بودی؟؟؟؟!!!!!

به به سلام نازی جون.
راستش من قبلادانشجوی جای دیگه ورشته دیگه بودم.ولی انصراف دادم و1سال دوباره خوندم واسه کنکور.الانم بابچه ها2یا3سالاختلاف دارم.

نازی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

خوب..............

آقای نیما قرار بود 1 عکس از خودتون تو وبلاگ بذاری!!!!!!!!!!!
من منتظرم....آخه میدونید چون من تا حالا ندیدمتون اصلا تصوری ازتون ندارم
ملسی

دانیال دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

الو سلام
صدام میاد؟
اهم اهم صدامو صاف کنم
واقعا نوبت من شد که سوال بپرسم؟
1)از بچه خوشت می آد؟ پسر یا دخمل
2)نظرت راجع به دوستی دختر با پسر هم جوره(خواهر برادری،تریپ لاو،تریپ ازدواج،.....)
3)بهترین سرگرمیت؟
4)آشپزیت خوبه؟
5)اسم من که میاد یاد چی می افتی
6)دبیرستان بهتره یا دانشگاه؟
7)اولین روز دانشگاه چطور بود؟
8)از اینکه دختری راضی هستی (خودمونیم راستشو بگو)
9)کدوم بازی بچه گی رو دوست داشتی؟
10)به لر بودن خودت افتخار میکنی؟
فعلا بسه اینا

به به چشممبه سوالای توام روشن شد
1)آره ولی تاوقتی که میخنده ومیخندونم.واقعااعصاب گریه زاریشوندارم.تقریباهردوش
2)اگه عقلشون ازکارنیفته خوبه.اگه دروغ توکارشئن نباشه همخوبه.ولی ازهمه چی گذشته من بیشترباوابستگیش مشکل دارم
3)فعلااینترنت.ولی فیلم دیدنم دوست دارم
4)یه چیزایی بلدم.ولی چون اصلاعلاقه ندارم طرفش نمیرم.
5)راستش بیشتریادمهربونی
6)هرکدوم واسه مقطع خودش یه حالی داره ولی دانشگاه
7)اولین روزواصلایادم نیست!!!!!ولی روزای اولوآره.یادش بخیرروزثبت نام من باهمین بچه هاکه دوستم دوست شدم.روزای اول دم درمنتظرمیموندم تابرسن....
8)راستش گاهی ازینکه پسرنیستم خوشحالم.ولی بیشترواسه محدودیت هایی که توجامعه هست ازدختربودنم ناراضیم وگرنه باعث افتخارمه که پسرنیستم
9)هفت سنگ ولی لی
10)نمیدونم تاکی بایدبگم من لرنیستم!!!!!البته لربودن بدنیست که اینومیگم
ممنونم

نیمی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

دانیال سوال همه سوالات ی طرف....سوال آخرتم طرف!!!!!
کلی خندیدم

اگه به سواله خندیده باشی مشکل ندارم اما.......حالا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد