صندلی داغ

سلام بکس معمار

یه مدته که دوس داشتم این کارو تو وبلاگ کنم ولی نمیدونستم بچه ها چطور استقبال میکنن....

صندلیه داغ ما فعلا اینه...


حالا پولو پله بیاد دستمون عوضش میکنیم یه خوبشو میخریم

در این لحظه بنده دانیال مالمیری از کل برو بچه های معماری تقاضا میکنم .

تا پایان روز سه شنبه 25 مرداد یک نفر اعلام آمادگی کنه که روی این صندلی بشینه و جو وبلاگو داغ کنه

"و اگر کسی مایل نبود به اجبار بنده حقیر روی این صندلی مینشینم"


دوستان میتونن از مدوغ(فرد داغ شده) سوال بپرسن... هرچند تا که می خوان

و مدوغ هم ملزم به پاسخ دادن به پرسش هاست

تبصره#بچه ها هم سوالاتی نپرسن که ........آره و اینا#

امیدوارم که بچه ها استقبال کنن

یا تشکر

و ادامه::::

واقا بچه ها شرمنده کردین

از استقبالتون کمال تشکر رو میکنم

اولین میزبان صندلی ما آقا هادی هستن

سوالای خودتونو در نظرات مطرح کنین.....

و جناب دکتر  همونجا به شما جواب میده

این صندلی از  دوشنبه 24 ام به مدت 4 روز داغ است

از آقا نیما تقاضا میشه حداقل روزی یکبار نظراتو چک کنه

نظرات 49 + ارسال نظر
شایسته یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

من می خوام رو صندلی بشینم
کار باحالیه دوس دارم

elham یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام.منم آمادم بشینم.ممنون فکرکنم فضاعوض شه.

شفیعه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام آقای مالمیردستتون دردنکنه ایده باحالیه من یکی ستون ستونم

دکتر نیما افشار یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

منم پایم اساسی.....
هر وقت شما بگید منم میشینم

شایسته یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

خوب سوالا رو مطرح کنید

شایسته یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

بزارید شروع کنم
اقای جعفری قضیه ی این دکتر افشار چیه؟
اصلا این اسم از کجا اومد؟
خوب فعلا ۴نفر هستن که ازشون سوال پرسیده شه پس هرکی هر سوالی داره بپرسه

نیمی..... یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

من شدم!!!!
خوب باشه. من جواب هر چی سوال که داشته باشید و
میدم.شخصی هم باشه مشکلی نداره

با تشکر از خانم مروتی
۱- سوال ساده ایه.وقتی داشتیم کارایه مقدماتو انجام میدادیم از اونجایی که اسم مستعاری به نام نیما دارم....خانم ترابی منو دکتر نیما افشار صدا میکرد.
۲-این اسم از فیلمه ساختمان پزشکان بر گرفته شده

به نظر من تا سه شنبه از من سوال کنید و بعدش از کسایه دیگه!!!

دانیال یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

درود بر دکتر
و اما سوالام
1-چقدر اسمتو دوست داری
2-جناب دکی چرا اومدی معماری
3-نظرت در مورد شهر ملایر
4-اصلیتت مال کجاس(اینو میدونم ولی اسم روستاتون یادم رفته)
5-به خودت از 0 تا 20 چند میدی
فعلا اینا بسه.......
بقیه سوالا رو بزاریم برای بچه های دیگه

با تشکر از داداش خودم
جواب شما
۱-اولا ....کدوم اسم؟ هادیو دوس دارم چون ز...ا خانم و مادرم منو به این اسم صدا میکنن.نمیا رو دوست دارم(به تو چه)عاشق اسم دکتر نیما افشارم چون (بازم به تو چه)!!!!شوخی میکنم چون...است نه نه !!! چون یادگاریه مقدماته
۲-دوس داشتم بیام معماری...میدونی چون دوس داشتم دیگه...کلا طراحی و ایده پردازی و دوس داشتم.دوروغ چرا پولی که تو معماری در میاد تو هیچ رشته دیگه ای نیست.رفیق داداشم برجی ۵۰ ملیون تومن درامد داره(الان به ۱۰۰ ملیونم رسیده)البته دکترای معماریه!!!!
۳-نظر خاصی ندارم ولی دلم واسش تنگ شده.از زمانی که این فیلم داستانیه vampire diares رو دیدم عاشق شهرای کوچیک شدم.کم کم داره از ملایرهم خوشم میاد.به شمام بیشنهاد میدم این فیلمو ببینید.واقعا محشره!!!!(تبلیع کردم)
4- بنده نام اصلیم هادی جعفری شورغین هستم.پسوند اسمم از اسم دهاتمو که *شرب العین* فک کنم به معنای اب چشم یا اشک چشم هست میاد.این دهات تو یزده و ....اصلیتم یزدیه...یعنی پدرم یزدیه!!!!
5-این سوالت خیلی سخته...سواله ناموسی بپرسی جواب میدم ولی این سوال خیلی سخته!!!!

با تشکر از دنیه خودم

سجاد دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام نیما جان
۱.تا چه حد واسه دوستات مرام میذاری؟؟؟؟
۲.شخصیت خودتو دوست داری؟؟
۳.تو زندگیت از چه کاری واقعا لذت میبری؟؟
دانیال واقعا ایده باحالی بود.......منم میخوام بشینم ها..نفر بعدی منم

با تشکر از سجاد عزیز
۱-اصولا اهل مرام نیستم.البته بستگی داره چ دوستی باشه و چطوری باشه و اینکه چ مرامی باید واسش بزارم.از نظر پولی همیشه دستتو دلوازم و کمک میکنم ولی از نظر زوری ودعوا نه.
۲-ی موقعهایی باهاش حال میکنم چون ادمی هستم چند شخصیتی که هر جا هستم بر طبق همون جاشخصیت خودمو وفق میدم و از کلکسیون شخصیتام استفاده میکنم
۳-دروغ گفتنو دوس دارم!!!شوخی میکنم.ولی از خوندن چیستان و معما لذت میبرم.از اس ام اس دادن لذت میبرم.بعضی موقعها تنهایی واسم لذت بخشه.بچه ها رو هم دوستدارم البته قزوینی نیستم!!!!خوردنو دوس دارم.زد حال زدنو دوس دارم(مخصوصا به جنس مخالف).حلقع ای که دوست راستم هستو دوس دارم.گوش دادنو به صحبت کردن ترجیح میدم!!!!

سجاد دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ

بچه ها نظرتون چیه غیر از سوال پرسیدن هر کسی نظر خودشو راجبه شخص مدوغ بگه؟؟؟؟؟؟؟

کاملا موافقم.....هر چی دوس دارید راجب من بگید.....از تیپ و قیافم گرفته تا نحوه حرف زدن و رفتارم و .... این کار خوبه چون شاید بهمون کمک کنه !!!!من این کارو قبول میکنم

elham دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

باآقای حسینی موافقم به شرطی که هرکی مدوغ هست جنبه داشته باشه.(اینومیگم که بحثای قبل پیش نیاد)

یعنی من بی جنبم دیگه؟؟؟؟؟ آره بی جنبه نیستم ...یکم حساسم .حرفارو زیاد جدی میگیرم به خواطر همینه که آره و اینا

shayeste دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

vaghan bahahale
khob aghaye jafari ta hala shode az ka30 bad jur bukhurid?
un fard ki bude o sare che mozoie?
zendegi ro che rangi mibinid?
dus dashtin khahar dashte bashin?
va inke aghaye hosaini nafar badi manam kheili vaghte rezervesh kardam
bebakhshid far30 naneveshtam

۱- آره
۲- همین آرین نمونه بارزشه.بچه دوس داشتنی در عین حال بد جور آدمو میکوبه.موضوشو نگم بهتره چون یکم ........ نمیشه بگی...میدونی که!!!!!
۳- گذشته رو سیاه و آینده رو آفتابی میبینم....!!!!
۴-سوال سختیه.....ولی جدیدا داشتن ی خواهر ی آرزوه واسم....حداقل اینکه...مادرم تنها نبود.البته الان من نقش دختر ه مامانمو دارم....ظرف میشورم...سیب زمینی سرخ میکنم و ....

شفیعه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

منم موافقمو اما تجزیه وتحلیل دکترنیما:
ازنظرمن آقای جعفری کلا میتونه دوست خوبی برای اطرافیانش باشه /آدم سخت کوشیه /تغریبا نسبت به سنش پخته تر به نظرمیرسه /خیلیم آدم خونگرمیه و زیادیم بلف تو کارش نداره/ وصداقتشم خیلی قابل تحسینه فقط ۱ مشکل کوچولو داره که اونم اینه که خیلی زودرنجه
اما سوالا:صمیمی ترین دوستت تاحالا که خیلیم برات قابل اعتماده کیه؟
تا حالا شده به خاطرمنفعت خودت حق کسی رو زیر پابذاری؟
بهترین خبری که تاحالا بهت دادن؟(البته اگه خیلی شخصی نیس)


ممنون از خانم عباسی....
۱-متاسفانه من هیچ دوست صمیمی نداشتم!!!شاید نخواستم داشته باشم یا نتونستم داشته باشم.میدونی چیه....اجساسم اینکه باید یکیو پیدا کنم تا خوده خودم باشه که این امکان نداره....ولی ی پسر خاله دارم که قم هستش.قبلا خیلی با هم خوب بودیم.الانم هستیم ولی یکم از هم دوریم.فک کنم نزدیکترین فرد تویه زندگیم پسرخالم بود.الان یکی دیگس که همه رازام کم کم دارم بهش میگم....میدونی کیه دیگه!!!!
۲-ولا یادم نمیاد...ولی نه ..فک نکنم همچین اتفاقی افتاده باشه.من حق کسیو ضایع نمیکنم ولی خیلی وقتا حقمو ضایع کردن و من هیچی نگفتم.
۳-راستش باید اجازه بگیرم بگم ولی اینکه این سول یکم زیادی شخصیه بهتره نگم ....

دانیال دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام بچه ها
من دوباره چت رمو گذاشتم تو وبلاگ
ولی برای اینکه وب سنگین نشه یه نسخه ساده ترش رو گذاشتم
حالا کی بیایم چت کنیم؟

دمت گرم دنی جون. ۱۲-۱۴ چون قبلش خوابم!!!!

دکتر افشار دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

بچه ها؟ از پرسیدن هر سوالی که دلتون میخواد بدونید دریغ نکنید.اماده پاسخ گویی به هر سوالی هستم

زیبا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام بچه ها!!!!!!!! وای چقد جالبه!!! من که حسابی ذوق مرگ شدم مخصوصا وقتی نظراتو می خوندم!!!........... آره و اینا!!
این سیستم ما نیس یکم زغالی تشریف دارن!!چن روزی بود که تعمیرگام تشریف داشتن واسه همینم نشد زودتر بیام!البته اگه میدونستم چنین صندلیه داغی برپاستو .....کافی نتی جایی میرفتم!!!
راستش آقاهادی اگه در موردت سوالی بذهنم برسه نمیذارم تو دلم بمونه! همون لحظه ازت میپرسم!


زیبا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

دوستان خواستن که حتما سوال بپرسم! به روی چشم!
فقط من اگه شرو کنم به سوال پرسدن همینجوری هی میاد!!!
اولیش:
یادش بخیر بچه که بودیم ازمون می پرسین مامانتو بیشتر دوسداری یا باباتو؟! سوال جالبیه لطفا با ذکر دلیل جواب بده!!!

و دیگه اینکه... بزرگترین هدفت تو زندگی چیه ؟....... دوس داری بکجا برسی؟
تو زندگیت از کی بیشتر از همه حساب میبری؟از کی بیشتر از همه تاثیر میگیری؟و رو کی بیشتر تاثیر میذاری؟
الگویی تو زندگیت داری؟ دوسداری مثل کی بشی؟یه شخصیتی که خیلی دوسش داریو بگو البته بغیر از شخصیت دیمن که خیلی عاشقشی!!!
بنظر خودت بهترینو خصوصیتی که داری و همیشه بهش می بالی چیه؟و بدترنش؟
بنظرت خوشبختی یعنی چی؟ خودتو آدم خوشبختی میدونی؟
شیرین ترینو تلخ ترین خاطره ی دانشگاهت چیه؟
..................
بسه دیگه! فعلا همینارو جواب بدی ممنون میشم.
مرسی.
راستی منم میخوام رو این صندلی بشینما!

اهم!!!!صدامو صاف کنم اول...
خوب با تشکر از زیبا خانم.
۱-هدف گفتنی نیست.رسیدنیه!!! فصلش که رسید ...باهم میریم میخوریمش!!!!شوخی میکنم.هدفم رسیدن به اینکه ی روز فقط و قفط و فقط بتونم به دیگران کمک کنم.به جایی برسم که بتونم دیگران هم برسونم.همین

از خودم.اصولا ادم خودخواهیم....حرفای خودم و کارای خودمو از همه چیز بیشتر قبول دارم.از خودم بیشتر حساب میبرم....از همه تاثیر میگیرم ولی بعد از چند ساعت مثل(گل شاه پسند!!!!) یادم میره و بازم میشم خودم.....دوس ندارم رو کسی تاثیر بزارم چون این کار برام راحته.میتونم با صحبت یکی رو سری متقاعد کنم.ولی از تاثیر گزاری خوشم نمیاد.البته شاید تاثیر گزاشتم.برو از یک بپرس که از من تاثیر گرفته!!!!!

نه متاسفانه الگویه من نه بازیگرای هالیوودن نه حضرت علی و نه کوروش!!!الگویه من همه هستنو هیچ کس نیست....دوسست دارم مثل دیمن باشم دیگه!!!حالا من از یکی خوشم اومده توام سری واسم فیلتر گذاشتی؟!نمیخوام.من دیمنو دوس دارم

بهترینش صداقته ..... بدترینش صداقته.... چون هیچ کس آدم صداقو دوس نداره و هیچ کس صداقت باور نداره.ادم رکیم!!!همه چیو میگم.خوب این خوب نیست.بعضی وقتا ادم مجبور به دروغ میشه.منم گفتم ولی نتونسم ادامش بدم.سریع خودمو لو میدم.

خوشبختی یعنی آرامش!!!!! چیزی که همکنون در دسترسم نیست.آرمش زمانی میاد که دغدغه نباشه....الان دعدعه زیاد دارم

خواطره که..... تلخ ترینش بد شدن حال خانم اسدی تو همدان بود ولی بچز اون همش خاطرات قشنگیه و ولی همیشه آخرش بد تموم میشه واسه من. چون نمیتونم هر حرفیو قبول کنم و یه مقدار حساس بودن برای من شده کابوس!!!!امیدوارم بتونم باهاش کنار بیام

ممنون از شما ......است

نازی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

منم میتونم سوال بپرسم؟؟؟؟؟
راستش توی سوال و جوابای دوستان 1 کوچولو تونستم توصیفتون کنم....
حالا....
1_ تا حالا پیش اومده احساس کنی باید حتما با یکی حرف بزنی؟ اون کیه؟
2_ تا حالا عاشق شدی؟عاشقی رو تعریف کن؟
3_ نظرت راجع به همکلاسات(چه دختر و چه پسر)

ببخشید بدون اینکه منتظر اجازه بودم سوال پرسیدم....

سلام علیک خدمت دوست گرامی....
۱-اره خوب...برای هر کسی پیش میاد برای من هم پیش میاد.از چند وقت پیش دردودلامو با یکی میکنم که دوستان میدونن کیه!!!
۲-عاشقی ....زمانی که تونستی شخصیو درک کنی و با دیدن و احساس کردنش ی حس دیگه داشته باشی وبا فک کردن بهش قلبت به تپش بیفته .....حتما عاشق شدی.عشق واقعی لحظه ای نیست....یعنی عشقی که یه دفه به وجود بیاد یه دفه هم از بین میره.مثل اینکه بگی با ی نگاه عاشق شدی!!!!! ولی بعضی از عشقا در طول یه مدت بدست میاد که قایل هزم تره.من عاشق شدم.....عشقی که قبل از ۱۸ سال به وجود میاد هوسه...جدی میگم.ولی عشق بعد از ۱۸ سال رو میشه روش سرمایه گذاری کرد.
۳- کلا بچه های گل و مشتی وباحال و ....... !!!

شفیعه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

بازم سلام ببخشیدمن سوالام دوره ای یادم میاد
تاحالا شده به کسی حسادت کنید؟
زندگی با عینکو بیشتردوس داریدیابا عینک؟
تا حالا شده باخداعین یه دوست بشینی وسنگاتو واکنی یه سری قولا بهش بدیو یه سری قولارم ازش بگیری؟
کلا به مسئله جبرواختیارتو دنیاچطورنگاه میکنی یعنی کلا زندگیرو اختیاری میبینی یا جبری؟
از نظر اعتقادی بیشتربامامانتون موافقید یا باباتون؟
بزرگترین سوتی که توکلاس دادیدو کسی نفهمیده(حتما بگید)؟
تا حالا شده کسی حسابی کنفتون کنه ضایه بشید؟(چون گفتید ضدحال زدنو خیلی دوس دارید!)

الان ساعت حدودا ۵ صبه....
۱-قبلا به این پاسخ دادم
۲-قطعا زندگی بدون عینک....شک ندارم!!!!
۳-نه تا حالا اتفاق نیافتاده.ولی خوب بعضی وقتا سر نماز دعا میکنم
۴- من خودم سر کلاس هم گفتم من دنیارو اختیاری که توش اجبار هم هست میبینم نه اجباری که توش اختیاره....اما در حال حاضر زندگیه ما ایرانیا اجیاری هست که توش اختیاره!!
۵-بیشتر با بابام موافقم... لارجتره!!!
۶-باشه میگم ولی ..... یبار بگم؟ زشته ها!!!!!!!اولشو میگم اگه خواستید بقیشم میگم.
یه روز با بچه ها سر کلاس بیان نشسته بودیم(شما هم بودید)شاهین ی طراحی از کله ی زنه خوشگل اورده بود.بعدش همه دیدنو خندیدن و ... ولی منو شاهین شروع به ترسیم پایین تنه‌ء این زنه کردیم که بعدش.....(اگه خواستید توضیح میدم)

من بدلیل اینکه رو حرفا خیلی حساسم همیشه کفری میشم ولی میخندم و سکوت میکنم.این اصتلاح کنفتون کنه یعنی چی؟ ولی نه هیچ کس تا حالا منو بد جور ضایع نگرده یا بهتره بکن اصلا ضایع نشم!!!

زیبا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

مرسی از جوابات
چرا نگفتی مامانتو بیشتر دوس داری یا باباتو؟! جدی پرسیدم!
۱.هدفت خیلی قشنگه امیدوارم بهش برسی...هرچند بنظرم کمک به دیگران همیشه ممکنه.
۲.خییییییییلی باحالی که فقط از خودت حساب میبری!
۳.باشه بابا!!! (بابا کیه؟!) دیمن مال تو!! ولی منظورم یشخصیت نزدیکتر و واقعی تر بود.
۳.مطمئن باش صداقت همیشه ویژگیه مثبتیه برات. شاید بعضی وقتا بخاطر گفتنش فککنی همه چی خراب شده......
اما در نهایت باعث اعتماد اطرافیانت بتو میشه و این خیلی عالیه...
4.آخه چرا؟؟؟؟؟.....
نمیشه که آدم دغدغه ای نداشته باشه....این که دلیل نمیشه....

واسه اینکه این سوالو اصولا از بچه ها میپرسن....مگه من بچم زیبا؟نخیر....من هر جفتشونو دوس دارم.میخوای بین ما جدایی بیفکنی؟وای بر
ای دختر!!!!شوخی کردم زیبا خانم

من شخصی داداش بزرگمو بیشتر از بقیه دوس دارم

اره خوب....دغدغه همیشه هست....حتی برای مرگ...باید روش فک کنم.(بعدا در موردش صحبت میکنیم

نازی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

1 سوال دیگه شما با همه صمیمی هستی یا فقط با زیبا جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوء تفاهم نشه آخه سوالا و جوابهاتون 1 طور دیگه ست....مثل 2 تا خواهر برادر یا 2 تا دوست قدیمیه

من با زیبا؟ هه!!!!!
زیاد بهش فک نکن....ما هم شهری هستیم

elham دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

حدس زدم شایدمنظورموبدمتوجه بشیدآقای جعفری.من گفتم هرکسی که هست ازحرفای بقیه ناراحت نشه.حتی خودم.منظورم اصلاشخص خاصی نبود.ابدا

باششششششه

دانیال دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

بچه ها فردا ساعت 12 الی 14 یادتون نره ها

اگه بیدار بودم میام

نیمی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

چت روم خرابه...من اومدم هر چی دادم انگار نیومده.فک کنم باید ی فکر دیگه بحالش بکنیم....کاشکی همه بچه ها میتونستن بیان فیس بوک

شفیعه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

به به زندگی شما چه پر رونقه کلا شب زنده داری میکنید بیخیال بابا بعد سحر هیچی مثل خواب به آْدم انرزی نمیده ها!
نه نه نه مممممممرسی تا همینجا که گفتید قربون دستتون کافیه بقیه شو بیخیال شید!
منظورم از کنف کردن همون ضایع شدنه یعنی یه جورایی طرفو پیش بقیه بد کله بکنی
راستی اصطلاح نه اصتلاح

دیدی نگم بهتره؟؟؟؟
اشتباه تایپی بود !!! به دل نگیر.

سجاد سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

خب نفر بعدی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟خانوم مروتی؟؟؟؟؟؟من نفر دومم ها...یعنی بعد خانوم مروتی...اصلا هم چونه نزنید که کوتاه نمیام

elham چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام.تاحالاهرچی فکرکردم سوال خاصی نداشتم تااینکه....
1)دوست داری چندسال عمرکنی؟
2)اگه بشه شخصیت وروح کسیو باشخصیتی که الان داری عوض کنی دوست داری اون کی باشه؟
3)به نظرت مهمترین اتفاق زندگیت تاحالا چی بوده؟
4)از اینکه به دنیااومدی راضی هستی؟
5)ازنظرخودت بیشتراحساساتی هستی یا منظقی؟
6)تاحالااتفاقی برات افتاده که از ته دل حس کنی خداخیلی دوستت داره؟
7)چقدربه آدمای اطرافت اعتماد میکنی؟منظورم چقدرمحافظه کاری؟
موفق باشی

سلام ....

۱-قبلا ۴۰ سال ولی الان ۶۰ سال

۲-قبلا گفتم اسمش تو فیلم دیمن سالواتوره (damen salvator) و اسم اصلیش Ian Somerhalder .اگه بخوای میتونی تو فیس بوک لایکش کنی

3-دوس شدن با....ز

4-اره....چرا که نه.تازه داره حال میده

5-قطعا احساساتو به منطق ترجیح میدم.احساساتی اما بی ذوق.

6-اره...وقتی به دیگران کمک میکنم...مثلا دست یه پیره مرده کورو از خیابون گرفتم و رد کردم...خیلی حال داد

7-کلا به کسی اعتماد ندارم مگر اینکه خیلی تلاش کنه اعتمادمو جلب کنه.

نازی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

1. تا حالا توی حموم خوندی؟؟؟؟عکس العمل بقیه چی بود؟؟؟
2. رنگ مورد علاقه ات؟؟؟؟
3. دانشگاه و چطور تعریف میکنی؟؟؟
4. نظرت درباره دانشگاه ملایر؟؟؟؟
5. اگه بهت فرصت انتخاب میدادن،دوست داشتی دختر باشی یا پسر؟؟؟؟
6. اگه 1 بار دیگه به دنیا میومدی زندگیت چه تغییری با حالا میکرد؟؟
7. متولد چه سالی هستی؟ و به نظرت خصوصیات بچه های اون سال و داری؟؟
8. آشپزی رو دوست داری؟؟؟؟اصلا بلدی غذا درست کنی؟؟؟
9. اگه 1 روزی(البته بر فرض محال) دنیا برعکس شد و دخترا از پسرا خواستگاری کردن، تو چکار میکنی؟؟؟موافقی یا مخالف؟؟؟
10. چرا پسرا کفش کتونی و با شلوار پارچه ای میپوشن؟ یا شلوار جین و با کفش مجلسی ست میکنن؟؟؟
11. تیپ اسپرت دوست داری یا رسمی؟؟؟؟
12. دوست داری مهمتری خصوصیت دوستت چی باشه؟؟؟
13. این شماره نحس ازش میگذرم....
14. بزرگترین عیب پسرا و دخترا؟؟؟
15. زندگی بدون جنس لطیف؟؟؟
16. خسته شدم، بقیه اش باشه واسه بعد

ممنون از شما دوست عزیز...
۱-تو حموم نه ولی تو استدیو چرا!!!! عکس العملای +ی داشتن

۲-سفید

۳-محل عشق و حال در کنارش یکم درس هم میخونیم

۴-دانشگاهی در حال پیشرفت فوق سریع و با اینده ای تضیمن شده و عالی!!!

۵-من عاشق این هستم که پسرم و از دختر بودن خوشم نمیاد

۶-دوس دارم همینی که هستم میشدم.فقط دوس داشتم ایمانم قوی تر میشد.

۷-راستش متولد ۱۳۷۰ هستم....یا آخرین روز اردیبهشت یا اول خرداد!!! هر چند خصوصیات اخلاقیم به جفتشون میخوره!!!!بیشتر خرداد

۸-اشپزیو دوس ندارم ...غذا هم زیاد بلد نیستم...درحدی که بتونم خودمو سیر کنم غذا درست میکنم.

۹-اصلا با خاستگاری کلا مخالفم....از این رسوم عقد و اینا هم خوشم نمیاد.ولی از اونجایی که پدرو مادرم به این اصول پایبندن اگه بخوام ازدواج کنم عقد هم میکنم ولی اگه به خودم باشه که هیچ کدوم از مراسمارو قبول ندارم.این خیلی نامردیه به دخترا که باید وایسن خاستگار براشون بیاد...من خودم دوس دارم هر دو جورش باشه.یعنی این مهم نباشه که فقط پسر بره خواستگاری دختر.این رسم عرباست دیگه.باید بسازید!!!!

۱۰-والا من که نمیپوشم(خیلی ضایس) ولی جدیدا مد شده.نه تو ایران.ی خواننده مشهور خارجی(نمیدونم اسمش چی بود) شلوار پارچه ای رو با کتونی میپوشید.البته شلوار لی رو با هر جفتشون میشه پوشید.اصلا مشکلی نداره. با این قسمته حرفتون مخالفم.

۱۱-من از رسمی ...(شلوار پارچه ای با پیرن) بیشتر خوشم میاد.ولی الان بیشتر اسپرت میپوشم

۱۲- درکم کنه و سنگین باشه...همین

۱۳- پسرا.....گول زدن دخترا با درک کردنشون
دخترا......گول خوردن از پسرا وقتی ی پسر درکشون میکنه و میگه دوسشون داره.خیلی راحت گول میخوره

۱۴-همیشه وقتی صحبت سر این میشه میگم اره خیلی حال میده ولی همش بلفه....من زندگی با جنس مخالفو قشنگ تر میدونم تا تنها...چون جنس مخالف ادمو کامل میکنه.جدی میگم.ما همیشه میگیم مثلا پسرا همشون نامردن و فلانن و ولی بالاخره باید به یکیشون اعتماد کنیم.پس بیایید بهم توهین نکنیم.

نازی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

میشه 1 خواهشی ازتون داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟
حتما تو این دو ترمی که درس خوندین و دانشگاه بودین، 1 جاهایی با هم رفتین(مثلا بازدید از جایی) عکسی ندارید که همه توش باشید؟
میشه اگه 1 همچین عکسی دارید بذارید داخل وبلاگتون؟؟ تا من و شاید خیلی های دیگه بتونیم ببینیمتون

تا دلت بخواد عکسو فیلمو ... داریم.باشه یکیشونو میزارم

setare چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

اوووووووه چه خبره؟؟
آروم بابا
به نظرت سوالا مسخره نیستن بعضیاشون؟
به نظر من خیلیا دوست دارن خیلی سوالا رو بپرسن که اینجا نمیتونن بپرسن.
من این و از سوالا فهمیدم.
مثلا زیبا جووووووووونم باباتو بیشتر دوست داری یا مامانتو هم شد سوال؟
مگه با بچه 3 ساله داری حرف میزنی؟
بعدشم من اگه اسم زیبا رو اوردم قصد جسارت نداشتم میدونم که زیبا من و میشناسه میدونه چقد دوسش دارم.

شما هرچی دوس داری بپرس خانم مسلمی....
راستی زیارت قبول.

زیبا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

دلم واسه این لحنت تنگ شده بود ستاره جونم!!!
همممممممممیشه دعوا داری!
هممممممممممیشه اعتراض داری!!
عزیزم جمع ما ی جمع دوستانس قرار نیس سوالای آنچنانی از هم بپرسیم که.
مثلا چ سوالی از نظر تو خوبو مناسبو بجاس؟معلومه که هیچ کس نباید این اجازرو به خودش بده که هررررررررررررر چیزی به ذهنش میاد بپرسه!باید و باید تا حدی یسری مسائل رعایت بشه.اگه قرار باشه هیچ مرزی واسه خودمون نذاریم از اون ور سکه می افتیم.
در ضمن من واقعا کنجکاو بودم ببینم ایشون باباشونو بیشتر دوس دارن یا مامانشونو.ببخشید اگه این سوال از نظر تو مشکلی داره!!!!
از لحنم ناراحت نشیا!خودت میدونی که منم خیلی دوستت دارم ولی خووووب....... از قدیم گفتن موشک جواب موشک!!!!
باز ممنون که به بهانه ی اعتراض ی حضوری از خودت نشون دادی!!!

setare چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

wow ziba joonam
man ino goftam chon sandalie dagh ba tarhe in soalast ke dagh mishe.
vali khob inam ke to migi ghabool,azizam age to migi chashm.
rastiiiii salam agha nima(albate ke hadi ghashang tare.(
man vase raftanam be make be hame s dadam vase khodafezi,vali moteasefane deliver nashod vase shoma,chand baram ferestadam,dg bebakhshid.
hala ham mamnoon.
az tarafi ziba ras mige az tarafiam nemishe goft sandalie dagh.

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

راستی نفر بعدی کیه؟
کی میاد رو صندلی؟

هادی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

هنوز معلوم نیست

سجاد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

خانوم مروتی نوبت گرفته اگه تا ۱روز دیگه یعنی تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ ازش خبری نشد من میشینم...البته اگه بچه ها اجازه بدن

زیبا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

خانم مروتی فعلا کار دارن نمیان!
از طرفی گفته شده ۲تا پسر پشت سر هم جالب و جذاب نمیشه.
یعنی نفر بعدی باید یدختر باشه بعدش شمایید آقای حسینی.
حالا اون دختر کیه نمیدونم؟!!!
الهامو شفی از من زودتر گفتن پس یکی از این دوتا.
هرکدوم زودتر امدن و اظهار آمادگی کردن!!!!!!

ستاره پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

زودتر معلوم کنید لطفا.
ما منتظریییییییم.

نیمی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

منم موافقم....ی دختر باشه بهتره.
اخ اخ ...میخوام ی سوالایی بپرسم....روتون نشه دیگه وبلاگ بیایید!!!!

negar پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام.منم بدم نمیاد رو این صندلی بشینم.یه جاییم برا من در نظر بگیرین.لطفا.

سجاد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

دنی تو فیس بوک واسم pm گذاشته بود...تصویب شده که پسر نباشه پس با اکثریت آرا خانوم الهام اسدی میاد میشینه...خانوم اسدی آمادگی خودتونو اعلام کنید که بچه ها سوالاشونو شروع کنن...مرسی...بدروووووووووووووووووووووووود

پس بالاخره ستاره هم اومد تو وبلاگ...بازگشت دوبارتو خوشامد میگم..قبلا هم که زیارت قبولی گفتم..ولی بازم قبول باشه...منتظر سوغاتیات هستم...ببینم چیکار میکنی

elham پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

من درخدمتم وآماده.

یکی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

پس نگفتی ز...ا کیه؟!!!!!!!!!!!!!!

ز...ا چیه؟

سجاد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

راستی جناب یکی همه میدونن ز....ا کیه اگه از ما بودی میفهمیدی

سجاد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

چرا سوالای نیما پاک شده؟؟؟؟مگه سوالا سانسور میشه؟؟؟؟بابا دیگه اینجارو آزادی بیان بذارید...ازین کار خوشم نیومد

ز...ا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

از اون علامت تعجبا مشخصه خودشم میدونه میخواد اعتراف بگیره

ه....ی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

واقعا چ اعتراف گیری سختی....من که تحت تاثیر قرار گرفتم

ز...ا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

ولش کن! خودتو ناراحت نکن!

ه...ی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

چشم

مهدی جون چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

بابا شما دیگه کی هستین
مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد